Vi over 38 ❤️

En liten oppdatering fra meg: etter en skuffelse med avbrutt forsøk, tok jeg i går en EL-test bare for å sjekke ståa. Fikk meg et lite sjokk når den var nesten positiv :eek: jeg hadde jo 'ingen follikler i vekst' for 4 dager siden, og skulle jo henvises til hysteroskopi. Tok en ny i dag tidlig, som var positiv!

Fikk GO fra klinikken til å ta en ny UL på bakgrunn av positiv test, og der fant gyn en follikel på 22 mm, og en perfekt slimhinne på 17 mm. Altså hadde jeg fått avbrutt pga feil grunnlag, og en ekstremt dårlig gynekolog som ikke målte det hun skulle :dead: Venter nå spent på tilbakemelding fra klinikken om det blir innsett eller ikke :nailbiting:
 
Ny oppdatering fra denne frøkna :joyful: Booket konsultasjon med Ovumia i Finland. Så nå kjører vi to klinikker parallelt, begge skal først ha betalt når donor er valgt. Spennende! :)

Håper alle har en strålende kveld :) Jeg baker brød og de er snart ferdig. Så da blir det 4 brødskiver med smør og ost, og en stoooor kopp kakao ;) Vi ser på "Den som dreper", sesong 1 på Viaplay. Veldig spennende! Tobias Santelman er ikke med i den (smelt :p), men absolutt bra likevel :dance018
Herlig! Det blir spennende ❤ Heier på dere og prosessen deres!
 
En liten oppdatering fra meg: etter en skuffelse med avbrutt forsøk, tok jeg i går en EL-test bare for å sjekke ståa. Fikk meg et lite sjokk når den var nesten positiv :eek: jeg hadde jo 'ingen follikler i vekst' for 4 dager siden, og skulle jo henvises til hysteroskopi. Tok en ny i dag tidlig, som var positiv!

Fikk GO fra klinikken til å ta en ny UL på bakgrunn av positiv test, og der fant gyn en follikel på 22 mm, og en perfekt slimhinne på 17 mm. Altså hadde jeg fått avbrutt pga feil grunnlag, og en ekstremt dårlig gynekolog som ikke målte det hun skulle :dead: Venter nå spent på tilbakemelding fra klinikken om det blir innsett eller ikke :nailbiting:
Svarte deg i april tråden, men heier her inne også❤️❤️
 
En liten oppdatering fra meg: etter en skuffelse med avbrutt forsøk, tok jeg i går en EL-test bare for å sjekke ståa. Fikk meg et lite sjokk når den var nesten positiv :eek: jeg hadde jo 'ingen follikler i vekst' for 4 dager siden, og skulle jo henvises til hysteroskopi. Tok en ny i dag tidlig, som var positiv!

Fikk GO fra klinikken til å ta en ny UL på bakgrunn av positiv test, og der fant gyn en follikel på 22 mm, og en perfekt slimhinne på 17 mm. Altså hadde jeg fått avbrutt pga feil grunnlag, og en ekstremt dårlig gynekolog som ikke målte det hun skulle :dead: Venter nå spent på tilbakemelding fra klinikken om det blir innsett eller ikke :nailbiting:


Seriøst.....?? Hva målte hun? Listverk? Hun burde kreve studiepengene tilbake :dance018 Men foruten om det; WOWWW!! Det er jo helt konge! Superbra :) :) :) Det må det vel bli!!
 
