Vi over 38 ❤️

Hei alle tapre, flotte damer i denne gruppen!:Heartred
Fant ut at jeg måtte gi en livstegn fra meg, for å si at jeg tenker på dere og alt det dere går igjennom. Og at jeg håper så innmari at dere lykkes hver og en av dere veldig snart. Og at ting går bra etter forholdene her hos meg. Dvs; har hatt en periode nå med en del smerter, som heldigvis viste seg å ikke være noe mer alvorlig enn bivirkninger og senvirkninger. Jeg finner stor trøst og glede i å tenke på disse eggene jeg har på frys, og håper at jeg på ett-års kontrollen nå før sommeren kan få grønt lys av legene til å fortsette på min IVF-reise.
Alt skal gå bra tilslutt, man må bare igjennom noen stormer først, men det er jo det som er selve livet. :HeartredHåper denne gruppen fylles med masse babystøv og lykke snart, kjenner ingen som fortjener det mer enn dere, heier på dere alle!:wav
Masse gode tanker og kjærlighet fra Vårsol:love7

Fant ut at jeg måtte gi en livstegn fra meg, for å si at jeg tenker på dere og alt det dere går igjennom. Og at jeg håper så innmari at dere lykkes hver og en av dere veldig snart. Og at ting går bra etter forholdene her hos meg. Dvs; har hatt en periode nå med en del smerter, som heldigvis viste seg å ikke være noe mer alvorlig enn bivirkninger og senvirkninger. Jeg finner stor trøst og glede i å tenke på disse eggene jeg har på frys, og håper at jeg på ett-års kontrollen nå før sommeren kan få grønt lys av legene til å fortsette på min IVF-reise.
Alt skal gå bra tilslutt, man må bare igjennom noen stormer først, men det er jo det som er selve livet. :HeartredHåper denne gruppen fylles med masse babystøv og lykke snart, kjenner ingen som fortjener det mer enn dere, heier på dere alle!:wav

Kjære Vårsol :)

Hei Kjære Vårsol :) Tusen takk, tenkt på deg også og lurt på hvordan det går med deg. Leit å lese at du har hatt det vondt :( :Heartred Enda godt det viste seg å være en naturlig del av behandlingen. Vondt for deg, men sikkert verst for dine nærmeste:Heartred Håper du slipper mer smerte fremover.

Jeg håper og gleder meg over eggene dine på frys, og gleder meg til å fortsette å følge deg. Tenk; vi har snart fulgt hverandre et år alt!

Ja, alt blir bra tilslutt :):Heartred

Håper du har en fin påske :duckie

Last edited:
Da er jeg 12 dpo. Tatt blodprøve i dag ( pga påskeferie). Håper det holder ❤️

Vedlegg

• 6FDC4BDB-89FA-4C47-89AB-C46E71D6EC4F.jpeg
    6FDC4BDB-89FA-4C47-89AB-C46E71D6EC4F.jpeg
    33,3 KB · Visninger: 29
I dag og onsdag , får jo ikke svar på den ene før etter påske. Tenkte ta den digitale i dag, kanskje litt tidlig.

Vet du, tenkte også at du kunne ta den digitale idag. Jeg vil tro den viser 2-3. Iallfall basert på egne erfaringer ifht tydelig strek. Sikkert sjekket status 10 ganger siden jeg sto opp idag. Mannen heier også veldig på dere :)

Vet du, tenkte også at du kunne ta den digitale idag. Jeg vil tro den viser 2-3. Iallfall basert på egne erfaringer ifht tydelig strek. Sikkert sjekket status 10 ganger siden jeg sto opp idag. Mannen heier også veldig på dere :)
Jeg tok den digitale nå❤️❤️Er jo bare 12 dpo så den viste 1-2.

Vedlegg

• 81E267C7-3537-4B7A-B21C-92A737DD0A6B.jpeg
    81E267C7-3537-4B7A-B21C-92A737DD0A6B.jpeg
    20,1 KB · Visninger: 17
Hurra!!! Ja, selvfølgelig! :) Syntes bare streken er så sterk. Jeg skjønner at det er kjempevanskelig, men håper du klarer og være litt glad. Du er gravid!!! Nå skal spiren sitte hele veien ut :Heartred
Skal tenke at dette går bra fremover, kan ikke gjøre noe fra eller til uansett. ❤️

Nå kan du flytte meg, så håper vi jeg kan stå der til nærmere jul❤️

Kjenner du noen symptomer?

Nå begynner jeg å bli utålmodig og starter symptomjakt :bookworm::pompus::wacky: :nailbiting: (kan ikke være her ennå, 4dp2dt:D )

Har sååå lyst til å bli med denne gangen :rolleyes:

Kjenner du noen symptomer?

Nå begynner jeg å bli utålmodig og starter symptomjakt :bookworm::pompus::wacky: :nailbiting: (kan ikke være her ennå, 4dp2dt:D )

Har sååå lyst til å bli med denne gangen :rolleyes:
Nei, og det bekymrer meg. Kjenner inne noe, så håper det er noe på den blodprøven :woot::wtf:Når tenker du teste? Du er 6 dpo? Skjønte ikke helt den 6 og 2:wideyed:

Nei, og det bekymrer meg. Kjenner inne noe, så håper det er noe på den blodprøven :woot::wtf:Når tenker du teste? Du er 6 dpo? Skjønte ikke helt den 6 og 2:wideyed:

Ja, 6dpo (4 dager etter tilbakesetting av ett 2d embryo).
Testdagen er torsdag neste uke. Holder jeg ut til mandag, er jeg ganske fornøyd.

Ja, 6dpo (4 dager etter tilbakesetting av ett 2d embryo).
Testdagen er torsdag neste uke. Holder jeg ut til mandag, er jeg ganske fornøyd.
Den tiden før testing er utrolig lang, tipper du ryker på en i helgen ;):hilarious:Eller kanskje du er smartere enn meg :D

Back
Topp