Vi over 38 ❤️

Hvilken klinikk hører du til?
Falt de fra med en gang eller etter vært? Stoppa de utvikla seg ?
Masse lykke til..
Så bra! Føler meg faktisk litt «snytt» for at jeg aldri har fått sette inn 2 på en gang. Hadde 7 innsett med egne fryseegg fra våren 2020 (uttak i 2017), siste nå i høst, hvor kun ett festet seg (MA i sommer) og resten negative tester. Er nå 44 og har valgt å gå videre med eggdonasjon. Men klarer ikke helt slutte å tenke på at dersom det var satt inn to og to så ville jeg ikke sløst bort så mye dyrebar tid og kanskje det hadde vært mer aktuelt med er par forsøk til med egne egg.

Jaja sorry at jeg ranter om dette. Håper virkelig det går veien for dere denne gangen!


Håper det løser seg for dere! Hvordan fikk samtalen?
Samtalen i går gikk fint. Jeg skal gå på cyclogest frem til tirsdag sånn at mensen kommer i påsken og at jeg da starter på medisiner i den syklusen.

Egget som ble befruktet sist klarte seg ikke til mer enn dag 3. De vil derfor prøve både ivf og icsi på neste forsøk. Altså 50/50 av eggene de klarer å hente ut. Icsi pleier de bare gjøre når det er noe med kvaliteten på spermen, men for sikkerhets skyld så vil de prøve begge deler denne gangen. Men generelt er det nok pga alderen min at kvaliteten på eggene mine ikke er helt optimale.
 
Samtalen i går gikk fint. Jeg skal gå på cyclogest frem til tirsdag sånn at mensen kommer i påsken og at jeg da starter på medisiner i den syklusen.

Egget som ble befruktet sist klarte seg ikke til mer enn dag 3. De vil derfor prøve både ivf og icsi på neste forsøk. Altså 50/50 av eggene de klarer å hente ut. Icsi pleier de bare gjøre når det er noe med kvaliteten på spermen, men for sikkerhets skyld så vil de prøve begge deler denne gangen. Men generelt er det nok pga alderen min at kvaliteten på eggene mine ikke er helt optimale.
Vi har også hatt ICSI 50/50 tidligere. Men mannen min har jo hatt noe redusert sædkvalitet så var jo ikke så rart kanskje.

Blir spennende med veien videre! Hold oss oppdatert!
 
Vi har også hatt ICSI 50/50 tidligere. Men mannen min har jo hatt noe redusert sædkvalitet så var jo ikke så rart kanskje.

Blir spennende med veien videre! Hold oss oppdatert!
Det skal jeg ❤️

Satser på mensen kommer i påsken og at jeg da får startet på medisiner og forhåpentligvis nytt egguttak 2 uken i april.
 
Satt inn to helt perfekte 8 cells , de andre falt fra men pleier ikke ha frys så forventa det ikke, selv om de snakka om frys i går.. veldig kjekt eggene var så perfekt, helt topp score.. ❤️❤️ble ovitrelle etter insett også nå, en halv i morgen og en halv onsdag..
Hva er forresten grunnen til at de ikke dyrker videre til blastoer? Skjønner at det er litt forskjellig praksis på det der..
 
Hva er forresten grunnen til at de ikke dyrker videre til blastoer? Skjønner at det er litt forskjellig praksis på det der..
Tja, hos meg har det alltid vært insett dag 2 eller 3.. hausken har holdt mye på dag 3. mine embryo trives nok best i livmor.. samme i dk med første de satt inn dag 2..
har jo få embryo som blir noe så mulig derfor, ble ingen frys nå heller. . Hadde 14 egg ut men Ingen bra nok til frys men to topp kvalitet satt inn .. så bedre enn pp lenge..Da har nok de beste det best i livmoren min.. hadde jeg hat mange topp kvalitet hadde de nok venta men jeg har aldri hat mer en til insett. De ser det Ann på antall og kvalitet.
 
Tja, hos meg har det alltid vært insett dag 2 eller 3.. hausken har holdt mye på dag 3. mine embryo trives nok best i livmor.. samme i dk med første de satt inn dag 2..
har jo få embryo som blir noe så mulig derfor, ble ingen frys nå heller. . Hadde 14 egg ut men Ingen bra nok til frys men to topp kvalitet satt inn .. så bedre enn pp lenge..Da har nok de beste det best i livmoren min.. hadde jeg hat mange topp kvalitet hadde de nok venta men jeg har aldri hat mer en til insett. De ser det Ann på antall og kvalitet.
Satt inn to helt perfekte 8 cells , de andre falt fra men pleier ikke ha frys så forventa det ikke, selv om de snakka om frys i går.. veldig kjekt eggene var så perfekt, helt topp score.. ❤️❤️ble ovitrelle etter insett også nå, en halv i morgen og en halv onsdag..
Åh så spennende! Krysser fingre for dere, og så spennende at dete satte inn to. Vi gjorde jo det samme og er kjempe spent på om det er en eller to der inne. Tenk positivt ❤️

 
Tja, hos meg har det alltid vært insett dag 2 eller 3.. hausken har holdt mye på dag 3. mine embryo trives nok best i livmor.. samme i dk med første de satt inn dag 2..
har jo få embryo som blir noe så mulig derfor, ble ingen frys nå heller. . Hadde 14 egg ut men Ingen bra nok til frys men to topp kvalitet satt inn .. så bedre enn pp lenge..Da har nok de beste det best i livmoren min.. hadde jeg hat mange topp kvalitet hadde de nok venta men jeg har aldri hat mer en til insett. De ser det Ann på antall og kvalitet.
Ja ser den, hvis det uansett ikke vil være noen på frys så har de det bedre i livmoren ja.
Hvor holder dere til? Hausken Haugesund eller Oslo?
 
