Så leit å høre at det ikke gikk denne gangen ❤ Og ekstra tungt når både kroppen krangler, og man ikke nødvendigvis møter den forståelsen og støtten man trenger av de nærmeste.Fikk nettopp telefon om negativ prøve i dag. Viste jo resultatet, så ble ikke satt ut av den samtalen.
Trist, nei. - Forbanna, ja!!
Fader heller hva er det med denne IVF guden, han er ikke samarbeidsvillig i alle fall. Kroppen min er helt ødelagt nå, trøtt, kvalm, svimmel, vondt i hodet, store pupper og kort lunte. Måtte spørre sykepleieren om det var vanlig å bli så dårlig. Noe det ikke var. Jeg har vært sykemeldt i 14 dager nå, har nesten bare sovet. Det er det som skremmer meg mest med å kaste meg på et nytt forsøk. At jeg sannsynligvis ikke klarer hele prosessen uten en sykemelding, syntes det er veldig vanskelig. Har vært sykemeldt 2-3 uker ved 5 forsøk siden juli i fjor. Det er jo bare ikke bra. Føler jeg svikter kollegaer, barna på jobb og ikke minst de her hjemme. + at jeg ikke liker å være sykemeldt. Hadde vært lettere å takle hvis jeg hadde brukket en fot, hvis dere skjønner
Jeg har to forsøk igjen, og enda en gang sier hjerte mitt JA men kroppen stritter litt i mot. Moren min mener jeg skal gi meg nå(noe som irriterer meg litt), og samboeren er ikke helt med han heller(noe som irriterer meg enda mer.
Enden på visa ble nå i alle fall at jeg sa ja til et nytt forsøk. Måtte jo bare komme meg inn på den ventelisten for den er lang. Så får jeg bruke tiden frem til neste forsøk på å få med meg samboeren også. Jeg har sagt tidligere at jeg syntes ikke mannfolkene kan klage. De må kun igjennom et lite runk og kanskje en hormonell frue, men det er vi som tar mesteparten av støyten
Kjenner meg så veldig godt igjen i det du skriver om dårlig samvittighet. Det er vanskelig å strekke til på alle områder midt i en sånn her prosess, som er belastende på både kropp og sjel.
Håper du får noen gode dager fremover nå når hormonene går litt mer ut av kroppen, og at du får ladet godt til neste runde. Den som gir seg, vinner i allfall ikke, så følg hjertet ditt ❤