Seriøst.....?? Hva målte hun? Listverk? Hun burde kreve studiepengene tilbake :dance018 Men foruten om det; WOWWW!! Det er jo helt konge! Superbra :) :) :) Det må det vel bli!!
Haha! Ja, det er jo LITT spesielt. Jeg har jo blitt henvist til hysteroskopi i NARKOSE, og er jo ikke så lysten på å operere hvis det ikke er nødvendig :shy:
Men, ja - jeg er jo mest glad for at kroppen fungerer likevel, så vi krysser fingrene ❤
 
Haha! Ja, det er jo LITT spesielt. Jeg har jo blitt henvist til hysteroskopi i NARKOSE, og er jo ikke så lysten på å operere hvis det ikke er nødvendig :shy:
Men, ja - jeg er jo mest glad for at kroppen fungerer likevel, så vi krysser fingrene ❤
Wow, her var det utvikling!! Kryssar veldig fingrane for deg, Dipsy!! ❤️ Når det er sagt, eg gjorde altså hysteroskopi under narkose hos OLGA i januar og det gjekk heilt fint! Gjorde også egguttaket under narkose. Aldri hatt narkose før og så hadde eg det plutseleg to gonger på tre dagar...! :eek: Men det var definitivt mitt minst smertefulle egguttak også i etterkant og samme med hysteroskopien. Altså mine egguttak med lokalbedøvelse har vore mykje verre enn hysteroskopien med narkose, også i etterkant. Men det kjem sjølvsagt an på kor store inngrep dei eventuelt må gjera, det var veldig lite hos meg. Ville uansett ha grudd meg veldig mykje meir for å gjera hysteroskopi med lokalbedøvelse...

Uansett, no satsar me på full klaff og at du ikkje treng hysteroskopi!!! ❤️
 
Wow, her var det utvikling!! Kryssar veldig fingrane for deg, Dipsy!! ❤️ Når det er sagt, eg gjorde altså hysteroskopi under narkose hos OLGA i januar og det gjekk heilt fint! Gjorde også egguttaket under narkose. Aldri hatt narkose før og så hadde eg det plutseleg to gonger på tre dagar...! :eek: Men det var definitivt mitt minst smertefulle egguttak også i etterkant og samme med hysteroskopien. Altså mine egguttak med lokalbedøvelse har vore mykje verre enn hysteroskopien med narkose, også i etterkant. Men det kjem sjølvsagt an på kor store inngrep dei eventuelt må gjera, det var veldig lite hos meg. Ville uansett ha grudd meg veldig mykje meir for å gjera hysteroskopi med lokalbedøvelse...

Uansett, no satsar me på full klaff og at du ikkje treng hysteroskopi!!! ❤️
Ja, ikke sant?! Ikke fått svar fra klinikken enda da, så er ikke helt optimistisk på at det blir innsett. Kan de kicke på for tykk slimhinne? 17 mm er vel ganske tykt :sorry: Håper jeg i det minste får en avklaring snart ❤

Har faktisk hatt narkose en gang, gikk fint, men syns det er litt ubehagelig å miste kontrollen. Hvis det er det som skal til, så tar jeg jeg en hysteroskopi altså, men vil gjerne slippe på feil grunnlag :joyful: Også så mye ekstra ventetid. Føler ikke jeg har så mye tid å miste :happy: Åh! Gjennomfører de uttak i narkose? Har de noen begrunnelse for det? Smerter?
 
Det ble avbrutt likevel her. Follikelen var blitt for stor nå da :bored: Ikke særlig imponert over verken klinikken eller gyn, men den positive nyheten er jo at kroppen (forhåpentligvis) virker som den skal ❤ håper vi får prøve igjen i mai..
 
Det ble avbrutt likevel her. Follikelen var blitt for stor nå da :bored: Ikke særlig imponert over verken klinikken eller gyn, men den positive nyheten er jo at kroppen (forhåpentligvis) virker som den skal ❤ håper vi får prøve igjen i mai..
Neimen, så kjipt med så mykje fram og tilbake... Dette gamet her er rimeleg uuthaldeleg! :banghead::banghead::banghead: Kva klinikk høyrer du til igjen? Fortsatt i Danmark? Det må me også få oppdatert til lista vår. OLGA gjer egguttak under full narkose (som i USA og mange andre land), fordi dei meiner at det er enklare for legane å få ut egga når pasienten ligg heilt i ro og dermed mindre sjanse for feil, i tillegg til prinsippet om at pasientane skal ha så lite smerte som mogleg. Men så er det sjølvsagt også eit ressursspørsmål, for eg hadde jo då også med både anestesilege og anestesisykepleiar på uttaket + sjølvsagt gynekologen min og embryolog + ein sjukepleiar til... Mange folk, altså. Styrkeklemmar til deg!
 
