Så fantastisk bra!!!! Sprut inn litt superlim med svømmerne så skal den sitte!!!!
JA!!!! Sååå bra!! Helt uforberedt på dette!! Hjem og sette ovitrellen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk bra!!!! Sprut inn litt superlim med svømmerne så skal den sitte!!!!
Jeg er helt i sjokk..... En moden folikkel på 19 mm.... Inseminering imorgen. Skjønner ikke'no. Droppet kontrakt og samtykkeerklæring, for var sikker på at dette ble kroken på døren. Glad!!!
Juhuuu, fantastisk!! For en dag! Tenk så gøy om vi kommer i mål begge to denne gangen!Jeg er helt i sjokk..... En moden folikkel på 19 mm.... Inseminering imorgen. Skjønner ikke'no. Droppet kontrakt og samtykkeerklæring, for var sikker på at dette ble kroken på døren. Glad!!!
Så fantastisk, Saltvann du burde ikke være i sjokk, for du pleier jo å få til litt fiffie forsøk. Godt jobbet
Juhuuu, fantastisk!! For en dag! Tenk så gøy om vi kommer i mål begge to denne gangen!
Ja, tenk om!! Jeg som vurderte og droppe hele greia! Glad jeg skrudde opp stoffskiftemedisinen, så kroppen er "klar". Gøy!! Nå lurer jeg bare litt på om jeg skal kjøpe en eske til med Q10. Dumt med et opphold om dette ikke går veien, da det først gir virkning etter 3 måneder. Men så leste jeg at det ikke bør tas i graviditet, men om det er riktig, vet jeg ikke. Hm... Får lure litt mer på det. Snart hjemmelaget brød her hos oss
Lura!! Tenk om vi blir preggis nesten samtidig!! Sykepleieren sa til meg at "ja, du er jo en som ikke gir deg du" Men nå må jeg roe meg, laaaang vei igjen. Men det er iallfall et håp
Men tenk om.....det faktisk ser bra ut på onsdag! Prøv å tenk det kjære deg, jeg heier på dine egg enn så lengeJa, liksom litt over åtte uker og må skjule magen. Vil jo ikke at folk skal se det, men våren kommer fort og da vises det. Skal ikke klage, men ville være sikker før noen ser det.
Lykke til i dag, tenker på degJA!!!! Sååå bra!! Helt uforberedt på dette!! Hjem og sette ovitrellen
Lykke til i dag, tenker på deg
Haha, så godt å høre at du ikke er noe bedre enn meg Håper det klaffer for dere nåTusen takk, søte deg Jeg har SÅÅÅÅÅ mye energi, sprudler nesten over Nå må jeg roe meg ned. Laaaang vei igjen! Men bare gøy og kunne teste igjen Jeg har vel en 50 stk, eller no
Ikke sant?! Man skal aldri si aldri! Har også fått et nytt håp, det er så deilig! Går også på ekstra støttemedisiner nå, så nå skal alt ligge til rette.Ja, tenk om!! Jeg som vurderte og droppe hele greia! Glad jeg skrudde opp stoffskiftemedisinen, så kroppen er "klar". Gøy!! Nå lurer jeg bare litt på om jeg skal kjøpe en eske til med Q10. Dumt med et opphold om dette ikke går veien, da det først gir virkning etter 3 måneder. Men så leste jeg at det ikke bør tas i graviditet, men om det er riktig, vet jeg ikke. Hm... Får lure litt mer på det. Snart hjemmelaget brød her hos oss
Lura!! Tenk om vi blir preggis nesten samtidig!! Sykepleieren sa til meg at "ja, du er jo en som ikke gir deg du" Men nå må jeg roe meg, laaaang vei igjen. Men det er iallfall et håp
Så dritt Camilla! Vet du hva eller hvilke medisiner du reagerer på? Kanskje det er mulig å prøve noe annet hvis du skal over på ferskforsøk nå?Fikk nettopp telefon om negativ prøve i dag. Viste jo resultatet, så ble ikke satt ut av den samtalen.
Trist, nei. - Forbanna, ja!!
Fader heller hva er det med denne IVF guden, han er ikke samarbeidsvillig i alle fall. Kroppen min er helt ødelagt nå, trøtt, kvalm, svimmel, vondt i hodet, store pupper og kort lunte. Måtte spørre sykepleieren om det var vanlig å bli så dårlig. Noe det ikke var. Jeg har vært sykemeldt i 14 dager nå, har nesten bare sovet. Det er det som skremmer meg mest med å kaste meg på et nytt forsøk. At jeg sannsynligvis ikke klarer hele prosessen uten en sykemelding, syntes det er veldig vanskelig. Har vært sykemeldt 2-3 uker ved 5 forsøk siden juli i fjor. Det er jo bare ikke bra. Føler jeg svikter kollegaer, barna på jobb og ikke minst de her hjemme. + at jeg ikke liker å være sykemeldt. Hadde vært lettere å takle hvis jeg hadde brukket en fot, hvis dere skjønner
Jeg har to forsøk igjen, og enda en gang sier hjerte mitt JA men kroppen stritter litt i mot. Moren min mener jeg skal gi meg nå(noe som irriterer meg litt), og samboeren er ikke helt med han heller(noe som irriterer meg enda mer.
Enden på visa ble nå i alle fall at jeg sa ja til et nytt forsøk. Måtte jo bare komme meg inn på den ventelisten for den er lang. Så får jeg bruke tiden frem til neste forsøk på å få med meg samboeren også. Jeg har sagt tidligere at jeg syntes ikke mannfolkene kan klage. De må kun igjennom et lite runk og kanskje en hormonell frue, men det er vi som tar mesteparten av støyten
Ikke sant?! Man skal aldri si aldri! Har også fått et nytt håp, det er så deilig! Går også på ekstra støttemedisiner nå, så nå skal alt ligge til rette.
Gir ikke Q10 virkning før etter 3 mnd? Isåfall har mine runder vært bortkastet, jeg fikk anbefalt å bruke det rett før mitt første forsøk på Hausken for et år siden Har også lest at det ikke skal brukes under graviditet, så har kuttet ut etter hvert uttak.
Lykke til i dag!
Så deilig følelse! Da satser vi på en positiv test om 9 -10 dagerJeg er inseminert!
Så flott!Jeg er inseminert!
Hurra, krysser fingrene!!Herlig, Lura Ja, det er viktig og ha håp og tenke positivt Jeg bare leste det om 3 måneder et sted, men absolutt ikke sikkert at det stemmer.
Nå er jeg inseminert Gleder meg til å starte testingen Kommer til å begynne tidlig Tusen takk for "lykke til" ønske
Jeg er inseminert!