Jenter!!! Jeg er så spent!! Jeg er fortsatt oppblåst, og våknet opp med oppgulp i munn idag også
Tenk at man blir litt glad for det
Det skal sies at vi hadde "lørdagskveld" igår med film, hjemmelaget pizza og hvitløksdressing. Likevel må det også nevnes at jeg får normalt ikke oppgulp I halsen, så litt rart er det.
Jeg er fortsatt oppblåst, ble det etter 7 dager på lutinus. Så ja, har litt trua, selv om det er skummelt å si/skrive det høyt. Nå får jeg ikke sagt det så veldig høyt, da mamma også er med på fjellet. Håpet er der iallfall. Og skulle det ikke gå nå, så har jeg fortsatt trua på at vi skal få et barn til.
Jeg håper at jeg med tredjemann kan få "gleden" av å kjøpe inn splitter ny joggings til sykehusoppholdet, et kort et sådan. Mest av alt håper jeg å gå hele svangerskapet uten problemer, frykt og bekymring, og få et friskt barn. For første gang å kunne oppleve å få en bylt oppå brystet med en gang, og slippe og se jordmor løpe ut med babyen min i en varmepose. Selv da; måtte jo jeg "spøke" litt; og ba henne pent om og ikke snuble.
Så joda; jeg har trua! Og you know what; dere er nok nesten de første jeg kommer til å oppdatere når et vellykket keisersnitt er over, og jeg har blitt mamma til tre
Først nærmeste familie, men så dere