Neimen, så kjipt med så mykje fram og tilbake... Dette gamet her er rimeleg uuthaldeleg! :banghead::banghead::banghead: Kva klinikk høyrer du til igjen? Fortsatt i Danmark? Det må me også få oppdatert til lista vår. OLGA gjer egguttak under full narkose (som i USA og mange andre land), fordi dei meiner at det er enklare for legane å få ut egga når pasienten ligg heilt i ro og dermed mindre sjanse for feil, i tillegg til prinsippet om at pasientane skal ha så lite smerte som mogleg. Men så er det sjølvsagt også eit ressursspørsmål, for eg hadde jo då også med både anestesilege og anestesisykepleiar på uttaket + sjølvsagt gynekologen min og embryolog + ein sjukepleiar til... Mange folk, altså. Styrkeklemmar til deg!
Ja, det tar på med alle svingningene. Føler samboer er i ferd med å klappe litt sammen her hjemme :sorry:. Tror det er krevende også for partner å stå i alle disse opp- og nedturene, uten å kunne gjøre noe aktivt. Vi er i DK ja - Stork.

Det er et veldig godt poeng at det er mindre sannsynlighet for å gjøre feil!
Syns ikke akkurat det var behagelig når hun ene lå på magen min og trykket slik at de skulle komme til eggene på venstre siden, men tror jeg hadde gruet meg mer om det var narkose :happy:
 
Hei alle sammen, har vært litt fraværende i det siste for det har vært mye på privaten, men har vært innom og fulgt litt med dere ;) Jeg har fått ny jobb og signerte kontrakt i dag! :):) Superhappy, tror dette er en kjempemulighet for meg, men har jo også litt blandede følelser mtp at vi er midt i nytt forsøk nå... Hadde også første UL i dag, og den viste to fine follikler, mulig tre. Legen og jeg er veldig fornøyde siden jeg har lavstimulering denne runden, fantastisk om det funker! Ny kontroll på mandag, og om alt går etter planen blir det uttak allerede onsdag eller torsdag neste uke! :nailbiting:

Grattis med jobbintervju @Litjmora vi får satse på at medgang i arbeidslivet gir bra utslag på IVF også! :woot:
 
Hei alle sammen, har vært litt fraværende i det siste for det har vært mye på privaten, men har vært innom og fulgt litt med dere ;) Jeg har fått ny jobb og signerte kontrakt i dag! :):) Superhappy, tror dette er en kjempemulighet for meg, men har jo også litt blandede følelser mtp at vi er midt i nytt forsøk nå... Hadde også første UL i dag, og den viste to fine follikler, mulig tre. Legen og jeg er veldig fornøyde siden jeg har lavstimulering denne runden, fantastisk om det funker! Ny kontroll på mandag, og om alt går etter planen blir det uttak allerede onsdag eller torsdag neste uke! :nailbiting:

Grattis med jobbintervju @Litjmora vi får satse på at medgang i arbeidslivet gir bra utslag på IVF også! :woot:
Gratulerer med ny jobb! :joyful:
Og så spennende med 2-3 fine follikler og uttak til uka! Krysser fingre for at alt går din vei nå ❤
 
