Vi over 38 ❤️

Jeg tenkte å skru opp dosen med q10 til 600 mg daglig. Leste om en i en annen tråd som hadde fått gode resultater. Kan jo være tilfeldig, men verdt et forsøk.

Håper alle har en fin fredagskveld :)

9 dpo i dag. Satt faktisk akutatt å vurderte om jeg skal teste i morgen eller ikke. På en måte så vil jeg vente til blodprøven, men samtidig så er jeg jo en svært nysgjerrig person.....
Får se hva hode tenker i morgen tidlig :rolleyes:
Spennende, er like spent på testen din som deg :hilarious:Er noe annet å sitte på den siden , når det ikke er meg som har nerver. Har du en god følelse?

Jeg tenkte å skru opp dosen med q10 til 600 mg daglig. Leste om en i en annen tråd som hadde fått gode resultater. Kan jo være tilfeldig, men verdt et forsøk.

Håper alle har en fin fredagskveld :)
Takk det samme til deg. Her er det god mat og tv titting.

Spennende, er like spent på testen din som deg :hilarious:Er noe annet å sitte på den siden , når det ikke er meg som har nerver. Har du en god følelse?
Så søt du er :Heartred
Denne gangen har jeg hverken god eller dårlig følelse..... litt rart egentlig. Sikkert derfor jeg er usikker på om jeg skal teste eller ikke. Men tro meg. Om jeg tester så kommer det en oppdatering her inne ;)

Skjønner godt. Jeg har også nå nettopp vært på ul. 5 eggposer, kun på venstre side. Ikke stort. Skuffa. Egguttak på søndag.

Ååååh, Lysi, jeg skjønner at du hadde håpet på flere, men dette er virkelig en uforutsigbar reise. Hadde unnet deg et høyere antall :Heartred

Har de klart å forutsi ganske nøyaktig antall egg ut hos deg på de to forrige forsøkene dine? For du har vel hatt en del flere egg ut enn 5 om jeg husker riktig?

Så søt du er :Heartred
Denne gangen har jeg hverken god eller dårlig følelse..... litt rart egentlig. Sikkert derfor jeg er usikker på om jeg skal teste eller ikke. Men tro meg. Om jeg tester så kommer det en oppdatering her inne ;)
Krysser fingrer og tær for at den er positiv. ❤️❤️Ha en super kveld skjønne deg ❤️

9 dpo i dag. Satt faktisk akutatt å vurderte om jeg skal teste i morgen eller ikke. På en måte så vil jeg vente til blodprøven, men samtidig så er jeg jo en svært nysgjerrig person.....
Får se hva hode tenker i morgen tidlig :rolleyes:

Åhhh, så spennende!!! Ja, se hva hodet bestemmer seg for imorgen :) Krysser uansett det jeg har :Heartred

Hei jenter :)

Jeg er sikker på at dette var en kjemisk igjen, i og med at jeg fikk to streker 13 dager etter Ovitrellen. Sendt mail til Hausken, og bedt de ta dette i betraktning når de lager ny plan. Om noe kan gjøres, vet jeg ikke. Er vel sikkert pga av dårlige egg, men greit for dem å vite uansett.

Håper alle har en topp lørdag :)

Hei jenter :)

Jeg er sikker på at dette var en kjemisk igjen, i og med at jeg fikk to streker 13 dager etter Ovitrellen. Sendt mail til Hausken, og bedt de ta dette i betraktning når de lager ny plan. Om noe kan gjøres, vet jeg ikke. Er vel sikkert pga av dårlige egg, men greit for dem å vite uansett.

Håper alle har en topp lørdag :)[/QUOTE
Ønsker deg en fin lørdag ❤️❤️

Jeg har en lei tendens til å psyke meg selv ut når det gjelder IVF. Jeg blir opphengt i prosentvis sjanse for å lykkes (nedslående lav for meg pga alder), prisen (tilsvarende høy), og alt styret. Tenk så mye lettere det hadde vært hvis man hadde en garanti for at det ville gå!
Jeg vet hva drømmen er og prøver å tenke litt sånn "du må tippe for å vinne på lotto", men store deler av tiden har jeg egentlig gitt opp på forhånd. Samtidig som jeg nekter å gi opp! :confused:
Noen tips til hvordan man kan takle tankekjøret bedre?

Last edited:
Jeg har en lei tendens til å psyke meg selv ut når det gjelder IVF. Jeg blir opphengt i prosentvis sjanse for å lykkes (nedslående lav), prisen (tilsvarende høy), og alt styret. Tenk så mye lettere det hadde vært hvis man hadde en garanti for at det ville gå!
Jeg vet hva drømmen er og prøver å tenke litt sånn "du må tippe for å vinne på lotto", men store deler av tiden har jeg egentlig gitt opp på forhånd. Samtidig som jeg nekter å gi opp! :confused:
Tips og tips, men her er det jeg prøver å huske på når tankene blir litt for mye for meg.
Det er normalt å ha slike tanker.
Annerkjenn for deg selv at slike tanker er bortkastet tid. Ikke gi tankene hele dagen. Stopp de etter noen minutter.
Øv deg på å utsette tankene. Si til deg selv at dette kan du hente frem igjen i morgen OM det passer inn i tidsskjemaet ditt. Da skaper du litt avstand til problemet ditt.
Prøv å fokuser på her og nå. Kjenner du at du går inn i en negativ tankegang, så stopp opp og gjør noe annet. Hent deg et glass vann, gå ut og trekk frisk luft, eller bare se de du har rundt deg. Mennesker er gøy å se på!
Å snakke med noen om det hjelper selvfølgelig også. Finn deg en person som du vet er god på å lytte, som ikke nødvendigvis har svar på alt, men som støtter og lytter.

Håper det kan hjelpe deg litt i alle fall.

Jeg har en lei tendens til å psyke meg selv ut når det gjelder IVF. Jeg blir opphengt i prosentvis sjanse for å lykkes (nedslående lav), prisen (tilsvarende høy), og alt styret. Tenk så mye lettere det hadde vært hvis man hadde en garanti for at det ville gå!

Så leit å høre, Dagni. Jeg leste svaret til gode Litjmora lengre ned, og noe klokere har nok ikke jeg å komme med. Jeg kan lett få tankekjør, og tenke om og om igjen på de samme tingene. SLITSOMT! Ifht å få et barn til, har jeg slått meg litt til "ro" med at det blir ED om jeg ikke blir gravid med eget egg.

Jeg vet ikke om dere har vært innom den tanken, eller om min tanke om dette hjelper deg overhodet. Men for meg er det en "siste løsning" og at det "kommer til å ordne seg".

Føler med deg iallfall :Heartred

Back
Topp