Nei den var på 82 og du har en dobling på 1,7 dager (ca 40 timer) og det er FANTASTISKDa er ny hcg tatt, sist mandag på 70 (tror jeg det var), og i dag 2200.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei den var på 82 og du har en dobling på 1,7 dager (ca 40 timer) og det er FANTASTISKDa er ny hcg tatt, sist mandag på 70 (tror jeg det var), og i dag 2200.
Haha, så godt at jeg har deg hvor finner du den informasjonen? En nettside eller har du det i hodet?Nei den var på 82 og du har en dobling på 1,7 dager (ca 40 timer) og det er FANTASTISK
Jeg fant denNå må denne bare sitte til november!!Nei den var på 82 og du har en dobling på 1,7 dager (ca 40 timer) og det er FANTASTISK
Haha hadde jeg tatt den matten i hode så hadde pappa sett rosa elefanter fly Han er litt av et mattegeni og jeg er håpløs. Hadde til og med matte valgfag på ungdomsskolen, men det hjalp liteHaha, så godt at jeg har deg hvor finner du den informasjonen? En nettside eller har du det i hodet?
Da er ny hcg tatt, sist mandag på 70 (tror jeg det var), og i dag 2200.
Ja, hadde regnet til 1300 om det dobles annen hver dag. Så fornøyd med de tallene. Skal på UL om to uker. Er vell 7+1 på UL timen.så håper vi det går denne gang.
Jeg ser en strek. Håper det er baby strek!!!13DPO.
Bare jeg som ser en skygge av ettermiddagens test?
Jeg ser en strek. Håper det er baby strek!!!
Fryse egg kan jo være litt trege, så vi satser på at det er sterkere i morgen tidligBlir nok opp tidlig imorgen for å se bedre
Men fikk litt skjelven følelse. Er i styrt syklus med Cyclogest og Progynon. Fryst blasto.
GratulereTror ikke det er så mye tvil lenger
Jippi gratulerer så mye.Tror ikke det er så mye tvil lenger
Hurra og gratulerer!! Fantastisk! Kva forsøk i rekka var dette? Lenge sidan du var innom her, så trur ikkje me er heilt oppdaterte. Skal eg flytta deg til gravid?Tror ikke det er så mye tvil lenger
Gratulerer!!!13DPO.
Bare jeg som ser en skygge av ettermiddagens test?
Da var ivf#2 mislykket forsøk, jeg er ikke gravid.
Planlegger nye stim/uttak i mai.
Kan settes på venting.
Lysi, 40 - b#2 - ivf#3 - Spiren Trondheim - Bemfola 300, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - planlagt oppstart/innsett ca uke 18-20
Usikker på klinikk valg vedrørende ED. Danmark; hvor det ikke er så mange donorer, redd de bare tar en Eller Finland hvor de har en egg bank, og sikkert mye bedre utvalg, men også dobbelt så dyrt....
Sender deg en stor klem, håper på en bedre maiDa var ivf#2 mislykket forsøk, jeg er ikke gravid.
Planlegger nye stim/uttak i mai.
Kan settes på venting.
Lysi, 40 - b#2 - ivf#3 - Spiren Trondheim - Bemfola 300, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - planlagt oppstart/innsett ca uke 18-20