Hei alle sammen, har vært litt fraværende i det siste for det har vært mye på privaten, men har vært innom og fulgt litt med dere ;) Jeg har fått ny jobb og signerte kontrakt i dag! :):) Superhappy, tror dette er en kjempemulighet for meg, men har jo også litt blandede følelser mtp at vi er midt i nytt forsøk nå... Hadde også første UL i dag, og den viste to fine follikler, mulig tre. Legen og jeg er veldig fornøyde siden jeg har lavstimulering denne runden, fantastisk om det funker! Ny kontroll på mandag, og om alt går etter planen blir det uttak allerede onsdag eller torsdag neste uke! :nailbiting:

Grattis med jobbintervju @Litjmora vi får satse på at medgang i arbeidslivet gir bra utslag på IVF også! :woot:
Gratulerer så mye med ny jobb❤️Vi satser på at det klaffer begge veier denne gang, lykke til med siste innspurt :p
 
Hei alle sammen, har vært litt fraværende i det siste for det har vært mye på privaten, men har vært innom og fulgt litt med dere ;) Jeg har fått ny jobb og signerte kontrakt i dag! :):) Superhappy, tror dette er en kjempemulighet for meg, men har jo også litt blandede følelser mtp at vi er midt i nytt forsøk nå... Hadde også første UL i dag, og den viste to fine follikler, mulig tre. Legen og jeg er veldig fornøyde siden jeg har lavstimulering denne runden, fantastisk om det funker! Ny kontroll på mandag, og om alt går etter planen blir det uttak allerede onsdag eller torsdag neste uke! :nailbiting:

Grattis med jobbintervju @Litjmora vi får satse på at medgang i arbeidslivet gir bra utslag på IVF også! :woot:


HURRA!!! Gratulerer så mye, det er jo fantastisk :) !! Hva slags stimulering går du på? Jeg skal vel snart igang med Letrozol, litt albyl-e og 75 IU Menopur. Så flott med så gode resultater! God følelsen for deg, altså :)
 
Hei alle sammen, har vært litt fraværende i det siste for det har vært mye på privaten, men har vært innom og fulgt litt med dere ;) Jeg har fått ny jobb og signerte kontrakt i dag! :):) Superhappy, tror dette er en kjempemulighet for meg, men har jo også litt blandede følelser mtp at vi er midt i nytt forsøk nå... Hadde også første UL i dag, og den viste to fine follikler, mulig tre. Legen og jeg er veldig fornøyde siden jeg har lavstimulering denne runden, fantastisk om det funker! Ny kontroll på mandag, og om alt går etter planen blir det uttak allerede onsdag eller torsdag neste uke! :nailbiting:

Grattis med jobbintervju @Litjmora vi får satse på at medgang i arbeidslivet gir bra utslag på IVF også! :woot:
Så gøy med ny jobb :) Blir spennende å høre hvordan dine folikler utvikler seg.
Lysere tider gir forhåpentligvis bedre resultater for oss alle :Heartred
 
*DETTE ER NY TRÅD FOR VI OVER 38*

Vi er sikkert en del damer der ute som er litt opp i årene, men som ikke har gitt opp drømmen om barn:Heartred

Tenkte derfor vi kunne ha et forum der vi kan dele oppturer og nedturer sammen, og gi hverandre råd og støtte underveis.

Skriv gjerne opp alder, klinikk, behandlingsmetode, medisiner, antall forsøk og om du har barn fra før.:happy:

Gleder meg til å se hvor mange vi er :love7

Hei hører vel til her hos dere jeg og.

LIMO80 - 41 - IVF #2 -B1- Hausken

Etter mye om og men med min helse ble vi mirakuløst gravid på første forsøk hos Hausken høsten 2020 og har termin om 8 uker, 11.06.21.

Har vært inne her og lest litt til og fra, er ikke den som er mest aktiv på forumet og lever veldig i min egen boble. Men håper og heier på oss alle likevel.
 
I dag skal jeg på UL, har sovet så lite i natt at denne dagen på jobb blir tung:wacky:Grugleder meg, har vært borti mye så kjenner pessimisten er fremme.
 
Back
Topp