Hvilken klinikk hører du til?
Falt de fra med en gang eller etter vært? Stoppa de utvikla seg ?
Masse lykke til..
Samtalen i går gikk fint. Jeg skal gå på cyclogest frem til tirsdag sånn at mensen kommer i påsken og at jeg da starter på medisiner i den syklusen.Så bra! Føler meg faktisk litt «snytt» for at jeg aldri har fått sette inn 2 på en gang. Hadde 7 innsett med egne fryseegg fra våren 2020 (uttak i 2017), siste nå i høst, hvor kun ett festet seg (MA i sommer) og resten negative tester. Er nå 44 og har valgt å gå videre med eggdonasjon. Men klarer ikke helt slutte å tenke på at dersom det var satt inn to og to så ville jeg ikke sløst bort så mye dyrebar tid og kanskje det hadde vært mer aktuelt med er par forsøk til med egne egg.
Jaja sorry at jeg ranter om dette. Håper virkelig det går veien for dere denne gangen!
Håper det løser seg for dere! Hvordan fikk samtalen?
Egget som ble befruktet sist klarte seg ikke til mer enn dag 3. De vil derfor prøve både ivf og icsi på neste forsøk. Altså 50/50 av eggene de klarer å hente ut. Icsi pleier de bare gjøre når det er noe med kvaliteten på spermen, men for sikkerhets skyld så vil de prøve begge deler denne gangen. Men generelt er det nok pga alderen min at kvaliteten på eggene mine ikke er helt optimale.