Ja, UL på fredagEr formen fin? Skulle du på ul på fredag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, UL på fredagEr formen fin? Skulle du på ul på fredag?
Ja, formen er veldig lik som ikke gravid. Har ingen symptomer utenom veldig oppblåst. Om det er av graviditet eller tidligere medisiner vet jeg ikke. Såvidt jeg får igjen buksene, så veldig rart. Du har oppstart snart??
Men tenk om.....det faktisk ser bra ut på onsdag! Prøv å tenk det kjære deg, jeg heier på dine egg enn så lengeJa, liksom litt over åtte uker og må skjule magen. Vil jo ikke at folk skal se det, men våren kommer fort og da vises det. Skal ikke klage, men ville være sikker før noen ser det.Det er akkurat min form når jeg er gravid. Hadde det ikke vært for at jeg ble større, hadde jeg ikke trodd jeg hadde vært gravid - ingen symptomer. Jeg stimulerer lett nå, ultralyd på onsdag. Det blir en bekreftelse på at eggdonasjon er neste skritt Det føles fint, vi har vent oss til tanken
JIPPI!!! Nå skal det gå! Jeg har skikkelig troa på 2 dagers, det klaffet for megStor lykke til klem sendesAh, da har jeg nettopp fått en nydelig telefon fra Hausken om at egget som ble hentet ut i går er befruktet! Om det går bra denne gangen blir det innsett i morgen.
Men tenk om.....det faktisk ser bra ut på onsdag! Prøv å tenk det kjære deg, jeg heier på dine egg enn så lengeJa, liksom litt over åtte uker og må skjule magen. Vil jo ikke at folk skal se det, men våren kommer fort og da vises det. Skal ikke klage, men ville være sikker før noen ser det.
Ah, da har jeg nettopp fått en nydelig telefon fra Hausken om at egget som ble hentet ut i går er befruktet! Om det går bra denne gangen blir det innsett i morgen.
Tusen takk! Fikk meg bare en sånn nedtur forrige gang da transfer ble avbrutt, så tør ikke ha noen forventninger denne gangen. But so far so good...JIPPI!!! Nå skal det gå! Jeg har skikkelig troa på 2 dagers, det klaffet for megStor lykke til klem sendes
Det er bra du har troa, for går dette bra er det nesten for godt til å være sant! Håper at hellet ikke er på vei til å snu, så vi slipper den kjipe telefonen i morgen tidlig. Det er så godt å være i jobb igjen! Har en rolig start med hjemmekontor nå, men fra neste uke er det full rulle! Sånn sett deilig å være ferdig med IVF denne uken. Om det blir innsett skal jeg ihvertfall ha nok å gjøre for å få tida til å gå frem til test Tenker innimellom på hvordan det evt blir tatt imot om jeg skulle (være så heldig å) bli gravid - men tar en ting om gangen!Åhhhhh! Lura!! Vet du, jeg har sånn trua!! Nå er du inne i en god periode!! Går det fint i ny jobb? Du er kanskje på hjemmekontor? Herlige nyheter
Åååh, jenter! Det kom ingen kjip telefon i dag, så nå har jeg akkurat fått satt tilbake et perfekt 2-dagers embryo!! Jeg har aldri fått perfekte embryo, så nå er jeg så glad! Det er ikke over enda, men i dag skal jeg ut i vårsola og nyte følelsen og glemme alt som kan gå galt. Ha en nydelig dag alle sammen!
Åååh, jenter! Det kom ingen kjip telefon i dag, så nå har jeg akkurat fått satt tilbake et perfekt 2-dagers embryo!! Jeg har aldri fått perfekte embryo, så nå er jeg så glad! Det er ikke over enda, men i dag skal jeg ut i vårsola og nyte følelsen og glemme alt som kan gå galt. Ha en nydelig dag alle sammen!
Så bra, som jeg sa tidligere så har bare to dagers satt seg fast hos meg så håper det er likt med deg. Spis avokado og få fotmassasje av din kjære, så skal du se den klorer seg fast. Gleder meg med degÅååh, jenter! Det kom ingen kjip telefon i dag, så nå har jeg akkurat fått satt tilbake et perfekt 2-dagers embryo!! Jeg har aldri fått perfekte embryo, så nå er jeg så glad! Det er ikke over enda, men i dag skal jeg ut i vårsola og nyte følelsen og glemme alt som kan gå galt. Ha en nydelig dag alle sammen!
Takk gode du, akkurat nå er dette mer enn jeg turte å håpe på, så jeg skal nyte! Uansett hvordan det går denne gangen så vet jeg iallfall at alt håp ikke er ute - jeg kan lage perfekte embryo!Gåsehud, Lura!!! Så glad jeg blir på dine vegne!!! Nyyyyyt dagen Denne gangen blir det baby
Hvordan gikk det med deg Saltvann i dag?Gåsehud, Lura!!! Så glad jeg blir på dine vegne!!! Nyyyyyt dagen Denne gangen blir det baby
Takk kjære du! Jeg har satt inn 2-dagers ved alle forsøk, men hos meg er det sannsynligvis embryokvaliteten som har gjort at vi ikke har lykkes. Derfor er jeg veldig spent nå, oddsene er plutselig høyereSå bra, som jeg sa tidligere så har bare to dagers satt seg fast hos meg så håper det er likt med deg. Spis avokado og få fotmassasje av din kjære, så skal du se den klorer seg fast. Gleder meg med deg
Hvordan gikk det med deg Saltvann i dag?
Så fantastisk bra!!!! Sprut inn litt superlim med svømmerne så skal den sitte!!!!Vet du, det gikk helt FANTASTISK!!! Inseminering imorgen. Helt i sjokk!! Snakke med sykepleier straks