Vi over 38 ❤️

Gratulerer med ny jobb! :joyful:
Og så spennende med 2-3 fine follikler og uttak til uka! Krysser fingre for at alt går din vei nå ❤
Tusen takk! :Heartpink Jeg gikk ikke inn til timen med noen forventninger i det hele tatt, så jeg er godt fornøyd med de to hun så sikkert og håper de fortsetter å vokse!
 
Gratulerer så mye med ny jobb❤️Vi satser på at det klaffer begge veier denne gang, lykke til med siste innspurt :p
Tusen takk! Ja, håper jeg seiler på en medgangsbølge nå! Det er uansett fint å se at det funker med lavstimulering også, da blir ihvertfall ikke kostnadene så skyhøye om vi må gjennom flere runder... :)
 
HURRA!!! Gratulerer så mye, det er jo fantastisk :) !! Hva slags stimulering går du på? Jeg skal vel snart igang med Letrozol, litt albyl-e og 75 IU Menopur. Så flott med så gode resultater! God følelsen for deg, altså :)
Mange takk Saltvann!:Heartpink Det har gått helt rundt for meg de siste ukene. Har nesten ikke hatt tid til å tenke IVF, og så plutselig var det tid for UL :p
Jeg har gått på Femar (alt. til Letrozol) og tar nå Menopur 150 iu annenhver dag. Skal begynne med Fyremadel på søndag. Spennende tider for deg også, hadde vært såååå gøy om det hadde klaffet nå på siste forsøk med egne egg!
 
Så gøy med ny jobb :) Blir spennende å høre hvordan dine folikler utvikler seg.
Lysere tider gir forhåpentligvis bedre resultater for oss alle :Heartred
Ja, det håper jeg også. Jeg tror ikke det er sånn at bare man tenker positivt blir testen positiv, men veien dit blir så mye lettere når kropp og sinn har det bra! :)
 
Hei hører vel til her hos dere jeg og.

LIMO80 - 41 - IVF #2 -B1- Hausken

Etter mye om og men med min helse ble vi mirakuløst gravid på første forsøk hos Hausken høsten 2020 og har termin om 8 uker, 11.06.21.

Har vært inne her og lest litt til og fra, er ikke den som er mest aktiv på forumet og lever veldig i min egen boble. Men håper og heier på oss alle likevel.

Sååå koselig!!!
41 år og baby!
Da er det håp for meg også :)
Lykke til videre med fødsel, baby og alt-alt-alt!
 
I dag skal jeg på UL, har sovet så lite i natt at denne dagen på jobb blir tung:wacky:Grugleder meg, har vært borti mye så kjenner pessimisten er fremme.

Lykke til på ultralyd!
Ønsker deg at det kommer kun gode nyheter framover!
 
Det ble avbrutt likevel her. Follikelen var blitt for stor nå da :bored: Ikke særlig imponert over verken klinikken eller gyn, men den positive nyheten er jo at kroppen (forhåpentligvis) virker som den skal ❤ håper vi får prøve igjen i mai..


Så utrolig leit, men samtidig flott at kroppen responderer :) Jeg skjønner at du ikke er spesielt imponert..
 
Da har jeg vært på UL.....det var hjerteaktivitet , men....
Det var ikke en plommesekk der som hun kunne se, og det tyder på at jeg kommer til å miste.
 
Da har jeg vært på UL.....det var hjerteaktivitet , men....
Det var ikke en plommesekk der som hun kunne se, og det tyder på at jeg kommer til å miste.
Nyprøver ❤ Så utrolig leit.. Er de helt sikre, eller skal du inn på nytt igjen? Hvor langt på vei er du i dag? ❤
 
Da har jeg vært på UL.....det var hjerteaktivitet , men....
Det var ikke en plommesekk der som hun kunne se, og det tyder på at jeg kommer til å miste.
Neineineinei..... Så ufatteleg trist og vondt!! Eg har ikkje ord. At du og mannen skal måtta oppleva dette igjen er berre heilt for jævlig. Eg veit kor grusomt det er å få den beskjeden der på ultralyd og måtta gå og venta i eit par veldig lange dagar for å få det heilt bekrefta. Føler sånn med deg og sender deg eit tonn med styrkeklemmar ❤️ Me er her for deg.
 
Da har jeg vært på UL.....det var hjerteaktivitet , men....
Det var ikke en plommesekk der som hun kunne se, og det tyder på at jeg kommer til å miste.
Kjære Nyprøver :Heartred
Ord blir fattige nå, men vit at vi er her for deg uansett :Heartred Ta vare på hverandre :Heartred
 
Da har jeg vært på UL.....det var hjerteaktivitet , men....
Det var ikke en plommesekk der som hun kunne se, og det tyder på at jeg kommer til å miste.


Har ikke ord annet enn at jeg syns livet er ekstremt urettferdig. Jeg får så vondt i hjertet mitt av dette :Heartred Jeg håper og ber om et mirakel. Det er ikke over før det er over, håper hun tar feil i sine antakelser.

Vil gi deg en stoooor klem. Alle her fortjener og lykkes med graviditet og en velskapt baby, men jeg må si at med dere historie, unner jeg dere det så INNMARI. Men husk; det er ikke over før det er over :Heartred
 
7+0 tror jeg ho sa. Er bare helt svart nå, sliten i hodet. Ja, skal tilbake onsdag.

Håper at de tar feil. Leser at plommesekken forsvinner i uke 8.
Håper altså virkelig at dem så feil.
Det har skjedd før. Og det er bra at en annen skal se på det.
 
Håper at de tar feil. Leser at plommesekken forsvinner i uke 8.
Håper altså virkelig at dem så feil.
Det har skjedd før. Og det er bra at en annen skal se på det.
Tusen takk for gode ord. Er en annen på onsdag , så får vi bare se.
 
Back
Topp