Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende, er like spent på testen din som deg Er noe annet å sitte på den siden , når det ikke er meg som har nerver. Har du en god følelse?9 dpo i dag. Satt faktisk akutatt å vurderte om jeg skal teste i morgen eller ikke. På en måte så vil jeg vente til blodprøven, men samtidig så er jeg jo en svært nysgjerrig person.....
Får se hva hode tenker i morgen tidlig
Takk det samme til deg. Her er det god mat og tv titting.Jeg tenkte å skru opp dosen med q10 til 600 mg daglig. Leste om en i en annen tråd som hadde fått gode resultater. Kan jo være tilfeldig, men verdt et forsøk.
Håper alle har en fin fredagskveld
Takk det samme til deg. Her er det god mat og tv titting.
Så søt du erSpennende, er like spent på testen din som deg Er noe annet å sitte på den siden , når det ikke er meg som har nerver. Har du en god følelse?
Skjønner godt. Jeg har også nå nettopp vært på ul. 5 eggposer, kun på venstre side. Ikke stort. Skuffa. Egguttak på søndag.
Den har vi sett, likte den I dag kom blodprøven frem til USA, så gleder oss til den er ferdig. Skuldrene senkes litt etter denTakk Her også. Taco og film Kos deg max med mann og babyen i magen Kan anbefale Pørni!
Krysser fingrer og tær for at den er positiv. Ha en super kveld skjønne degSå søt du er
Denne gangen har jeg hverken god eller dårlig følelse..... litt rart egentlig. Sikkert derfor jeg er usikker på om jeg skal teste eller ikke. Men tro meg. Om jeg tester så kommer det en oppdatering her inne
Den har vi sett, likte den I dag kom blodprøven frem til USA, så gleder oss til den er ferdig. Skuldrene senkes litt etter den
9 dpo i dag. Satt faktisk akutatt å vurderte om jeg skal teste i morgen eller ikke. På en måte så vil jeg vente til blodprøven, men samtidig så er jeg jo en svært nysgjerrig person.....
Får se hva hode tenker i morgen tidlig
Hei jenter
Jeg er sikker på at dette var en kjemisk igjen, i og med at jeg fikk to streker 13 dager etter Ovitrellen. Sendt mail til Hausken, og bedt de ta dette i betraktning når de lager ny plan. Om noe kan gjøres, vet jeg ikke. Er vel sikkert pga av dårlige egg, men greit for dem å vite uansett.
Håper alle har en topp lørdag [/QUOTE
Ønsker deg en fin lørdag
En parentes hadde forsvunnet i sitat-formatteringen, slik at svaret hennes (Ønsker deg en fin lørdag ) kom inni sitatbobla.Svarte du noe her som ikke kom med? Ble bare veldig nysgjerrig
Ja, se overSvarte du noe her som ikke kom med? Ble bare veldig nysgjerrig
En parentes hadde forsvunnet i sitat-formatteringen, slik at svaret hennes (Ønsker deg en fin lørdag ) kom inni sitatbobla.
Tips og tips, men her er det jeg prøver å huske på når tankene blir litt for mye for meg.Jeg har en lei tendens til å psyke meg selv ut når det gjelder IVF. Jeg blir opphengt i prosentvis sjanse for å lykkes (nedslående lav), prisen (tilsvarende høy), og alt styret. Tenk så mye lettere det hadde vært hvis man hadde en garanti for at det ville gå!
Jeg vet hva drømmen er og prøver å tenke litt sånn "du må tippe for å vinne på lotto", men store deler av tiden har jeg egentlig gitt opp på forhånd. Samtidig som jeg nekter å gi opp!
Noen tips til hvordan man kan takle tankekjøret bedre?
Jeg har en lei tendens til å psyke meg selv ut når det gjelder IVF. Jeg blir opphengt i prosentvis sjanse for å lykkes (nedslående lav), prisen (tilsvarende høy), og alt styret. Tenk så mye lettere det hadde vært hvis man hadde en garanti for at det ville gå!
Jeg vet hva drømmen er og prøver å tenke litt sånn "du må tippe for å vinne på lotto", men store deler av tiden har jeg egentlig gitt opp på forhånd. Samtidig som jeg nekter å gi opp!
Noen tips til hvordan man kan takle tankekjøret bedre?