Har Satt inn 2 embryo 5 av 7 ganger alle fersk forsøk .. Har troa på 2 ❤️ med første satt vi inn 2 på alle 3 forsøkene og ble en baby på 3 forsøket.. så av 6 embryo ble det ett barn..

Dette er 4 søskenforsøk , har satt inn 1-1-2 og nå 2.. de i dag var topp sa dem . Beste jeg har hat , så håper virkelig det går veien ..
 
Ja ser den, hvis det uansett ikke vil være noen på frys så har de det bedre i livmoren ja.
Hvor holder dere til? Hausken Haugesund eller Oslo?
Haugesund og Jon hausken selv .
Fikk all oppfølging dær og scanning med første barnet sist men hadde den gang selve uttak /insett i dk. Men nå har vi alt hos hausken . Kjenner de jo veldig godt etter vært og bor nært så slipper reise ..
 
Haugesund og Jon hausken selv .
Fikk all oppfølging dær og scanning med første barnet sist men hadde den gang selve uttak /insett i dk. Men nå har vi alt hos hausken . Kjenner de jo veldig godt etter vært og bor nært så slipper reise ..
Det er verdifullt i seg selv! Er litt derfor vi gikk for Medicus nå som vi skulle gå privat. Bare 5 min å gå fra jobben min og da føles det veldig fleksibelt og mindre stress enn da vi holdt på i Porsgrunn (bor i Oslo). Fint å vite at man ikke må reserve hele dagen dersom man har en time der liksom.
 
Satt inn to helt perfekte 8 cells , de andre falt fra men pleier ikke ha frys så forventa det ikke, selv om de snakka om frys i går.. veldig kjekt eggene var så perfekt, helt topp score.. ❤️❤️ble ovitrelle etter insett også nå, en halv i morgen og en halv onsdag..
Hva er grunnen til at du tar ovitrelle etter innsett? Er ikke den egentlig for å få eggløsning til å skje?

Men uansett såå kjekt for dere ❤️ heier på at det går fint
 
Hva er grunnen til at du tar ovitrelle etter innsett? Er ikke den egentlig for å få eggløsning til å skje?

Men uansett såå kjekt for dere ❤️ heier på at det går fint
Jo tok dobbel Ovitrelle før uttak også, etter insett er dt for å lure kroppen til og tro den er gravid. Tok ovitrelle etter insett med første også det funka som bare det. Ovitrelle inneholde hcg og lav dose altså en halv får kroppen til og tro den er gravid og være vennligere for at egget skal feste seg..
 
Jo tok dobbel Ovitrelle før uttak også, etter insett er dt for å lure kroppen til og tro den er gravid. Tok ovitrelle etter insett med første også det funka som bare det. Ovitrelle inneholde hcg og lav dose altså en halv får kroppen til og tro den er gravid og være vennligere for at egget skal feste seg..
Ah. Det visste jeg ikke. Takk for svar ❤️ spent på om jeg får beskjed om det når vi endelig klarer å få et innsett.
 
Innom dere for å fortelle at nå er vi straks 35 uker. 23 dager til vi settes i gang. Det har vært ett utrolig langt svangerskap, men så har det også gått fort til tider.
Mye sykdom...tror jeg har hatt 3-4 uker der jeg har vært frisk siden august.

Lillesøster vil bli "enebarn"...jeg tror ikke jeg klarer ett svangerskap tl med så me sykdom, kvalme osv
Men vi er lykkelig for at nå er vi snart i mål ❤️

De 2 som vi har på frys i Finland blir destruert på slutten av året å det er helt greit.
 
Dette forsøket gikk ikke selv om embryoene som ble satt inn var god kvalitet.. så nå blir det hystroskopi for å sjekke forholdene i livmor etter negativ blødning fra dette forsøket …så i gang med nytt forsøk på neste mens.. var hausken sin ide, når jeg holdt på med første fant de skillevegg i livmor som ble operert bort og er derfor de vil inn igjen og sjekke om bare alt er greit , og eventuelt også da gjøre scratching samtidig ..
 
Dette forsøket gikk ikke selv om embryoene som ble satt inn var god kvalitet.. så nå blir det hystroskopi for å sjekke forholdene i livmor etter negativ blødning fra dette forsøket …så i gang med nytt forsøk på neste mens.. var hausken sin ide, når jeg holdt på med første fant de skillevegg i livmor som ble operert bort og er derfor de vil inn igjen og sjekke om bare alt er greit , og eventuelt også da gjøre scratching samtidig ..
Så synd <3 håper hysteroskopi og scratching gjør susen! Kanskje nytt innsett i mai da?
 
Back
Topp