Vi over 38 ❤️

Hei alle fine damer!
Det er en stund siden jeg har vært inne her nå, trenger litt avbrekk nå og da;)

Jeg skal bruke de neste dagene, på og lese meg opp på historiene deres:Heartred:Heartred:Heartred Selv er jeg nå på vei til innsett av det siste egget jeg har på frys. Jeg ber til øst og jeg ber til vest om at det skal sette seg denne gangen.

Til slutt vil jeg bare slenge på en bamseklem til NyPrøver, fikk så vidt lest oppdateringen din. Håper det har gått bra med deg i helgen, og at det blir en opptur på kontrollen i morgen. Jeg tenker på deg:flower
Hei, et avbrekk trenger vi alle. Håper kroppen er klar for innsett og det klamrer seg fast denne gang! Tusen takk❤️
 
Hei alle fine damer!
Det er en stund siden jeg har vært inne her nå, trenger litt avbrekk nå og da;)

Jeg skal bruke de neste dagene, på og lese meg opp på historiene deres:Heartred:Heartred:Heartred Selv er jeg nå på vei til innsett av det siste egget jeg har på frys. Jeg ber til øst og jeg ber til vest om at det skal sette seg denne gangen.

Til slutt vil jeg bare slenge på en bamseklem til NyPrøver, fikk så vidt lest oppdateringen din. Håper det har gått bra med deg i helgen, og at det blir en opptur på kontrollen i morgen. Jeg tenker på deg:flower


Camilla :) :) :) Så hyggelig å høre fra deg igjen :Heartred Så spennende dager for deg. Jeg håper sammen med deg :) :Heartred
 
Tusen takk for gode ord. Er en annen på onsdag , så får vi bare se.

Lykke til på ul i dag :Heartpink
Ønsker deg bare gode nyheter.
Ka tid skal du inn?
Jeg sover på dagene etter nattskift, men skal sjekke tråden så snart jeg våkner.
 
Lykke til på ul i dag :Heartpink
Ønsker deg bare gode nyheter.
Ka tid skal du inn?
Jeg sover på dagene etter nattskift, men skal sjekke tråden så snart jeg våkner.
Har time 15.00, litt godt å jibbe ferdig så ta timen. Er det dårlige nyheter så er det vanskelig å gå tilbake. God natta ❤️
 
4 timer igjen. Oppdater når jeg er ferdig❤️Rødvin og Amerika tur eller barnevogn og bleier. Stor kontrast , men vi har en plan❤️
Masse gode tankar og lykkeønskningar til deg, kjære NyPrøver!! Me håpar veldig med deg. ❤️❤️❤️
 
Må bare si at du er beundringsverdig altså ❤
Høres rart ut for de som ikke kjenner meg. Men har prøvd så lenge (lenge nok for oss, er flere her som enda flere år enn oss)❤️men må ha en plan nummer to. Den lagde vi for en stund siden, vi kan ikke tenke at livet er over. Stor klem❤️
 
Hei, da ut jeg vært hos en privat gyn. Der var jeg nesten åtte uker, et hjerte som slo som en helt! Og ALT var så fint! Legen mente jeg skulle være gla for at jeg ikke måtte være kvalm, og heller skulle nyte fremover! Jeg har UL neste fredag og uken etter, men hun mente dette skulle gå riktig så fint. Hun sendte over en henvisning til NIPt testen, så får vi se om jeg får den i Norge eller ikke. Tusen takk for alle gode ord og tanker her inne. Dere er toppen❤️
 
Hei, da ut jeg vært hos en privat gyn. Der var jeg nesten åtte uker, et hjerte som slo som en helt! Og ALT var så fint! Legen mente jeg skulle være gla for at jeg ikke måtte være kvalm, og heller skulle nyte fremover! Jeg har UL neste fredag og uken etter, men hun mente dette skulle gå riktig så fint. Hun sendte over en henvisning til NIPt testen, så får vi se om jeg får den i Norge eller ikke. Tusen takk for alle gode ord og tanker her inne. Dere er toppen❤️

Go, baby, gooo!!! :smiley-bounce016
 
Hei, da ut jeg vært hos en privat gyn. Der var jeg nesten åtte uker, et hjerte som slo som en helt! Og ALT var så fint! Legen mente jeg skulle være gla for at jeg ikke måtte være kvalm, og heller skulle nyte fremover! Jeg har UL neste fredag og uken etter, men hun mente dette skulle gå riktig så fint. Hun sendte over en henvisning til NIPt testen, så får vi se om jeg får den i Norge eller ikke. Tusen takk for alle gode ord og tanker her inne. Dere er toppen❤️

Åååååh, nå fikk jeg gåsehud!!!! Tårene triller, jeg er SÅ glad på dine vegne ❤❤❤ Nå blir det baby ❤
 
Hei, da ut jeg vært hos en privat gyn. Der var jeg nesten åtte uker, et hjerte som slo som en helt! Og ALT var så fint! Legen mente jeg skulle være gla for at jeg ikke måtte være kvalm, og heller skulle nyte fremover! Jeg har UL neste fredag og uken etter, men hun mente dette skulle gå riktig så fint. Hun sendte over en henvisning til NIPt testen, så får vi se om jeg får den i Norge eller ikke. Tusen takk for alle gode ord og tanker her inne. Dere er toppen❤️

For en fantastisk nyhet:talk017
Du må ha hatt en veldig tøff uke, men nå håper jeg du kan senke skuldrene litte grann. Gleder meg til å følge deg videre:Heartred:Heartred:Heartred
 
Back
Topp