Vi over 38 ❤️

Hei, da ut jeg vært hos en privat gyn. Der var jeg nesten åtte uker, et hjerte som slo som en helt! Og ALT var så fint! Legen mente jeg skulle være gla for at jeg ikke måtte være kvalm, og heller skulle nyte fremover! Jeg har UL neste fredag og uken etter, men hun mente dette skulle gå riktig så fint. Hun sendte over en henvisning til NIPt testen, så får vi se om jeg får den i Norge eller ikke. Tusen takk for alle gode ord og tanker her inne. Dere er toppen❤️

Å herregud så glad jeg ble:happy: Gratulerer sååå mye!!! Og forresten, jeg var aldri kvalm så trenger ikke å være kvalm for å være et vellykket svangerskap:D

Hei, da ut jeg vært hos en privat gyn. Der var jeg nesten åtte uker, et hjerte som slo som en helt! Og ALT var så fint! Legen mente jeg skulle være gla for at jeg ikke måtte være kvalm, og heller skulle nyte fremover! Jeg har UL neste fredag og uken etter, men hun mente dette skulle gå riktig så fint. Hun sendte over en henvisning til NIPt testen, så får vi se om jeg får den i Norge eller ikke. Tusen takk for alle gode ord og tanker her inne. Dere er toppen❤️

Nå fikk jeg tårer i øynene!! For en fantastisk nyhet. Jeg har heller ikke vært kvalm, så det trenger ikke bety noe som helst. Nyt graviditeten videre☺️

Å Nyprøver nå ble jeg så glad! Gratulerer kjære deg, denne gangen blir det baby! ❤️❤️❤️

Åååååå nå gråter jeg Nyprøver :Heartred
Så utrolig fantastisk! Lille hjerteskatten din er sterk og det er du også! Og ja som andre sier, kvalme trenger man ikke og det går likevel bra :love7
Jeg fikk tilbud om NIPT i Norge med mine 2 siste svangerskap, så det trur jeg skal kunne ordne seg.

Så fantastisk! Lykke til videre!:Heartred

Åhhhhh, SÅ LETTET!!! Sjekket status, vet ikke hvor mange ganger siste timen. Nyprøver; hva kan jeg si? Vanskelig å beskrive hvor glad jeg er med ord! FANTASTISK :Heartbigred

SÅ fantastisk ❤ Nå blir det barnevogn og bleier ❤

Neimen, herregud så fantastisk!!!!!! :smiley-bounce016

Hurraaaaa!!! No skal den klamra seg fast heilt til mål!!!! ❤️❤️❤️

Hei alle sammen, har vært litt fraværende i det siste for det har vært mye på privaten, men har vært innom og fulgt litt med dere ;) Jeg har fått ny jobb og signerte kontrakt i dag! :):) Superhappy, tror dette er en kjempemulighet for meg, men har jo også litt blandede følelser mtp at vi er midt i nytt forsøk nå... Hadde også første UL i dag, og den viste to fine follikler, mulig tre. Legen og jeg er veldig fornøyde siden jeg har lavstimulering denne runden, fantastisk om det funker! Ny kontroll på mandag, og om alt går etter planen blir det uttak allerede onsdag eller torsdag neste uke! :nailbiting:

Grattis med jobbintervju @Litjmora vi får satse på at medgang i arbeidslivet gir bra utslag på IVF også! :woot:
Hei gode Lura, trur ikkje eg har fått svart deg skikkeleg. Så godt å høyra frå deg. Gratulerer med ny jobb, så fantastisk!!! :D:D:D Håpar du bringer med deg mykje ny medvind her i gruppa vår og at me snart blir preggers alle som ein. :p
Skal flytta deg til stimulerer. Når blir det uttak? Kryssar alt av fingrar og tær. ❤️

Hei alle fine damer!
Det er en stund siden jeg har vært inne her nå, trenger litt avbrekk nå og da;)

Jeg skal bruke de neste dagene, på og lese meg opp på historiene deres:Heartred:Heartred:Heartred Selv er jeg nå på vei til innsett av det siste egget jeg har på frys. Jeg ber til øst og jeg ber til vest om at det skal sette seg denne gangen.

Til slutt vil jeg bare slenge på en bamseklem til NyPrøver, fikk så vidt lest oppdateringen din. Håper det har gått bra med deg i helgen, og at det blir en opptur på kontrollen i morgen. Jeg tenker på deg:flower
Så fint å høyra frå deg igjen, gode Camilla. Kan eg flytta deg over på ruger no? Kva innsett i rekka er dette? Håpar det blir full klaff og bebis no!!! ❤️

Så fantastiske nyheter! ❤️
Litt av en påkjenning å gå sånn uvisshet.
Masse lykke til videre i graviditeten❤️

:yuck::shifty::yuck::facepalm::facepalm::facepalm:
Hei gode Lura, trur ikkje eg har fått svart deg skikkeleg. Så godt å høyra frå deg. Gratulerer med ny jobb, så fantastisk!!! :D:D:D Håpar du bringer med deg mykje ny medvind her i gruppa vår og at me snart blir preggers alle som ein. :p
Skal flytta deg til stimulerer. Når blir det uttak? Kryssar alt av fingrar og tær. ❤️
Tusen takk kjære Smuta! :)❤️ Håper det løsner på andre fronter også!

