Vi over 38 ❤️

Herregud så bra! Høres jo veldig lovende ut, dette må jo gå veien :happy::smiley-angelic001
Skjønner du er glad nå :smiley-bounce012
Jeg fikk ut bare 3 egg i dag, så kjenner jeg er litt skuffet. Er også redd dette ikke er nok.. :( Men får høre i morgen om noen av de er befruktet og smøre meg med tålmodighet.. :nailbiting:
Det er tre egg, det er kvaliteten som teller i vår alder ❤️❤️håper det beste ❤️

Hei :) Ikke testet på to dager. Jeg tester imorgen, 2 uker siden befruktning. Om det skulle vise seg at testen er positiv, er det også innafor at den viser 1-2. Så slipper jeg å stresse med det denne langhelgen.

Takk, lillemann er i toppform, feberen er borte. Negativ koronatest og nå er vi på vei til fjells! :) Håper dagen din er bra! :) Kun en test er pakket med, og det er "the one" :Heartred
Så bra, god tur til fjells. Håper den viser noen fine ord og tall i morgen❤️ jeg har det fint, fått sendt NIPT test i går og solen skinner ❤️

Herregud så bra! Høres jo veldig lovende ut, dette må jo gå veien :happy::smiley-angelic001
Jeg fikk ut bare 3 egg i dag, så kjenner jeg er litt skuffet. Er også redd dette ikke er nok.. :( Men får høre i morgen om noen av de er befruktet og smøre meg med tålmodighet.. :nailbiting:
Takk for at du deler med oss :HeartpinkGratulerer med første egguttak :gen014håper formen din er bra. En hører om de som får mange egg ut og blir bekymret, forstår deg godt. Men du, 3 egg er 3 muligheter som kan gi fantastiske resultater. Nå krysser vi alt vi har for at dette gav det etterlengtete gullegget :flower Styrkeklemmer til deg

Kvalitet er viktigare enn kvantitet!!! ❤️ Heia, heia dei tre egga! Det finst også dei som får ut mange egg, men får få befrukta, så i dette gamet er det ingen garantiar uansett... Skal dei dyrka til blastocyst? Kryssar fingrar og tær!

Jenter!!! Jeg er så spent!! Jeg er fortsatt oppblåst, og våknet opp med oppgulp i munn idag også :laughing001 Tenk at man blir litt glad for det :laughing025 Det skal sies at vi hadde "lørdagskveld" igår med film, hjemmelaget pizza og hvitløksdressing. Likevel må det også nevnes at jeg får normalt ikke oppgulp I halsen, så litt rart er det.

Jeg er fortsatt oppblåst, ble det først etter 7 dager på lutinus. Så ja, har litt trua, selv om det er skummelt å si/skrive det høyt. Nå får jeg ikke sagt det så veldig høyt, da mamma også er med på fjellet. Håpet er der iallfall. Og skulle det ikke gå nå, så har jeg fortsatt trua på at vi skal få et barn til.

Jeg håper at jeg med tredjemann kan få "gleden" av å kjøpe inn splitter ny joggings til sykehusoppholdet, et kort et sådan. Mest av alt håper jeg å gå hele svangerskapet uten problemer, frykt og bekymring, og få et friskt barn. For første gang å kunne oppleve å få en bylt oppå brystet med en gang, og slippe og se jordmor løpe ut med babyen min i en varmepose. Selv da; måtte jo jeg "spøke" litt; og ba henne pent om og ikke snuble.

Så joda; jeg har trua! Og you know what; dere er nok nesten de første jeg kommer til å oppdatere når et vellykket keisersnitt er over, og jeg har blitt mamma til tre :Heartred Først nærmeste familie, men så dere :Heartbigred

Last edited:
Jenter!!! Jeg er så spent!! Jeg er fortsatt oppblåst, og våknet opp med oppgulp i munn idag også :laughing001 Tenk at man blir litt glad for det :laughing025 Det skal sies at vi hadde "lørdagskveld" igår med film, hjemmelaget pizza og hvitløksdressing. Likevel må det også nevnes at jeg får normalt ikke oppgulp I halsen, så litt rart er det.

Jeg er fortsatt oppblåst, ble det etter 7 dager på lutinus. Så ja, har litt trua, selv om det er skummelt å si/skrive det høyt. Nå får jeg ikke sagt det så veldig høyt, da mamma også er med på fjellet. Håpet er der iallfall. Og skulle det ikke gå nå, så har jeg fortsatt trua på at vi skal få et barn til.

Jeg håper at jeg med tredjemann kan få "gleden" av å kjøpe inn splitter ny joggings til sykehusoppholdet, et kort et sådan. Mest av alt håper jeg å gå hele svangerskapet uten problemer, frykt og bekymring, og få et friskt barn. For første gang å kunne oppleve å få en bylt oppå brystet med en gang, og slippe og se jordmor løpe ut med babyen min i en varmepose. Selv da; måtte jo jeg "spøke" litt; og ba henne om og ikke snuble.

Så joda; jeg har trua! Og you know what; dere er nok nesten de første jeg kommer til å oppdatere når et velykket keisersnitt er over, og jeg har blitt mamma til tre :Heartred Først nærmeste familie, men så dere :Heartbigred
Åh, så fint skrive, Saltvann. Så godt at me kan støtta kvarandre. Blir såååå spennande når du skal testa! Heia egget! ❤️ Klemmar

Jeg er fortsatt oppblåst, ble det etter 7 dager på lutinus. Så ja, har litt trua, selv om det er skummelt å si/skrive det høyt. Nå får jeg ikke sagt det så veldig høyt, da mamma også er med på fjellet. Håpet er der iallfall. Og skulle det ikke gå nå, så har jeg fortsatt trua på at vi skal få et barn til.

