Vi over 38 ❤️

Da har jeg endelig blitt ruger :love7

Var en annen sær lege i dag og han var ikke fornøyd med innsettet. Mente jeg hadde for lite urin i blæra (var nok litt lite, men sliter med magekatarr i dag så har kasta opp 2 ganger og vannintaket ble tydeligvis ikke nok før innsett)
Han mente vinkelen var vanskelig og ble overraska at det plutselig ikke var vanskelig. Han sa oi når embryoet ble satt inn, trur han tømte strået før han egentlig skulle.
Uff altså.... nok bekymringer åsså er legen sur fordi jeg ikke har klart å drikke nok

Var en annen sær lege i dag og han var ikke fornøyd med innsettet. Mente jeg hadde for lite urin i blæra (var nok litt lite, men sliter med magekatarr i dag så har kasta opp 2 ganger og vannintaket ble tydeligvis ikke nok før innsett)
Han mente vinkelen var vanskelig og ble overraska at det plutselig ikke var vanskelig. Han sa oi når embryoet ble satt inn, trur han tømte strået før han egentlig skulle.
Uff altså.... nok bekymringer åsså er legen sur fordi jeg ikke har klart å drikke nok
Huff, det var en lei opplevelse. Men, nå er du ruger og vi skal krysse alt for at dette går fint! Vi ser fremover ❤️❤️

Heia, heia! Det går sikkert fint!

Helt unødvendig av legen å komme med et sånt utbrudd. De må skjønne at vi tar til oss sånne kommentarer og tolker de som det passer oss. Noe må vi jo finne på i ventetida :hilarious:

Når blir det testdato på deg? Er det i utgangspunktet 14 dager etter innsett?

Heia, heia! Det går sikkert fint!

Helt unødvendig av legen å komme med et sånt utbrudd. De må skjønne at vi tar til oss sånne kommentarer og tolker de som det passer oss. Noe må vi jo finne på i ventetida :hilarious:

Når blir det testdato på deg? Er det i utgangspunktet 14 dager etter innsett?

Haha ja fintenking i ventetia er vi gode på :hilarious:
Har testdato 20.mai. Det er jo like rundt hjørnet føler jeg. Vant til 3 uker fra UNN Tromsø

Bra. Ett steg nærmere.
Gratulerer ikke. Jeg skal gratulere når du har født babyen. Da skal gleden slippes løs.
I mellomtiden prøv å slappe av og ikke stresse for mye.

Jeg stimulerer og prepper til hystero i morgen.
Nerver.
Skal til T-heimen på torsdag.
UL på klinikken på fredag. Får se om det er noe som vokser denne gangen eller var alt oppbrukt i januar-mars.
Har fått henvisning til genetisk. Kjempefornøyd. Skal ta den snarest. Liker å ha litt kontroll over det som kontrolleres kan. Så det blir spennende :)

Bra. Ett steg nærmere.
Gratulerer ikke. Jeg skal gratulere når du har født babyen. Da skal gleden slippes løs.
I mellomtiden prøv å slappe av og ikke stresse for mye.

Jeg stimulerer og prepper til hystero i morgen.
Nerver.
Skal til T-heimen på torsdag.
UL på klinikken på fredag. Får se om det er noe som vokser denne gangen eller var alt oppbrukt i januar-mars.
Har fått henvisning til genetisk. Kjempefornøyd. Skal ta den snarest. Liker å ha litt kontroll over det som kontrolleres kan. Så det blir spennende :)
Så spennede Lysi :)
Håper på gode resultater!

Synes den nederste var sterkest og den øverste svakest. Er det Ovitrelle eller noe annet som begynner å synes tror du? :)

Det var den i midten. Håper at alt går bra denne gangen. Men kjære deg, jeg har ikke fått svart deg på din. Så leit, Lura. Hadde sånn trua. Vet du er veldig skuffet nå. Skulle gjerne gitt deg en stor klem og delt en flaske prosecco:Heartred ( eller jeg hadde selvsagt ikke drukket noe nå, men kunne holdt deg med selskap)

Det var den I midten. Hva hadde du tenkt om jeg var deg nå? Nei, omvendt! Håper, håper, HÅPER!!! Det er da fortsatt håp:)
Dette er 14 dpo. Så ikke sterk hos meg heller.

Vedlegg

• F599D3DD-04EC-4E43-8CB2-D301377108CC.jpeg
    F599D3DD-04EC-4E43-8CB2-D301377108CC.jpeg
    264,1 KB · Visninger: 72

Oi, er noe av det siste vi vil høre når vi ligger med bena i været faktisk :stop Til lykke som ruger, må tiden gå raskt og frøet lime seg fast :signs003

Last edited:
Den i midten. Kanskje dumt at den ikke har blitt sterkere. Iallfall ikke svakere, så jeg har trua.

Tenkte faktisk å si at den i midten var tydeligere. Ikke sterkere farge, men tydeligere strekk. Men det var såpass lite, at jeg tvilte og skrev som jeg skrev. Da så jeg riktig altså :)
Test i morgen. DET blir spennende.

Jeg skal ha egguttak onsdag!

Er fryktelig spent for jeg syns ikke disse eggposene vokser slik som jeg vil at de skal :hilarious: Har 5-7 som trolig er store nok, og en god del som vil være for små. Skulle helst hatt med ett par-tre av de også. Tenker at vi over 40 trenger flere enn 5 egg når så mange er fulle av feil? :(

Er fryktelig spent for jeg syns ikke disse eggposene vokser slik som jeg vil at de skal :hilarious: Har 5-7 som trolig er store nok, og en god del som vil være for små. Skulle helst hatt med ett par-tre av de også. Tenker at vi over 40 trenger flere enn 5 egg når så mange er fulle av feil? :(
Tja, jeg har aldri fått ut mer enn fem på alle uttak. Maks 4 på det første så 3,3 ,2 , 2 og siste 2. har mange tomme jeg. Så syns du skal være gla for de om du får ut så mange, så krysser vi alt for at de er sterke gode egg❤️❤️lykke til og gleder meg til oppdatering❤️

Nå hørtes jeg skikkelig sur og bitter ut på melding, ikke meningen det. Beklager om det hørtes slik ut ❤️

Nå hørtes jeg skikkelig sur og bitter ut på melding, ikke meningen det. Beklager om det hørtes slik ut ❤️

Hehe, leste den ikke sånn, men jeg trenger å høre at mange egg ikke nødvendigvis er det beste!
Jeg har en god del flere follikler enn dette så det irriterer meg litt at ikke flere vil være med å vokse seg store.

Som du sier så er uansett kvaliteten det viktigste, og det er det jeg har bekymret meg mest for. Krysser virkelig fingrene for at jeg får innsett. Føler meg ikke sikker på det i dag.

Gratulerer:love7
Prøv å ikke tenk for mye på innsettet. Jeg har også som regel en bekymring etter dem, syntes de generelt gjør mye rart. Men i ettertidens klokskap, er det jo egentlig unødvendig bekymringer. For gjort er gjort. Prøv å senke skuldrene, og nyt tiden. (Jeg klarer det ikke, men det er deilig å gi ut råd til andre som kanskje klarer det:happy090:happy090). Nå venter vi alle spet på når du skal begynne og teste, og vi heier på deg hele veien. :talk017

Back
Topp