Kontroll på mandag viste at kun en av de to eggposene hun så forrige uke hadde vokst noe særlig. Avtalte ny ultralyd i dag som viser at den ene fortsatt vokser i følge kurven sin, men det ser ut som det kun blir en denne gangen også...:( Har avtalt uttak på mandag, men med forbehold om at vi kan ombestemme oss. Var forberedt på at det ble avbrutt i dag, så vi har diskutert litt hva vi ønsker å gjøre, og landet på at vi går for uttak denne gangen også. Det ser jo ikke ut til at kroppen min klarer å få til mer enn ett til to egg om gangen nå, så det blir uansett gambling. I tillegg har jeg første arbeidsdag på mandag, så hadde jo håpet jeg var i boks med uttak i dag egentlig...:facepalm:

Du får forresten tilbud om Nipt testen, alle som føder etter fylte 38 år får det. Dersom ikke reglene er endret. Jeg fikk det sist. Åhhhh, dette er sååååå gode nyheter!!! :) :) :) Hun andre gynekologen kan gå og ta seg en bolle og finne frem bøkene igjen. Ikke bra! Det hadde jeg lagt igjen en "bitteliten beskjed" om :joyful:

For en fantastisk nyhet:talk017
Du må ha hatt en veldig tøff uke, men nå håper jeg du kan senke skuldrene litte grann. Gleder meg til å følge deg videre:Heartred:Heartred:Heartred
Nå skal jeg senke skuldrene, kjenner jobb dagene blir mye bedre nå. Hverdagen blir fantastisk og nå kan vi ta en uke av gangen iallefall❤️ Håper det klaffer for deg også❤️

Å herregud så glad jeg ble:happy: Gratulerer sååå mye!!! Og forresten, jeg var aldri kvalm så trenger ikke å være kvalm for å være et vellykket svangerskap:D
Tusen takk for det, godt å høre andre sier det samme. Ønsker jo selvfølgelig ikke være uvell i 9 mnd. Klem❤️

Du får forresten tilbud om Nipt testen, alle som føder etter fylte 38 år får det. Dersom ikke reglene er endret. Jeg fikk det sist. Åhhhh, dette er sååååå gode nyheter!!! :) :) :) Hun andre gynekologen kan gå og ta seg en bolle og finne frem bøkene igjen. Ikke bra! Det hadde jeg lagt igjen en "bitteliten beskjed" om :joyful:
Får jeg det? Er det ikke bare de som har hatt noe med andre svangerskap ( syndrom o.l)? Fikk tilbud om Kub test for et år siden, og hørte ikke noe om nip da.

:yuck::shifty::yuck::facepalm::facepalm::facepalm:
Tusen takk kjære Smuta! :)❤️ Håper det løsner på andre fronter også!

Kontroll på mandag viste at kun en av de to eggposene hun så forrige uke hadde vokst noe særlig. Avtalte ny ultralyd i dag som viser at den ene fortsatt vokser i følge kurven sin, men det ser ut som det kun blir en denne gangen også...:( Har avtalt uttak på mandag, men med forbehold om at vi kan ombestemme oss. Var forberedt på at det ble avbrutt i dag, så vi har diskutert litt hva vi ønsker å gjøre, og landet på at vi går for uttak denne gangen også. Det ser jo ikke ut til at kroppen min klarer å få til mer enn ett til to egg om gangen nå, så det blir uansett gambling. I tillegg har jeg første arbeidsdag på mandag, så hadde jo håpet jeg var i boks med uttak i dag egentlig...:facepalm:

Lura :Heartred Leit når det blir færre enn man håper, men du vet jo aldri; det kan jo være gullegget :)

Så dumt det faller på mandag, skjønner sååå godt tankegangen din. Jeg stresser mer ifht jobben, enn selve "opplegget". Helt teit at man er sånn. Kom på nå at jeg har helt glemt å svare deg på en tidligere melding. Men ja; det hadde selvfølgelig vært superkos om vi begge ble gravide nå med egne egg :) Liten tro på at jeg får flere barn med egne egg, men troen på deg har jeg :)

Får jeg det? Er det ikke bare de som har hatt noe med andre svangerskap ( syndrom o.l)? Fikk tilbud om Kub test for et år siden, og hørte ikke noe om nip da.

Mulig jeg blander nå ;) Beklager det isåfall :joyful: Jo, det var kanskje Kub testen. Jeg fikk iallfall en test; blodprøve med påfølgende ultralyd. Sikkert kub testen, det ja :joyful:

Back
Topp