Lysi
Forelsket i forumet
En liten oppdatering fra meg: fikk nok et avbrutt forsøk i dag. Kan virke som kroppen ikke spiller helt på lag etter to medisinske aborter i løpet av et halvt år. Har slitt med kraftige mensblødninger og smerter under mens, og klødd meg i hodet over hva det kan skyldes. I flere sykluser nå vises det at jeg har en tykk slimhinne også tidlig i syklusen. Vannskanning viser ingenting galt, og østrogenprøvene er normale. Etter ultralyd i dag konkluderte klinikken med at jeg ikke hadde folikler i vekst. Skjønner fortsatt ingenting. Astrale folikler - betyr det at de ikke vokser? Hun målte ikke størrelsen tror jeg. Tror jeg hadde det i forrige syklus. Nå blir det hysteroskopi neste, og mer ventetid
Den gode nyheten er at jeg har fått svar på blodprøvene ifht koagulering, og der er det ingen funn heldigvis. OG - prøven min har endelig kommet frem til ivf serum, så da får vi se om den gir utslag på noe.
Hva skal dem prøve å se på hystero?
Bare prøver å forstå hva er forskjellen på hystero og vannscanning. Skjønner prinsippet. Men skjønner ikke hvilke indikasjoner må man ha for hystero. Hva er det dem kan se der som ikke vises på vannscanning?