Jeg håper at jeg med tredjemann kan få "gleden" av å kjøpe inn splitter ny joggings til sykehusoppholdet, et kort et sådan. Mest av alt håper jeg å gå hele svangerskapet uten problemer, frykt og bekymring, og få et friskt barn. For første gang å kunne oppleve å få en bylt oppå brystet med en gang, og slippe og se jordmor løpe ut med babyen min i en varmepose. Selv da; måtte jo jeg "spøke" litt; og ba henne pent om og ikke snuble.

Så joda; jeg har trua! Og you know what; dere er nok nesten de første jeg kommer til å oppdatere når et vellykket keisersnitt er over, og jeg har blitt mamma til tre :Heartred Først nærmeste familie, men så dere :Heartbigred

Saltvann, jeg må si jeg beundrer deg virkelig!
Din innstilling. Og hvor lett du tar både opp-og nedturer. Skulle gjerne kunnet det selv. Men ei, jeg er nok skrudd opp litt annerledes: mye mer forsiktig, skeptisk, med alle mulige utfall og sannsynligheter i hodet. Noe som kan ha både fordeler og ulemper. Men gud hvor godt er det å ha dere, jenter. Hver enkel gir meg noe jeg setter stor pris på. Du - humor og godt humør, letthet og optimisme - skikkelig mangelvare på nettopp min IVF-reise. Tusen takk for det! Måtte alt du sender ut til verden returnere i enda større grad til deg selv!
Det var Lysi sitt emo utbrudd på himmelsprett-dagen :) Kjenner hormonnivåene stige :hilarious:
Må komme meg til T-heimen snarest.

Last edited:

Jeg er fortsatt oppblåst, ble det først etter 7 dager på lutinus. Så ja, har litt trua, selv om det er skummelt å si/skrive det høyt. Nå får jeg ikke sagt det så veldig høyt, da mamma også er med på fjellet. Håpet er der iallfall. Og skulle det ikke gå nå, så har jeg fortsatt trua på at vi skal få et barn til.

Helt herlig skrevet og fantastisk flott med positivt fokus :love2 Når først IVF-prosessen er i gang er det ikke annet å gjøre enn å vente og håpe. Men hvordan vi velger å møte dagene våre er absolutt verdt å jobbe med, for de dagene en får det til er så mye lettere. Stå på tøffe Saltvann og heia egget :wav

Saltvann, jeg må si jeg beundrer deg virkelig!
Din innstilling. Og hvor lett du tar både opp-og nedturer. Skulle gjerne kunnet det selv. Men ei, jeg er nok skrudd opp litt annerledes: mye mer forsiktig, skeptisk, med alle mulige utfall og sannsynligheter i hodet. Noe som kan ha både fordeler og ulemper. Men gud hvor godt er det å ha dere, jenter. Hver enkel gir meg noe jeg setter stor pris på. Du - humor og godt humør, letthet og optimisme - skikkelig mangelvare på nettopp min IVF-reise. Tusen takk for det! Måtte alt du sender ut til verden returnere i enda større grad til deg selv!
Det var Lysi sitt emo utbrudd på himmelsprett-dagen :) Kjenner hormonnivåene stige :hilarious:
Må komme meg til T-heimen snarest.

Nei, Lysi da :) Tusen takk for så hyggelige ord! Det settes det utrolig stor pris på :Heartred Helt utrolig godt og ha deg og resten av jentene her inne :Heartred

Så koselig melding å lese, du er god du❤️håper den testen er positiv i morgen, du får stå opp tidlig. Jeg venter med kaffe koppen❤️❤️

Helt herlig skrevet og fantastisk flott med positivt fokus :love2 Når først IVF-prosessen er i gang er det ikke annet å gjøre enn å vente og håpe. Men hvordan vi velger å møte dagene våre er absolutt verdt å jobbe med, for de dagene en får det til er så mye lettere. Stå på tøffe Saltvann og heia egget :wav

Tusen takk for hyggelige ord :) Absolutt helt enig i det du skriver. Jeg er ikke alltid like positiv, men prøver så godt jeg kan. Positivitet hjelper meg lettere gjennom vanskelige situasjoner, tror jeg. Jeg heier på deg og dine egg :talk017

God morgen :) Negativ test her. Skuffet, men fattet. Hadde sånn trua! Sendt mail til Hausken om at jeg vil igang med ny runde, med Dhea denne gangen.

God morgen :) Negativ test her. Skuffet, men fattet. Hadde sånn trua! Sendt mail til Hausken om at jeg vil igang med ny runde, med Dhea denne gangen.

Saltvann ♥️♥️ Jeg tror alle her hadde trua, og håpet at dette skulle bli din dag.. det hadde fineste du fortjent. Skulle ønske jeg kunne gi deg en stor klem nå. Du er tøff som går på igjen.

Dette var ikke ventet, håper du har det bra uansett❤️Og veldig godt du ser fremover. Nå vet du at ovitrelle sitter lenge i din kropp, så hold deg lenge neste gang du skal teste ❤️stor klem fra meg.

Dette var ikke ventet, håper du har det bra uansett❤️Og veldig godt du ser fremover. Nå vet du at ovitrelle sitter lenge i din kropp, så hold deg lenge neste gang du skal teste ❤️stor klem fra meg.

Ja, jeg har det bra. Kanskje det er bedre å være litt mer negativ, ikke tolke alle symptomer så positivt. Bestilt ny pakke med eggløsningstester og make sure :) Skal spise egg, avokado, drikke 1 glass appelsinjuice, ta dhea og Q10 hver dag!! Motivert :)

Skuffet, ja. Men det kunne vært verre, mye å være glad for :Heartred Det er vel en mening med dette også :) Vi er på fjellet. Vi skal gå tur, og jeg skal bake cupcakes :)

Back
Topp