Så braUltralyd i dag og jeg responderer greit på medisinene. Så det blir da uttak på mandag uke 16. Håper virkelig det skal gå denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braUltralyd i dag og jeg responderer greit på medisinene. Så det blir da uttak på mandag uke 16. Håper virkelig det skal gå denne gangen
Masse lykke til! Krysser fingre og tær!Ultralyd i dag og jeg responderer greit på medisinene. Så det blir da uttak på mandag uke 16. Håper virkelig det skal gå denne gangen
Gratulerer med dagen!Innså plutselig at nå hører jeg til i denne gruppen. Jeg er 38 år nå i April.
gratulerer!Lillebror er her Fy fasan for en rå opplevelse, og så deili å tenke på at etter nesten 9 år så er vi komplett
Gratulerer så mye. Vi har fått 29 april som dato for igangsettelse.Lillebror er her Fy fasan for en rå opplevelse, og så deili å tenke på at etter nesten 9 år så er vi komplett
GratulereLillebror er her Fy fasan for en rå opplevelse, og så deili å tenke på at etter nesten 9 år så er vi komplett
Så fantastisk, gratulerer så mye!! Ønsker dere alt godtLillebror er her Fy fasan for en rå opplevelse, og så deili å tenke på at etter nesten 9 år så er vi komplett
Gratulerergratulerer!
Åååå, som jeg unner deg dette gratulerer så mye med den lille gutten, som har så sterk mamma som har gått igjennom så mye for å få hamLillebror er her Fy fasan for en rå opplevelse, og så deili å tenke på at etter nesten 9 år så er vi komplett
TvitviOg har nå fått vite at jeg ble overstimulert så de som evt blir befruktet må på frys og så blir det evt å sette inn i mai på ny syklus.
Jeg mistet i dag (4+2), så neste syklus ringer jeg inn til IVF Tromsø.1984håp - 40 - IVF#0 - ingen barn - UNN Tromsø
Venter på oppstart, men ble spontant gravid denne måneden. Håper den sitter! Hvis ikke er det i gang med første IVF-forsøk.
Ånei så trist Hvordan er din historie, har du hatt mange SA?Jeg mistet i dag (4+2), så neste syklus ringer jeg inn til IVF Tromsø.
Takk for at du spør Har prøvd i flere år med samme mann og vært utreda for infertilitet. Vi ble godkjent for IVF-behandling i desember.Ånei så trist Hvordan er din historie, har du hatt mange SA?
Oi så rart! Dere har prøvd lenge, aldri litt gravide før i oktober/november 2023, og ila 5 mnd så har dere blitt gravide «naturlig» tre ganger og hver gang mistet?Takk for at du spør Har prøvd i flere år med samme mann og vært utreda for infertilitet. Vi ble godkjent for IVF-behandling i desember.
Ingen positive tester hele mitt liv før i oktober/november i fjor. Det endte med kjemisk graviditet. Så gikk det én syklus og jeg ble gravid igjen i desember. I slutten av januar ble det konstatert MA (missed abortion) på ultralyd - stort fint embryo som hadde slutta å utvikle seg ei uke tidligere og ingen hjerteaktivitet. Måtte gjennom en medisinsk abort … som var ufullstendig, så jeg blødde i fire uker før jeg ble hasteinnlagt til utskrapning i slutten av februar. Og så ble jeg gravid i første normale syklus, men mista i dag.