Lysi
Forelsket i forumet
Ja, innsett 17. mai! Jeg forstår jo at det er stor sjanse for at mange egg ikke er modne, men noen må da overleve!
Tipper 3 gode blasts nå. Ettersom det ble 11 eggs ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, innsett 17. mai! Jeg forstår jo at det er stor sjanse for at mange egg ikke er modne, men noen må da overleve!
Takk for at du sniker og legger igjen så flotte ordJeg er en skikkelig sniker her inne. Sniker innom nesten hver dag for å følge med hvordan det går med dere. Fordi det er så koselig! Dere modige, tapre, sterke kvinner som virkelig vet hvordan man utøver sympati, empati og medmenneskelighet. Dere er så rause med ordene til hverandre, så støttende og store. Selv i ens dypeste dal, så ligger fokuset på andres lykke. Jeg tar av meg hatten for dere damer som virkelig har babyverdens nydeligste tråd. Dere har og har hatt mye motgang i babymaking-livet, og jeg unner dere virkelig alt godt.
Dette gikk over all forventning dere! Jeg fikk ut 11 egg!!!
Jeg er så lettet og og glad nå, og ser plutselig litt mer optimistisk på at det kan bli innsett. Ett av disse eggene MÅ jo være gullegget?
Takk for fine ord! Jeg er helt enig at det er den beste tråden på forumet. Så mye styrke, støtte og kunnskap får man her. Tøffere enn oss er kanskje bare jenter i PGD-tråden.
Jeg er en skikkelig sniker her inne. Sniker innom nesten hver dag for å følge med hvordan det går med dere. Fordi det er så koselig! Dere modige, tapre, sterke kvinner som virkelig vet hvordan man utøver sympati, empati og medmenneskelighet. Dere er så rause med ordene til hverandre, så støttende og store. Selv i ens dypeste dal, så ligger fokuset på andres lykke. Jeg tar av meg hatten for dere damer som virkelig har babyverdens nydeligste tråd. Dere har og har hatt mye motgang i babymaking-livet, og jeg unner dere virkelig alt godt.
Du er en ordentlig tøffing! Jeg hadde blitt tullerusk av å teste. Tok ikke i en test før 10 dager etter innsett og turte ikke se på før 3 min var gått. De lengste tre minuttene ever. Og du gjør dette flere ganger. Respekt!!
Hadde kjøleskapet fullt av hvitvin som plan B. Hadde sååååå lyst på et glass vin at jeg tenkte det var en passe motvekt i universet
Rart hvordan jeg som er ultrarasjonell blitt passe overtroisk når det blir viktig nok og jeg ikke har makt over situasjonen.
Hva er PGD-tråden?
Hvis du blar litt nedover i Assistert befruktning, så finner du de. Det er par med genetiske sykdommer som har det utrolig tøft. Blir gravide, men med syke barn. Aborter, senaborter...
Før corona fikk dem hjelp i Sverige på statens regning. Nå kan du forestille deg hvordan det går.
Jeg er en skikkelig sniker her inne. Sniker innom nesten hver dag for å følge med hvordan det går med dere. Fordi det er så koselig! Dere modige, tapre, sterke kvinner som virkelig vet hvordan man utøver sympati, empati og medmenneskelighet. Dere er så rause med ordene til hverandre, så støttende og store. Selv i ens dypeste dal, så ligger fokuset på andres lykke. Jeg tar av meg hatten for dere damer som virkelig har babyverdens nydeligste tråd. Dere har og har hatt mye motgang i babymaking-livet, og jeg unner dere virkelig alt godt.
Jeg er så lettet og og glad nå, og ser plutselig litt mer optimistisk på at det kan bli innsett. Ett av disse eggene MÅ jo være gullegget?
Hipp hurra og gratulerer med supert antall på egguttak, det er jo nesten dobbelt fangst av hva du troddeDette gikk over all forventning dere! Jeg fikk ut 11 egg!!!
Oj, så bra! Veldig glad på dine vegne Dette bør gå veien
Var egguttaket vondt forresten?
Hipp hurra og gratulerer med supert antall på egguttak, det er jo nesten dobbelt fangst av hva du trodde
Fantastisk resultat, Dagni!!! Det er eit antal me med låg AMH berre kan drømma om. Håpar på mange gullegg!!!Dette gikk over all forventning dere! Jeg fikk ut 11 egg!!!
Hei Liille, ser ut som at eg ikkje har fått fanga deg opp i oversikten vår...? Du skal også ha uttak no? Skriv gjerne opp din info sånn som me andre har gjort på første side.Oj, så bra! Veldig glad på dine vegne Dette bør gå veien
Var egguttaket vondt forresten?
Fantastisk resultat, Dagni!!! Det er eit antal me med låg AMH berre kan drømma om. Håpar på mange gullegg!!!
He he he ikke så rart vi har veldig like nick og meldte oss inn her på samme dag tror jeg. Tror Liille har uttak i morgen. Jeg har ventesyklus etter endo-testingLiille og Lilkil; beklager, men mulig jeg har blandet dere litt? Hvem hadde egentlig uttak idag?
Gratulerer, så fantastisk fangst! Dette blir det resultater av skal du se!Ja, det gikk over all forventning! Tenkte at noen eggposer fort kunne være tomme og at jeg satt igjen med 5 om jeg var heldig. Nå gjenstår det å se hvor mange egg som er modne og som befruktes, men det får jeg vite i morgen.
Jeg kjente veldig lite under egguttaket. Tok alt av smertestillende og beroligende de tilbød meg og det gjorde nok susen for meg. Det eneste jeg kjente var da de var litt ekstra hardhendte og måtte presse på magen i tillegg til å presse godt inn i siden innvendig siden den ene eggstokken lå litt i skjul blant urinblære og tarmer. Men det var langtfra vondt. Selve nålestikkene kjente jeg ingenting til.
Var litt susete i hodet da jeg kom ut igjen, men formen var super! Kunne ikke drømt om et bedre uttak - verken i antall egg og smerte!