Mine streker kom ikke nesten ikke på bilde 10 dager etter, måtte virkelig myse for å se de. Men, da blir det noen spennende dager fremover.
Veldig!! Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine streker kom ikke nesten ikke på bilde 10 dager etter, måtte virkelig myse for å se de. Men, da blir det noen spennende dager fremover.
Hei alle fine damer her i «Vi over 38»! Eg har altså no laga ny tråd og tatt over som administrator. Gi lyd om det skal gjerast endringar på lista vår!
Heia oss!!!
Velkommen inn til denne fine gruppen med mange flotte damerKan jeg bli med? Venter på oppstart av forsøk 5.
LilKil - 41 - barn #1 - IVF #5 - Hausken
Velkommen inn til denne fine gruppen med mange flotte damer
Tusen takk, og lykke til du også. Jeg er på mitt forsøk nummer seks. Litt over 10 uler gravid så vi håper den sitter nåTusen takk Nyprøver2020. Etter 10 år som prøver og 2 år med IVF trenger jeg et sted hvor det er greit å dele oppturer og nedturer. Glad for å kunne bli en del av en flott heiagjeng som dette ❤ Stå på tøffe damer!
Wow gratulerer, så langt har aldri vi kommet. Det gir håp og ork til å fortsette når jeg leser om andres opplevelser. Krysser fingre og tær for deg og den lille spirenTusen takk, og lykke til du også. Jeg er på mitt forsøk nummer seks. Litt over 10 uler gravid så vi håper den sitter nå
Kan jeg bli med? Venter på oppstart av forsøk 5.
Tusen takk for det Hyggelig å være fler, selvom jeg selvfølgelig ønsker oss alle raskt videre til gravidgrupper. Har hentet meg inn etter MA (uke 8) i mars og skal ta endometriettest på tirsdag. Vet ikke om jeg da får oppstart i slutten av mai eller må vente. Avhenger av resultatet vil jeg tro.Velkommen!
Kult. Da er vi 5 і alderen 40-41: Litjmora, Dagni, Villemo, deg og meg. Alle unntatt deg er med i mai gruppa: stimulerer, eller nettopp ferdig. Når tror du skal du ha oppstart?
40 eg også, Lysi! Og Saltvann! Så me er ein heil gjeng!Velkommen!
Kult. Da er vi 5 і alderen 40-41: Litjmora, Dagni, Villemo, deg og meg. Alle unntatt deg er med i mai gruppa: stimulerer, eller nettopp ferdig. Når tror du skal du ha oppstart?
Sjølvsagt!! Velkommen! Og masse lykke til! Har du vore prøvar i 10 år?!? Wooow, eg bøyer meg i støvet. Skitt, så tøff du er.Kan jeg bli med? Venter på oppstart av forsøk 5.
Tusen takk Smuta Ja, det er ikke alle som har like lett for det tydeligvis Heldigvis har vi fremdeles flotte resultater på prøver og er ellers friske. Er så glad for at det finnes hjelp å få. Det er håp for oss alleSjølvsagt!! Velkommen! Og masse lykke til! Har du vore prøvar i 10 år?!? Wooow, eg bøyer meg i støvet. Skitt, så tøff du er.
Velkommen LilKilTusen takk Nyprøver2020. Etter 10 år som prøver og 2 år med IVF trenger jeg et sted hvor det er greit å dele oppturer og nedturer. Glad for å kunne bli en del av en flott heiagjeng som dette ❤ Stå på tøffe damer!
40 eg også, Lysi! Og Saltvann! Så me er ein heil gjeng!
Hei Lysi Høres veldig likt ut som oss dessverre, foreløpig uforklarlig barnløs. Får fine blaster og innsett hver gang, men ikke noe på frys. Har blitt gravid 2 ganger, mista uke 6 og 8. Jeg har akkurat de samme spørsmålene som deg. Er jo bekymret for alder selvfølgelig, men ble ikke gravid når jeg var 31 en heller jeg... Blir spennende med testing av endo på tirsdag, hadde vært så fint med en årsak. Og selvfølgelig gjerne noe de kan gjøre noe medHvor mange innsett har du hatt fra de 4 forsøkene? Får du blasts?
Du blir jo tydeligvis gravid - så det er mulig - og bra. Bare har ikke klart så langt å beholde. Hvis alt annet er i orden, så da burde det jo funke før eller siden - heller før.
Jeg har hatt to runder, 2 x 2D innsett. Får lite med blasts - ca 10% kjente så langt. Har aldri vært gravid med denne mannen - så lurer fortsatt på om det er mulig. Og hva er grunnen til at vi ikke får det til? Tilsynelatende friske begge to, vi og. Og hvor mange runder og år og penger kan det ta før vi eventuelt lykkes? Og om vi lykkes i det hele tatt med genetisk egne barn? Så mange ubesvarte spørsmål her.
Jeg er 41, og håper å snart ta steget fra stalker til medlem i gruppa. Oppstart august tror jeg.Velkommen!