Håper så for dere denne gang. Skal krysse alt jeg kan
Takk, kjære deg!! Jeg har iallfall bedre forutsetninger denne gangen, kontra de to siste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg fått tlf fra klinikken. Har 1 embryo som er i tidlig blastostadiet som de har trua på for innsett i morgen. De 4 andre har stoppet litt opp, men de skal se det an til i morgen.
Da krysser vi alt for det ene egget, og at de andre kommer segDa har jeg fått tlf fra klinikken. Har 1 embryo som er i tidlig blastostadiet som de har trua på for innsett i morgen. De 4 andre har stoppet litt opp, men de skal se det an til i morgen.
Da har jeg fått tlf fra klinikken. Har 1 embryo som er i tidlig blastostadiet som de har trua på for innsett i morgen. De 4 andre har stoppet litt opp, men de skal se det an til i morgen.
Ja, jeg tror det. Litt usikker, men sånn nesten sikker jeg er like spent som deg, så snakket om deg tidligere til min mann....Jeg: Ja, du vet hun Saltvann, hun har......Takk Tok en ny i formiddag, babyplan ikke sensitiv. Det er strek, men ikke sterkere enn den jeg tok igår ettermiddag. Så holder meg heller til Make sure fra nå. Må jeg kjøpe ny pakke Make sure, eller er testen inni staven den samme som i strimmelen?
Har ikke gjort IVF før nei.Velkommen skal du være
Blir det første ivf? Eller har du hatt noen, bare uten nettstøtte?
Tror ikke det skal ha så stor betydning å gå på noe annet 1 dag altså. Så lenge dosen er lik.Hei dere, det ser dårlig ut her gitt - alle tester er negative så langt. Ordinær testdag er på tirsdag, så test burde ha gitt utslag nå…
Er det noen som vet om det gjør noe å erstatte Cyclogest med Crinone/Lutinus? Jeg er tom for Cyclogest til i morgen, men har både Crinone og Lutinus liggende. Orker ikke å stresse til apoteket i kveld siden jeg sannsynligvis bare skal ta progesteron en dag til.
Haha, eksperten jeg har bare brukt den vanlige, syns den var mest pålitelig. Og billigtester.no er bare noe tull tester, likte ikke de. Håper det blir en fin opplevelse i morgen@Nyprøver2020. Du som er teste eksperten make sure eller make sure tidlig? Tenkte jeg skulle teste ut ovitrelle denne gangen (om det blir innsett da)
Oisann! Når rakk DERE å bli 40 , dere ungjenter?
Beklager. Det var ikke meningen å ekskludere dere fra "den eksklusive klubben"
Går litt fort i svingene her i denne FSH-tåka.
Jeg er 41, og håper å snart ta steget fra stalker til medlem i gruppa. Oppstart august tror jeg.
Synes den nederste var sterkest og den øverste svakest. Er det Ovitrelle eller noe annet som begynner å synes tror du?God morgen Hvilken er sterkest? Syns egentlig det var ganske likt som igår. Er det negativt?
God morgen Hvilken er sterkest? Syns egentlig det var ganske likt som igår. Er det negativt?
Syns den nederste er sterkest, håper det er enda mer økning i morgenSynes den nederste var sterkest og den øverste svakest. Er det Ovitrelle eller noe annet som begynner å synes tror du?