Vi over 38 ❤️

:Heartred

Jeg er på grinærn hele tiden haha. Gikk tur i dag og hørte på podcast, ble rørt og begynte å grine. Ser litt snålt ut.. griner når jeg ser på tv, på flyet så jeg på ting jeg hadde lastet ned på Netflix og spolte hver gang det kom noe fint eller trist, hadde ikke lyst å grine foran alle lizzom. Ahh.. har aldri vært sånn før.

Oj, prematur baby er ingen spøk. Da får man testet hele følelsesregisteret kan jeg tenke meg og sikkert oppdage noen nye noter. Alt har gått bra håper jeg?
Ganske utrolig hvor langt medisinen har kommet..

Jeg har hatet alt med IVF, det er bare vondt og masse bivirkninger, men når jeg får det litt på avstand så er det også ganske utrolig når man tenker på det. Er fascinerende å se videoer av hvordan dem tvinger sædcellen inn i egget. Så mye som er mulig i dag som var helt utenkelig for våre foreldre.
God natt :Heartred

God morgen :) Akkurat sånn har jeg også blitt. Kjenner til det med å spole meg frem for å unngå grining :laughing001

Ja, vi fikk en ekstremfødt gutt for 2 1/2 år siden født i uke 27. Jeg fikk tidlig vannavgang i uke 21+6, og tok det "med ro" på sofaen til 23+0. Da var det rett inn på Riksen, og lungemodningssprøyte var satt etter 15 min. Da de kontrollerte meg første gang, sa de at jeg måtte forberede meg på senabort.

Det gikk heldigvis langt bedre enn fryktet :) Vi var i en "boble" mens alt sto på. Jeg var på sykehus i 4 måneder og gråt nok ca 5 ganger. Fikk en voldsom "drive" over meg om å tenke positivt, stå på og ikke falle sammen. Tok en dag av gangen og håpet på det beste :Heartred

Når vi tenker på alt i ettertid, er alt mye mer emosjonelt. Vi vet så godt hvor heldige vi har vært, når vi leser andres skjebner på lukket prematur gruppe på face. Mye trist og jeg føler en enorm sympati med de som ikke får ta med seg skatten sin hjem :Heartred

Nok om det, man har mye å være glade for. Du er søt, skjønner hva du mener. Dette er en fantastisk gruppe, og du passer perfekt inn :Heartbigred

Jeg er 7 dpo idag. Burde jeg hatt symptomer nå om jeg er gravid? Hilsen mamma til to :laughing001

Vel. Noen sier at de skjønner at de er gravide i det øyeblikket befruktningen skjer - får signaler fra universet. Men du er kanskje ikke en av de ettersom du spør så sent - 7dpo ;)

Jeg har heller ikke hatt symptomer, unntatt at magen har blitt større. Var kvalm "et kvartter" med første, og glad det bare ble med det. Men heller kvalm gjennom hele svangerskapet, så lenge jeg går " hele veien" :)
Syns magen har blitt større ja, virker rart så tidlig. Gleder meg til du skal teste ❤️

Syns magen har blitt større ja, virker rart så tidlig. Gleder meg til du skal teste ❤️

Du har jo 1/4 unnagjort :) Jeg tester nå for å se når ovitrellen er ute av kroppen. Den er der enda. Bør vel være ute til søndag? Jeg er forresten litt oppblåst, men det kan jo være pga lutinusen.

Last edited:
Du har jo 1/4 unnagjort :) Jeg tester nå for å se når ovitrellen er ute av kroppen. Den er der enda. Bør vel være ute til søndag? Jeg er forresten litt oppblåst, men det kan jo være pga lutinusen.
Ja, jeg har alltid vært med av Lutinus. Ja, det tror jeg nok. Så skal den snu og bli sterkere ❤️❤️

Her er ovitrellen fortsatt i kroppen, 10 dager siden den ble satt. Vet dere hvor lenge den pleier å henge i hos dere?
12 dager hos meg. Maks 13 på disse forsøkene. Men det er uvanlig. Hvor lenge har det hengt før? Er det mye strek?

Det vil ikke legges til, for stor fil. Skjønner ikke'no. Er bare ovitrelle streker uansett.
Mine streker kom ikke nesten ikke på bilde 10 dager etter, måtte virkelig myse for å se de. Men, da blir det noen spennende dager fremover.

Back
Topp