Vi over 38 ❤️

Hei Liille, ser ut som at eg ikkje har fått fanga deg opp i oversikten vår...? Du skal også ha uttak no? Skriv gjerne opp din info sånn som me andre har gjort på første side. :)

Ja jeg skrev i posten her på søndag:

"Håper jeg får være med :)

37 (38 i år) - IVF#1 - barn#2 - Medicus Oslo - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston

Stimulerer nå, UL i morgen, egguttak forhåpentligvis onsdag (?)"

Egguttak er i morgen den 13 og Innsett den 18.mai dersom jeg har noe egg

Jeg er en skikkelig sniker her inne. Sniker innom nesten hver dag for å følge med hvordan det går med dere. Fordi det er så koselig! Dere modige, tapre, sterke kvinner som virkelig vet hvordan man utøver sympati, empati og medmenneskelighet. Dere er så rause med ordene til hverandre, så støttende og store. Selv i ens dypeste dal, så ligger fokuset på andres lykke. Jeg tar av meg hatten for dere damer som virkelig har babyverdens nydeligste tråd. Dere har og har hatt mye motgang i babymaking-livet, og jeg unner dere virkelig alt godt. :Heartred
Så koselig at vi har en sånn sniker! :Heartpink Takk for nydelige ord, og du har helt rett - dette er en fin gjeng!

He he he ikke så rart :dance018vi har veldig like nick og meldte oss inn her på samme dag tror jeg. Tror Liille har uttak i morgen. Jeg har ventesyklus etter endo-testing

Ja jeg så det. Så visste ikke helt om det var meg som mentes. Men stemmer det, egguttak i morgen på meg :)

37 (38 i år) - IVF#1 - barn#2 - Medicus Oslo - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston

Supert! Beklager at dette har gått meg litt hus forbi, har hatt (og har) ein tøff periode og ikkje fått med meg alt her. No er du sjølvsagt med i gjengen! ❤️

:welcomeOg masse lykke til med egguttak i dag. Heier på deg :happy::wav

Har du testet noe med Saltvann? Håper lille prinsen din er i bedre form❤️Stor klem fra meg.

Gjett om jeg har fått en fin start på dagen da!
Av 11 egg ut i går var 9 egg modne, og alle 9 har blitt befruktet! :dance018

Så fantastisk bra, håper de utvikler seg fint de neste dagene. Og tenk, 17.mai kommer du til å huske ekstra godt nå❤️

Herregud så bra! Høres jo veldig lovende ut, dette må jo gå veien :happy::smiley-angelic001
Skjønner du er glad nå :smiley-bounce012
Jeg fikk ut bare 3 egg i dag, så kjenner jeg er litt skuffet. Er også redd dette ikke er nok.. :( Men får høre i morgen om noen av de er befruktet og smøre meg med tålmodighet.. :nailbiting:

Herregud så bra! Høres jo veldig lovende ut, dette må jo gå veien :happy::smiley-angelic001
Jeg fikk ut bare 3 egg i dag, så kjenner jeg er litt skuffet. Er også redd dette ikke er nok.. :( Men får høre i morgen om noen av de er befruktet og smøre meg med tålmodighet.. :nailbiting:
Det er ikke BARE 3 egg, det er HELE 3 egg ;)
3 potensielle babyer:Heartred
Krysser fingrene for deg!

Åååh, jeg skjønner godt at du er skuffet, Liille. Men du har fremdeles en mulighet - du har tross alt fått ut tre egg! Det er tre flere muligheter enn ingen :)

Hvordan var uttaket ellers? Gikk det greit?

He he he ikke så rart :dance018vi har veldig like nick og meldte oss inn her på samme dag tror jeg. Tror Liille har uttak i morgen. Jeg har ventesyklus etter endo-testing

Aha, jeg skjønner :) Velkommen i gruppen iallfall, går helt i surr for meg hvem jeg har ønsket velkommen og ikke. Ønsker alle nye velkomne i gruppen :)

Hvor mange eggposer hadde du i vekst?
Var det noen tomme?
Det kan godt funke med de 3 eggene du har.
Man tager det man haver - sier jeg til meg selv ofte i sånne tilfeller.

Har du testet noe med Saltvann? Håper lille prinsen din er i bedre form❤️Stor klem fra meg.

Hei :) Ikke testet på to dager. Jeg tester imorgen, 2 uker siden befruktning. Om det skulle vise seg at testen er positiv, er det også innafor at den viser 1-2. Så slipper jeg å stresse med det denne langhelgen.

Takk, lillemann er i toppform, feberen er borte. Negativ koronatest, og nå er vi på vei til fjells! :) Håper dagen din er bra! :) Kun en test er pakket med, og det er "the one" :Heartred

Last edited:

På mitt første uttak i 2018 fikk jeg ut et egg. Det ble det baby av :Heartred Du har 3 veldig gode sjanser, få opp trua :):wav

Back
Topp