Vi over 38 ❤️

Da er jeg begynt å små blø, kjenner jeg er sliten.....Det er vell det eneste ordet jeg kommer på nå.
Håper så inderlig det er uskyldig blødning. Jeg blødde mye tidlig i svangerskapet. Begynte med litt blod før det ble 3 styrtblødninger over noen uker. Skjønner at du er sliten, jeg lå bare i fosterstilling og gråt og var egentlig nesten på bunn.

Da har jeg endelig blitt ruger :love7

Var en annen sær lege i dag og han var ikke fornøyd med innsettet. Mente jeg hadde for lite urin i blæra (var nok litt lite, men sliter med magekatarr i dag så har kasta opp 2 ganger og vannintaket ble tydeligvis ikke nok før innsett)
Han mente vinkelen var vanskelig og ble overraska at det plutselig ikke var vanskelig. Han sa oi når embryoet ble satt inn, trur han tømte strået før han egentlig skulle.
Uff altså.... nok bekymringer åsså er legen sur fordi jeg ikke har klart å drikke nok
Fantastisk med ruging!! Du er flytta. Kryssar alt for deg! ❤️

Hei dere, det ser dårlig ut her gitt - alle tester er negative så langt. Ordinær testdag er på tirsdag, så test burde ha gitt utslag nå…
Er det noen som vet om det gjør noe å erstatte Cyclogest med Crinone/Lutinus? Jeg er tom for Cyclogest til i morgen, men har både Crinone og Lutinus liggende. Orker ikke å stresse til apoteket i kveld siden jeg sannsynligvis bare skal ta progesteron en dag til. :yuck:
Åh, gode Lura. Sender over masse styrkeklemmar!!! Er verkeleg alt håp ute?

Da er jeg begynt å små blø, kjenner jeg er sliten.....Det er vell det eneste ordet jeg kommer på nå.
Nei, er det sant? Håpar det er heilt uskyldig, det kan det absolutt vera! Slapp av og ta det heilt med ro... Kva seier klinikken? Kan dei gi deg meir progesteron som Lysi sa? Sender mange, mange styrkeklemmar ❤️❤️❤️

Men kjære Nyprøver :Heartred Dette var ikke gode nyheter, men ikke mist motet. Blødning trenger ikke å bety slutten, selv om man selvfølgelig gjerne skulle vært foruten. Det kan skyldes flere ting. En venninne av meg begynte å fossblø rett før uke 12. På legevakten sa de at håpet var ute, men da hun kom på ul var det fullt liv inni der. Hun hadde blødninger gjennom hele svangerskapet riktignok, men fødte et velskapt barn.

Nå tar du det helt med ro idag, snakk med legen/gynekologen. Krysser virkelig alt jeg har fot at dette skal gå bra :Heartbigred

Tenkte faktisk å si at den i midten var tydeligere. Ikke sterkere farge, men tydeligere strekk. Men det var såpass lite, at jeg tvilte og skrev som jeg skrev. Da så jeg riktig altså :)
Test i morgen. DET blir spennende.

Åhh, håper du har rett :) Jeg har mistet litt trua. Håper den kommer opp igjen om få timer. Har en febersyk 2-åring sovende ved siden av meg, mor sover riktignok ikke :dead:

Jeg sluttet på progesteron ved positiv test, så har ikke noe her hjemme. Tenker UL ikke kan hjelpe meg med noe akkurat nå, det som skjer det skjer. Har ingen smerter , og har opplevd dette før. Nei, det trenger ikke være noe men.... Takk for gode ord. ❤️

Min søster hadde regelmessige blødninger av varierende styrke gjennom hele graviditeten. I tillegg til mye annet. Nå har hun den nest nydeligste gutten i hele verden (etter min egen sønn seff).
Du skal bare vite at det er håp. Det kan fortsatt gå bra. Hvil, pust, ta vare på deg selv og spør om all hjelp du kan få.

