Vi over 38 ❤️

Haha, så godt at jeg har deg ❤️❤️hvor finner du den informasjonen? En nettside eller har du det i hodet?:hilarious::p
Haha hadde jeg tatt den matten i hode så hadde pappa sett rosa elefanter fly :hilarious: Han er litt av et mattegeni og jeg er håpløs. Hadde til og med matte valgfag på ungdomsskolen, men det hjalp lite :wtf:

13DPO.
Bare jeg som ser en skygge av ettermiddagens test?

Vedlegg

• 818577AE-B71F-40DB-B908-FA4678705E23.jpeg
    818577AE-B71F-40DB-B908-FA4678705E23.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 52
Jeg ser en strek. Håper det er baby strek!!!

Blir nok opp tidlig imorgen for å se bedre
Men fikk litt skjelven følelse. Er i styrt syklus med Cyclogest og Progynon. Fryst blasto.

Da var ivf#2 mislykket forsøk, jeg er ikke gravid.
Planlegger nye stim/uttak i mai.
Kan settes på venting.

Lysi, 40 - b#2 - ivf#3 - Spiren Trondheim - Bemfola 300, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - planlagt oppstart/innsett ca uke 18-20

Kan settes på venting.

Lysi, 40 - b#2 - ivf#3 - Spiren Trondheim - Bemfola 300, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - planlagt oppstart/innsett ca uke 18-20

Så leit, kjære Lysi :( Neste gang :Heartred Styrkeklemmer sendes :Heartred

Usikker på klinikk valg vedrørende ED. Danmark; hvor det ikke er så mange donorer, redd de bare tar en:laughing001 Eller Finland hvor de har en egg bank, og sikkert mye bedre utvalg, men også dobbelt så dyrt....

Usikker på klinikk valg vedrørende ED. Danmark; hvor det ikke er så mange donorer, redd de bare tar en:laughing001 Eller Finland hvor de har en egg bank, og sikkert mye bedre utvalg, men også dobbelt så dyrt....

Oi. :bored:
Ikke mange eggdonorer i DK?
Det var jeg ikke klar over.
Derfor ventetid, kanskje?

Kan settes på venting.

Sender deg en stor klem, håper på en bedre mai❤️

Back
Topp