Vi over 38 ❤️

En liten oppdatering herfra, da har vi landet på eggdonasjon… håper virkelig papirarbeid + leting etter donor går fort, hadde vært så bra om vi kunne hatt et innsett før sommeren.
Blir nervepirrende det her! Andre som har kommet videre i sin prosess? <3
 
Hvordan går det? <3 når er testdato?
Onsdag men har tester ut ovitrelle som jeg tok etter insett og blenda hvit. Så dette gikk nok ikke. Skikkelig drit at det ikke gikk..

Prøver få kontakt med klinikken i dag og starte rett på nytt forsøk så håper bare ikke de har vinterferie ellers må jeg vente , hadde håpt ett forsøk til før påske.
 
Onsdag men har tester ut ovitrelle som jeg tok etter insett og blenda hvit. Så dette gikk nok ikke. Skikkelig drit at det ikke gikk..

Prøver få kontakt med klinikken i dag og starte rett på nytt forsøk så håper bare ikke de har vinterferie ellers må jeg vente , hadde håpt ett forsøk til før påske.
Ånei så kjipt! Kjenner følelsen, er så skuffende med de blendahvite testene <3 håper dere rekker et forsøk til før påske ja! Da blir det januarbaby kanskje?
 
Ja blir rett på nytt forsøk ,starter stimulering når blødning kommer nå til helgen..
blir ny da forje helt klart ikke var noen go match.
 
Vært på ul i dag , (dag12) blir eggutakk på mandag. Blir dobbel ovitrelle da jeg har hat mange poser de siste rundene men dd har fått ut få egg. Håper det og ny sæd donor er det som skal til .. gleder meg til mandag og gruer meg , håper på litt bedre uttelling denne gang.. surt om det blir som sist . 4 søsken forsøk, ingen på frys noen gang. Mitt 7 eggutakk totalt..håper bare det blir bedre..
 
Vært på ul i dag , (dag12) blir eggutakk på mandag. Blir dobbel ovitrelle da jeg har hat mange poser de siste rundene men dd har fått ut få egg. Håper det og ny sæd donor er det som skal til .. gleder meg til mandag og gruer meg , håper på litt bedre uttelling denne gang.. surt om det blir som sist . 4 søsken forsøk, ingen på frys noen gang. Mitt 7 eggutakk totalt..håper bare det blir bedre..
Oi spennende! Håper det blir mange ut denne gangen og at det er dobbel ovitrelle som skal til!
 
Vært på ul i dag , (dag12) blir eggutakk på mandag. Blir dobbel ovitrelle da jeg har hat mange poser de siste rundene men dd har fått ut få egg. Håper det og ny sæd donor er det som skal til .. gleder meg til mandag og gruer meg , håper på litt bedre uttelling denne gang.. surt om det blir som sist . 4 søsken forsøk, ingen på frys noen gang. Mitt 7 eggutakk totalt..håper bare det blir bedre..
Hvor lenge prøvde dere på nr. 1?
 
Vår nr. 1 satt på andre innsett, mens nr. 2 satt på fjerde. Krysser fingrene for at 4 er også er deres lykketall denne gangen :)
 
Fikk ut 14 egg i dag, ikke alle folikler var like store så ikke sikkert alle er modne men ett godt utgangspunkt . Virker som dobbel ovitrelle utgjorde en forskjell ..Hat to dårlige uttak før dette med kun 4 egg så 14 var mye mer optimistisk ., håper mange blir befruktet .de ringer i morgen . Mitt 4 søsken forsøk /uttak og 7 uttak totalt. Aldri hat egg på frys men håper jo alltid,men viktigst er å ha egg til insett..insett på torsdag ..
 
Last edited:
Fikk ut 14 egg i dag, ikke alle folikler var like store så ikke sikkert alle er modne men ett godt utgangspunkt . Virker som dobbel ovitrelle utgjorde en forskjell ..Hat to dårlige uttak før dette med kun 4 egg så 14 var mye mer optimistisk ., håper mange blir befruktet .de ringer i morgen . Mitt 4 søsken forsøk /uttak og 7 uttak totalt. Aldri hat egg på frys men håper jo alltid,men viktigst er å ha egg til insett..insett på torsdag ..
Krysser fingrene for dere! ❤️
 
Slenger meg inn her jeg og.

