Vi over 38 ❤️

Jeg skal ha egguttak onsdag!

Er fryktelig spent for jeg syns ikke disse eggposene vokser slik som jeg vil at de skal :hilarious: Har 5-7 som trolig er store nok, og en god del som vil være for små. Skulle helst hatt med ett par-tre av de også. Tenker at vi over 40 trenger flere enn 5 egg når så mange er fulle av feil? :(

Da er jeg i samme situasjon som deg.. Har egguttak på torsdag og det ble sagt at jeg hadde ca 5 egg som de trodde kom til å bli brukbare, og 2 som var for små. Vi får krysse fingrene for at det er nok.. :)

Skjønner hvis dere syns jeg maser som "et lok'kmotiv", har rett og slett blitt helt avhengig av å teste!
Blir bra med jobb imorgen, også fjellet! Dere får bare scrolle forbi :p
Neida, superspennende å følge med på andre. Jeg har skuffen full av tester selv. Del gjerne, de som ikke er interessert får bla forbi

Da er jeg i samme situasjon som deg.. Har egguttak på torsdag og det ble sagt at jeg hadde ca 5 egg som de trodde kom til å bli brukbare, og 2 som var for små. Vi får krysse fingrene for at det er nok.. :)

Det er heeelt likt, jo! Jeg krysser alt jeg har for både deg og meg :smiley-angelic001

:smiley-ashamed004 Ferdig med endotest. Ganske ubehagelig men gikk fort heldigvis. Selvtrøsting med is funker kjempebra. Utsetter neste forsøk ellers kræsjer det med medisiner og må avbrytes. Enda mer venting :bounce

Tok denne nå. Trekker tilbake testestopp inntil imorgen etter frokost :joyful: Imorgen stikker vi til fjells, og da blir kun den digitale med!
Du....den er positiv. Det går ikke noe annet! Og forresten , du skal vell ikke pine oss hele helgen? Vi får vell en morgen test før du reiser? ❤️

Legen ringte halv ett, 14.20 var jeg på UL. Der banket et fint hjerte på riktig plass❤️legen skjønte ikke hvor blødningen kom fra, og det har stoppet opp. Tusen takk for alle gode ord og tanker❤️ Og saltvann, vi blir aldri lei deg. Vi heier med deg❤️❤️

Legen ringte halv ett, 14.20 var jeg på UL. Der banket et fint hjerte på riktig plass❤️legen skjønte ikke hvor blødningen kom fra, og det har stoppet opp. Tusen takk for alle gode ord og tanker❤️ Og saltvann, vi blir aldri lei deg. Vi heier med deg❤️❤️
Jaaaaaaaaa så bra Nyprøver :Heartred Nå er det nok spenning og usikkerhet for din del synes jeg! Tenker det der superlimet gjorde susen denne gangen ;)

Åhhhh! Nyprøver!!! :Heartred Igjen så må du gi meg tårer i øynene. Godt og få det bekreftet. Jeg syns uansett du skal ta det med ro. Takk og lov :Heartbigred:wav

Nei, jeg er ikke i tvil om at DU aldri blir lei av testingen :laughing001 Ligger i sengen med 2-åringen, nesten 40 i feber. Det har han aldri hatt før. Så vi ser an natten. Ikke umulig at vi venter med å dra til torsdag..

Så glad på dine vegne! Kos dere ikveld, spis noe godt og se en bra serie :) Vi har begynt å se Forbrytelsen, bra! Pørni med Henriette Steendtrup er topp! :)

Du....den er positiv. Det går ikke noe annet! Og forresten , du skal vell ikke pine oss hele helgen? Vi får vell en morgen test før du reiser? ❤️

Tror du?? Jeg vet ikke jeg altså. Det burde jo vært bedre stigning, så jeg har mistet litt trua. Jeg får se om jeg tester imorgen.... Tester jeg, legger jeg det ut her :)

Jaaa, veldig spent her.. Første IVF for deg også?

Oppdater meg gjerne om hvordan det gikk etter egguttaket siden jeg bare er én dag bak deg :)

Masse lykke til! :signs003

Ja, det er første forsøk for meg også! Og jeg skal selvfølgelig oppdatere dere i morgen :)

Så fantastisk! :HeartredKom noen gledestårer her nå.