Åhh, håper du har rett :) Jeg har mistet litt trua. Håper den kommer opp igjen om få timer. Har en febersyk 2-åring sovende ved siden av meg, mor sover riktignok ikke :dead:

Stakkars liten. Og mor. :Heartblue:Heartpink

Da kan vi ikke sove sammen
Den Cytotec-en man får intravaginalt før hysteroskopi er ikke snill ass. Abortmedisin som skal forberede livmora til inngrepet. Kjennes som om jeg skulle føde. Glemte åssen det var :hungover:
Lenge siden sist. Trenger gjerne en ny runde ;)Og så den katta måtte seff miaue fra kl 3. Selskapssyk - har mat. Er nå bortvist fra soverommet. Mor er ikke snill i dag, nei :mad:

Last edited:

Den Cytotec-en man får intravaginalt før hysteroskopi er ikke snill ass. Abortmedisin som skal forberede for inngrepet. Kjennes ut som jeg skal føde. Glemte åssen det var :hungover:
Lenge siden sist. Trenger gjerne en ny runde ;)Og så den katta måtte seff miaue fra kl 3. Selskapssyk - har mat. Er nå bortvist fra soverommet. Mor er ikke snill i dag, nei :mad:

Uff, høres ikke godt ut. Sender deg masse styrke! Er det dagen for hysteroskopi idag?Håper du har fått sove litt. Om det er idag, så ønsker jeg deg masse lykke til :) :)

Den Cytotec-en man får intravaginalt før hysteroskopi er ikke snill ass. Abortmedisin som skal forberede for inngrepet. Kjennes ut som jeg skal føde. Glemte åssen det var :hungover:
Huff, Cytotec er grusomt!! :shy: Eg tok ikkje det då eg gjorde hysteroskopi i St. Petersburg, er det vanleg her i Norge, altså? Masse lykke til i dag!! ❤️

Kryssar fingrar og tær for at testane blir sterkare, kjære Saltvann... ❤️ Heia, heia! Og god bedring til den lille.

Her var det visst ingen vits i å teste ut ovitrelle.... den har forlatt meg både på vanlig test og tidlig test

Jeg skal ha egguttak onsdag!

Er fryktelig spent for jeg syns ikke disse eggposene vokser slik som jeg vil at de skal :hilarious: Har 5-7 som trolig er store nok, og en god del som vil være for små. Skulle helst hatt med ett par-tre av de også. Tenker at vi over 40 trenger flere enn 5 egg når så mange er fulle av feil? :(

Hadde åtte poser og fire egg. De fire var knall kvalitet hvis man skal tro heiagjengen på lab’en. Alle fire befruktet, tre ble til perfekte blastoer (igjen sitat fra labfolka som var helt opprømt). En ligger inni meg nå og er 10+5 og håper å se han/henne igjen om en uke på ultralyd. De to andre lever som eskimoer. Antallet trenger ikke bety så mye :Heartred lykke til

Her var det visst ingen vits i å teste ut ovitrelle.... den har forlatt meg både på vanlig test og tidlig test

Det gjør testinga litt lettere :)

Huff, Cytotec er grusomt!! :shy: Eg tok ikkje det då eg gjorde hysteroskopi i St. Petersburg, er det vanleg her i Norge, altså? Masse lykke til i dag!! ❤️

Takk-takk!!!
Jeg vet ikke hva som er vanlig hverken her eller der. Registrerer bare at her gjør man hystero uansett syklusdag, også under mens. Mens i noen land timer man den til CD 5-9. Da er det logisk man vil bli kvitt all innholdet i livmoren før man kikker. Her. Eller er det kun for å åpne opp livmorstappen? Vet ikke. Jeg skal spørre de i dag.
Hadde du hystero hos OLGA på en bestemt syklusdag?

Catcher up på forumet etter noen litt travle dager og tenker at dere er søren meg noen sterke damer!

Det er helt rått å tenke på hva som står på bak de mange ytterdørene i vårt langstrakte land og på tvers av kontinenter mens verden bare suser videre forbi rundt oss som om ingenting spesielt står på.

Vi kjemper våre kamper hver eneste dag og mange ganger med tårer i øynene men et besluttsomt blikk. Og likevel evner vi å se hverandre og gi varme og støtte til de mange som kjemper lignende kamper. Å stå i noe av det aller tøffeste og likevel se de andre, DET er styrke det.

Uff, høres ikke godt ut. Sender deg masse styrke! Er det dagen for hysteroskopi idag?Håper du har fått sove litt. Om det er idag, så ønsker jeg deg masse lykke til :) :)

Takker og bukker :)

Ja det er i dag. Er på vei dit nå.:nailbiting:
Fikk sove litt til slutt heldigvis.

Back
Topp