41 år og ingen barn. Mannen har 2 fra før. Prøvd i 2 år og nettopp fått et avbrutt forsøk pga ingen egg klarte seg. Fikk 2 ganger avbrutt før det. Pga eggløsning natten før uttak og pga ingen reaksjon på lang protokoll.

Sitter på å venter på samtale for veien videre. Håper vi får starte allerede på neste mens
 
Slenger meg inn her jeg og.

41 år og ingen barn. Mannen har 2 fra før. Prøvd i 2 år og nettopp fått et avbrutt forsøk pga ingen egg klarte seg. Fikk 2 ganger avbrutt før det. Pga eggløsning natten før uttak og pga ingen reaksjon på lang protokoll.

Sitter på å venter på samtale for veien videre. Håper vi får starte allerede på neste mens
Hvilken klinikk hører du til?
Falt de fra med en gang eller etter vært? Stoppa de utvikla seg ?
Masse lykke til..
 
Ja håper virkelig det men aldri fått egg på frys noen gang så , men fått 1-2 til insett. Av 6 insett har jeg satt inn 2 embryo 4 ganger og 1 embryo 2 ganger… skulle få sette inn to denne gang også om de overlever ..
Så bra! Føler meg faktisk litt «snytt» for at jeg aldri har fått sette inn 2 på en gang. Hadde 7 innsett med egne fryseegg fra våren 2020 (uttak i 2017), siste nå i høst, hvor kun ett festet seg (MA i sommer) og resten negative tester. Er nå 44 og har valgt å gå videre med eggdonasjon. Men klarer ikke helt slutte å tenke på at dersom det var satt inn to og to så ville jeg ikke sløst bort så mye dyrebar tid og kanskje det hadde vært mer aktuelt med er par forsøk til med egne egg.

Jaja sorry at jeg ranter om dette. Håper virkelig det går veien for dere denne gangen!
Slenger meg inn her jeg og.

41 år og ingen barn. Mannen har 2 fra før. Prøvd i 2 år og nettopp fått et avbrutt forsøk pga ingen egg klarte seg. Fikk 2 ganger avbrutt før det. Pga eggløsning natten før uttak og pga ingen reaksjon på lang protokoll.

Sitter på å venter på samtale for veien videre. Håper vi får starte allerede på neste mens
Slenger meg inn her jeg og.

41 år og ingen barn. Mannen har 2 fra før. Prøvd i 2 år og nettopp fått et avbrutt forsøk pga ingen egg klarte seg. Fikk 2 ganger avbrutt før det. Pga eggløsning natten før uttak og pga ingen reaksjon på lang protokoll.

Sitter på å venter på samtale for veien videre. Håper vi får starte allerede på neste mens
Håper det løser seg for dere! Hvordan fikk samtalen?
 
Så bra! Føler meg faktisk litt «snytt» for at jeg aldri har fått sette inn 2 på en gang. Hadde 7 innsett med egne fryseegg fra våren 2020 (uttak i 2017), siste nå i høst, hvor kun ett festet seg (MA i sommer) og resten negative tester. Er nå 44 og har valgt å gå videre med eggdonasjon. Men klarer ikke helt slutte å tenke på at dersom det var satt inn to og to så ville jeg ikke sløst bort så mye dyrebar tid og kanskje det hadde vært mer aktuelt med er par forsøk til med egne egg.

Jaja sorry at jeg ranter om dette. Håper virkelig det går veien for dere denne gangen!


Håper det løser seg for dere! Hvordan fikk samtalen?
Skjønner godt du føler deg snytt. Har jeg hat to som har overlevd har jeg fått satt inn to og veldig gla for det. Med første satt jeg inn 2 tre ganger og det ble baby på 3 forsøk. Jeg har litt troa på det.. men er jo nok fordi jeg lyktes med det. Men opplevde nok at dk hvor jeg var og fikk første var mer på å sette inn to enn en. I Norge føler jeg ett er normalt , men i dk var to mest vanlig.. men hausken har satt inn to om jeg har hat og vært veldig åpen for det så lenge jeg har ønska det. Spurte om det nå også så håper værtfal to holder til insett , ble 9 befrukta i dag av 14 egg ut og insett torsdag dag 3..
 
Back
Topp