Det var den i midten. Håper at alt går bra denne gangen. Men kjære deg, jeg har ikke fått svart deg på din. Så leit, Lura. Hadde sånn trua. Vet du er veldig skuffet nå. Skulle gjerne gitt deg en stor klem og delt en flaske prosecco:Heartred ( eller jeg hadde selvsagt ikke drukket noe nå, men kunne holdt deg med selskap)
Jeg er skuffet, men kjenner mest på at jeg begynner å miste håpet nå. Hva skal til hvis det ikke klaffet denne gangen liksom? Tenker på om jeg burde undersøkt livmoren, men vil heller ikke gjøre noen inngrep som utsetter videre forsøk. Får høre med Hausken hvor fort vi kan komme igang igjen, håper vi rekker noe før sommerferien…

Nå ligger det iallfall en flaske prosecco og venter på meg til lørdag. Da skal jeg overraske mannen med en natt på hotell i 40-årsgave ;)

Krysser fortsatt fingrene for deg, håper den streken blir sterkere!! ❤️

Åh, gode Lura. Sender over masse styrkeklemmar!!! Er verkeleg alt håp ute?
Ja, testen i dag var også blendahvit, og nå har jeg begynt å spotte… Klarer ikke helt å ta det innover meg, vil bare komme meg videre og planlegge nytt forsøk. Har stått på siden kl 06.45 i morges og feiret 40-åring, så nå er jeg helt kake! :dead:
Tusen takk for styrkeklemmer ❤️

For en lettelse Nyprøver! ❤️❤️ Det der er verdens verste følelse!

Jeg er skuffet, men kjenner mest på at jeg begynner å miste håpet nå. Hva skal til hvis det ikke klaffet denne gangen liksom? Tenker på om jeg burde undersøkt livmoren, men vil heller ikke gjøre noen inngrep som utsetter videre forsøk. Får høre med Hausken hvor fort vi kan komme igang igjen, håper vi rekker noe før sommerferien…

Nå ligger det iallfall en flaske prosecco og venter på meg til lørdag. Da skal jeg overraske mannen med en natt på hotell i 40-årsgave ;)

Krysser fortsatt fingrene for deg, håper den streken blir sterkere!! ❤️

Jeg skjønner godt tankegangen din. Jeg syns du skal høre hva Hausken sier, du har jo vært gravid før. Brukte vi samme støttemedsin? Mener vi brukte noe av det samme; lutinus, prednisolon og albyl-e. Ja!! Håper du rekker et til før sommeren. Stoppet du med Dhea ved egguttak?
Jeg fant en halvtom boks idag og begynte å knaske.. Mannen din er heldig som har deg :Heartred Topp gave :)

Takk for det. Har som sagt begynt å knaske Dhea..

Jeg skjønner godt tankegangen din. Jeg syns du skal høre hva Hausken sier, du har jo vært gravid før. Brukte vi samme støttemedsin? Mener vi brukte noe av det samme; lutinus, prednisolon og albyl-e. Ja!! Håper du rekker et til før sommeren. Stoppet du med Dhea ved egguttak?
Jeg fant en halvtom boks idag og begynte å knaske.. Mannen din er heldig som har deg :Heartred Topp gave :)

Takk for det. Har som sagt begynt å knaske Dhea..
Har sendt melding til Hausken og bedt om en samtale med lege før vi setter opp ny plan, så får vi se hva hun foreslår. Jeg har siden MA og utskrapning vært redd for sammenvoksninger siden jeg ikke har blitt gravid siden, men sannsynligheten er jo veldig liten.
Jeg har brukt tilsvarende medisiner som deg, Prednisolon, Cyclogest og Klexane. Fikk beskjed om å stoppe med DHEA når jeg startet med Femar. Bare å bestille Q10 og finne frem boksen med DHEA igjen ja.
Tusen takk ❤️ skal bli godt med en liten miniferie for mor også, så var litt taktisk den gaven :D

Back
Topp