Vi over 38 ❤️

Catcher up på forumet etter noen litt travle dager og tenker at dere er søren meg noen sterke damer!

Det er helt rått å tenke på hva som står på bak de mange ytterdørene i vårt langstrakte land og på tvers av kontinenter mens verden bare suser videre forbi rundt oss som om ingenting spesielt står på.

Vi kjemper våre kamper hver eneste dag og mange ganger med tårer i øynene men et besluttsomt blikk. Og likevel evner vi å se hverandre og gi varme og støtte til de mange som kjemper lignende kamper. Å stå i noe av det aller tøffeste og likevel se de andre, DET er styrke det.
Så fine tanker du skriver her :Heartred
Takk for at du deler! Kjenner jeg ble varm om hjertet :love7

11 dpo. Fortsatt strek, men svak. Jeg tar testepause noen dager.

Vedlegg

• 20210511_094946.jpg
    20210511_094946.jpg
    347,9 KB · Visninger: 87
Tenker masse på deg, Nyprøver :Heartred
Tusen takk vennen, jeg venter på telefon fra legen. Så får vi se hva hun tenker. Blør ikke mye nå, men er litt. Er veldig positivt at streken enda er hos deg, håper den blir sterkere. Du skulle tatt samme test i dag, ikke den rosa. ( liker ikke de fra billig tester ).

Da er jeg begynt å små blø, kjenner jeg er sliten.....Det er vell det eneste ordet jeg kommer på nå.

Tenker på deg :HeartredDet trenger ikke å bety noe, men skjønner hvor vondt det er og at du er sliten, kjære deg. Ta deg en skikkelig timeout og pass på deg selv, det er ikke noe viktigere.. Krysser alt jeg har for deg og at dette kommer til å gå bra. :Heartred:Heartred

Tusen takk vennen, jeg venter på telefon fra legen. Så får vi se hva hun tenker. Blør ikke mye nå, men er litt. Er veldig positivt at streken enda er hos deg, håper den blir sterkere. Du skulle tatt samme test i dag, ikke den rosa. ( liker ikke de fra billig tester ).

Jeg er positiv på dine vegne! Det er mange som blør i svangerskapet, men skjønner selvfølgelig om du mister håpet litt ifht bakgrunnshistorie. Jeg tenker de vil ha deg inn på en UL, og der vil dere se en sprellende krabat :)

Jeg er så negativ ifht opplegget mitt. Det er nok en kjemisk igjen. Men vi prøver frem til det er et flott egg i DK! Hadde egentlig avtale med klinikk i Finland idag, men avlyste igår. Dumt. Jeg er hjemme med 2-åringen idag. Mannen skal snart ut i møte, og jeg har bedt han kjøpe en pakke med Q10, så jeg kan begynne å knaske :)

Krysser alt for deg. Det kommer til å gå bra :)

Sender også mange varme tanker til deg, og så krysser jeg alt jeg har for at det bare er en uskyldig blødning :Heartred

Jeg tok en digital nå, negativ. Klarte ikke å dy meg. Tar en ny på testdagen. Jeg er fortsatt oppblåst, men venter bare at magen blir flat igjen. Mannen kjøper ny pakke med Q10 til meg idag, og jeg begynner å knaske både dem og Dhea imorgen!

Last edited:
Da var hysteroskopien i boks.
Det gikk kjempebra.
Ingen funn. Ingen polypper whatsoever.
Har tvetydig følelse nå. På en side er jeg glad dem fant ingenting. På den andre siden dumt at det ikke blir noe innsett nå i mai nettopp pga denne hysteroskopien.
Kirurgen forklarte at det skjer man ser noe på ul/vannscanning som viser seg at ikke er noe på hystero. Kanskje var det en bit av slimhinnen igjen etter siste mens. Dem tok litt scratching da, noe som kan være positivt for implantasjon ved neste innsett.
Tok blodprøver til genetisk i samme slengen mens jeg var på sykehuset.
Så NÅ er jeg veldig klar for å bli gravid. Neste syklus. Juni. Da må det skje. Det er ingen grunner for at det ikke klaffer denne gangen.

