Vi over 38 ❤️

Velkommen til den beste gruppa på hele babyverden-forumet. Her finne du folk som har vært ute mange vinternetter og masse klokskap. Krysser fingrene for at femte gang blir det innertier og at alt klaffer.

Er en 'ungfole' på 38 ;) vi har hatt vårt andre forsøk på ni år. Tok åtte år fra forsøk 1 til 2, da jeg ikke orket tanken på å gjøre det en gang til etter forsøk 1 som endte negativt. Denne gangen satt den på forsøke forsøk. Er 10+3 og håper den blir sittende. Når man følger forumene over tid ser man at det ikke er en selvfølge. Det gjør en engstelig og ydmyk og jeg vet ikke helt når jeg skal tørre å juble og tenke at dette er en realitet. Så, jeg er som nicket mitt; en forsiktig desemberoptimist.

Velkommen til oss
Takk for det Forsiktig desemberoptimist Jeg føler meg veldig velkommen ❤ Som langtidsprøver forstår jeg altfor godt at motivasjon og optimisme kommer og går. Verden er skikkelig urettferdig. Håper virkelig det går hele veien nå, og at du kan senke skuldrene etterhvert. Tørre og nyte når positive ting skjer, det negative får vi dessverre ikke gjort så mye med. Styrkeklemmer til deg

God morgen :) Nå skulle jeg legge ut bilde til tolkning, men får bare beskjed om at filen er for stor :mad: Jeg syns iallfall at dagens test er ørlite sterkere enn gårsdagens :)

(Sniker, har heia på deg i det skjulte ❤)

Hvis du går inn i albumet ditt på telefonen og trykker på rediger bilde, så kan du beskjære det litt sånn at det blir mindre. Da får du lastet det opp her etterpå :)

Hvilken er sterkest?

Vedlegg

• 20210509_073151.jpg
    20210509_073151.jpg
    337,1 KB · Visninger: 98
Hei Lysi Høres veldig likt ut som oss dessverre, foreløpig uforklarlig barnløs. Får fine blaster og innsett hver gang, men ikke noe på frys. Har blitt gravid 2 ganger, mista uke 6 og 8. Jeg har akkurat de samme spørsmålene som deg. Er jo bekymret for alder selvfølgelig, men ble ikke gravid når jeg var 31 en heller jeg... Blir spennende med testing av endo på tirsdag, hadde vært så fint med en årsak. Og selvfølgelig gjerne noe de kan gjøre noe med

Hva er denne endometrietesten? Hva skal dem sjekke? Noe i forbindelse med abort? Eller ikke?

Ser at folk utfører ERA - Endometrium Receptivity Array for å se når er det best å sette inn embryo.

Jeg selv har tatt Pipelle biopsi av endometriet - histologisk undersøkelse i forkant av hysteroskopi.

Jeg er 41, og håper å snart ta steget fra stalker til medlem i gruppa. :bag: Oppstart august tror jeg.

Velkommen skal du være :)
Blir det første ivf? Eller har du hatt noen, bare uten nettstøtte?

Hva er denne endometrietesten? Hva skal dem sjekke? Noe i forbindelse med abort? Eller ikke?

Ser at folk utfører ERA - Endometrium Receptivity Array for å se når er det best å sette inn embryo.

Jeg selv har tatt Pipelle biopsi av endometriet - histologisk undersøkelse i forkant av hysteroskopi.
Bra spørsmål, har vært mest opptatt av om det gjør vondt jeg Har prøvd meg på en screenshot, håper det blir lesbart. Er som en biopsi ja, for å se årsak til at vi mister. Kanskje det samme som deg????

Vedlegg

• Screenshot_20210509-092116_Drive.jpg
    Screenshot_20210509-092116_Drive.jpg
    492,4 KB · Visninger: 52
Jepsipepsi, den øverste er dagens. Våknet opp i 5-draget med gulp i halsen :spitoutdummy: Dette kan også skyldes litt mye hvitløksdressing på pizza'n igår. Det er ikke nok hvitløk før man blir blank i øynene :laughing001

God morgen :) Nå skulle jeg legge ut bilde til tolkning, men får bare beskjed om at filen er for stor :mad: Jeg syns iallfall at dagens test er ørlite sterkere enn gårsdagens :)
God morgen. Ta bilde av den og rediger det før du legger det ut. Spent ❤️❤️❤️

Bra spørsmål, har vært mest opptatt av om det gjør vondt jeg Har prøvd meg på en screenshot, håper det blir lesbart. Er som en biopsi ja, for å se årsak til at vi mister. Kanskje det samme som deg????

Ok. Tredje type test, altså :)
Håper at det bidrar til at dere kan finne svar.

Du.....jeg er jo den største testedamen her inne, og jeg tror den er positiv. Er jo økning ikke motsatt. Mine tester er bedre på formiddagen , så jeg venter i spenning ❤️

Haha :) Jeg har bare en test igjen av Make sure, så venter til imorgen tidlig. (Kanskje et annet merke senere idag:dance018) Kjøpte stav make sure (feil), vurderer å kjøpe ny pakke med strimler imorgen, så jeg sammenligner de samme.. :joyful:

:p
Haha :) Jeg har bare en test igjen av Make sure, så venter til imorgen tidlig. (Kanskje et annet merke senere idag:dance018) Kjøpte stav make sure (feil), vurderer å kjøpe ny pakke med strimler imorgen, så jeg sammenligner de samme.. :joyful:
Håper så for dere denne gang. Skal krysse alt jeg kan :p:p

Back
Topp