Smuta
Jeg spurte om Cytotec forbehandling. Det er for å mykne opp livmorstappen ettersom hysteroskopen er ca pekefingetykk.

Det var det :) takker for støtten til dere alle. Den er gull verdt. Jeg kjente den hele tiden.

Jeg tok en digital nå, negativ. Klarte ikke å dy meg. Tar en ny på testdagen. Jeg er fortsatt oppblåst, men venter bare at magen blir flat igjen. Mannen kjøper ny pakke med Q10 til meg idag, og jeg begynner å knaske både dem og Dhea imorgen!

Hvorfor skal du ta DHEA hvis du har bestemt deg for donoregg? Jeg trodde DHEA og Q10 er for å forbedre eggkvaliteten.

Det gikk kjempebra.
Har tvetydig følelse nå. På en side er jeg glad dem fant ingenting. På den andre siden dumt at det ikke blir noe innsett nå i mai nettopp pga denne hysteroskopien.
Kirurgen forklarte at det skjer man ser noe på ul/vannscanning som viser seg at ikke er noe på hystero. Kanskje var det en bit av slimhinnen igjen etter siste mens. Dem tok litt scratching da, noe som kan være positivt for implantasjon ved neste innsett.
Så NÅ er jeg veldig klar for å bli gravid. Neste syklus. Juni. Da må det skje. Det er ingen grunner for at det ikke klaffer denne gangen.

Smuta
Jeg spurte om Cytotec forbehandling. Det er for å mykne opp livmorstappen ettersom hysteroskopen er ca pekefingetykk.

Det var det :) takker for støtten til dere alle. Den er gull verdt. Jeg kjente den hele tiden.

Godt og høre:) :)

Det gikk kjempebra.

Smuta

Så bra! Da håper vi kroppen er i rute til juni. Nå må det være din tur :smiley-angelic001

Catcher up på forumet etter noen litt travle dager og tenker at dere er søren meg noen sterke damer!

Det er helt rått å tenke på hva som står på bak de mange ytterdørene i vårt langstrakte land og på tvers av kontinenter mens verden bare suser videre forbi rundt oss som om ingenting spesielt står på.

Vi kjemper våre kamper hver eneste dag og mange ganger med tårer i øynene men et besluttsomt blikk. Og likevel evner vi å se hverandre og gi varme og støtte til de mange som kjemper lignende kamper. Å stå i noe av det aller tøffeste og likevel se de andre, DET er styrke det.

Så utrolig nydelig skrevet :Heartbigred

Tok denne nå. Trekker tilbake testestopp inntil imorgen etter frokost :joyful: Imorgen stikker vi til fjells, og da blir kun den digitale med!

Vedlegg

• 20210511_160140.jpg
    20210511_160140.jpg
    890,4 KB · Visninger: 86
Skjønner hvis dere syns jeg maser som "et lok'kmotiv", har rett og slett blitt helt avhengig av å teste!
Blir bra med jobb imorgen, også fjellet! Dere får bare scrolle forbi :p

Skjønner hvis dere syns jeg maser som "et lok'kmotiv", har rett og slett blitt helt avhengig av å teste!

Kjære deg:Heartred:Heartred Du må ikke stoppe å teste, jeg elsker det!! Jeg syntes det er helt jævlig å teste selv, men elsker at andre gjør det. Like spent og glad hver gang det blir litt strek. Jeg heier på deg, og går aldri lei:love7

Bare test i vei! Og del gjerne.
Vi er alle forskjellige.
Jeg personlig er redd for å teste.
Vil ikke ha det. Er 100% sikker på at jeg finner ut om graviditeten før eller siden. Kroppen sier ifra.
Så det å teste (for meg og i mine øyne) - har vært bare unødvendig støy, stress, nerver, skuffelsen og irritasjon over negative tester så langt.

Jeg beundrer dere som tør, orker og gidder denne spenningen rundt tidlige tester og tar alle resultater med fatning.

Back
Topp