Vi over 38 ❤️

Har også AMH på 4! Måtte ta ny i oktober. Men verken Hausken eller OLGA har sagt at eg ikkje skulle få forsøk pga det. Har jo fått garantipakke hos OLGA med den verdien! Så det var litt rar argumentasjon... Er jo andre som har mindre AMH enn det som blir gravide med IVF. Du får halda oss oppdaterte og gi beskjed kva info du vil ha på førstesida her, så kan eg oppdatera. Styrkeklemmar til deg ❤️
Syns det var veldig uklar beskjed jeg fikk, så dumt at jeg ikke fikk oppklart det før de tok påskeferie.

Du kan oppdatere statusen min, det skal stå #IVF4, frysforsøket var negativt.
Er nå på vent hva vi gjør videre.

Tror jeg skal driste meg til å vise en liten strek:nailbiting:Svak men den er der.

Holder pusten.
Nesten redd for å se - for ikke å skremme bort.
Kom, streken, kom-kom-kom-kom. Og bli :happy119

Hvor mange dpo er det i dag?

Så spennende, gleder meg til å høre mer!
Reiser dere ikke på hyttetur likevel da? For da kan vel toåringen passes utendørs? Eventuelt ipad og Brannmann Sam eller no?:p Det løser seg nok uansett, unntakstilstand er unntakstilstand :wacky:
Er selv skuffet og lei for at vi ikke får reist til familien i påska, men vi får bite det i oss og gjøre det som skal til...:rolleyes:

Hei søta :joyful: Beklager sent svar. Joda, vi kom oss til fjells igår. Samme fjellet vi har hytte på. Leid en hyggelig tømmerhytte 300 meter fra egen hytte, men fornuftig nå i disse tider. Så er søster og samboer sammen med mamma, og vi beskytter dem mot barna. Rar tid :Heartred

Joda, det løser seg :) Minibarna er veldig poppis! Det skjønner jeg veldig godt. Tenk at vi skulle forstatt stå i denne situasjonen nå, helt utrolig!

Håper du uansett får en veldig fin påske :Heartred

Last edited:
Er bare 10 dpo, så veldig tidlig å teste .
Oj! Det vil jeg si er en veldig flott strek så tidlig! :)
Har aldri fått så tydelig strek tidlig, selv ved graviditet som ikke endte i SA. Er selv 10dpo, men tenkte å vente noen dager til med testingen. Ble allikevel litt fristet nå da ;)

Oj! Det vil jeg si er en veldig flott strek så tidlig! :)
Har aldri fått så tydelig strek tidlig, selv ved graviditet som ikke endte i SA. Er selv 10dpo, men tenkte å vente noen dager til med testingen. Ble allikevel litt fristet nå da ;)
Håper jeg kan se en fin test hos deg også snart, ja syns den var fin til å være så tidlig. Må ta en til litt senere, bare for å se om det var feil eller ikke:woot:Gøy at vi er likt i løypen .

Spørsmål til alle fine og ikke minst smarte og erfarne damer her.
I forbindelse med diskusjon nylig angående AMH-verdier.
Disse tallene vi opererer med: 4-8-23 - i hvilke enheter er de? ng/mL eller pmol/L?
Det har jo en ganske stor betydning.
Jeg ser at det er litt forvirring om det.
Sjekker papirene jeg har fått: der står det kun tall uten enheter - mystisk.
Jeg får uansett ikke AMH resultat på furstpasient sine rapporter. Må nøye meg med det jeg får opplyst muntlig fra klinikkene.
Vet dere noe mer om det?

Disse tallene vi opererer med: 4-8-23 - i hvilke enheter er de? ng/mL eller pmol/L?
Jeg får uansett ikke AMH resultat på furstpasient sine rapporter. Må nøye meg med det jeg får opplyst muntlig fra klinikkene.
Vet dere noe mer om det?
Jeg vet ikke, men vil anta at det er målt i pmol/L.
Legger ved et bilde av gjennomsnittet i ng/ML.
Jeg har jo en AMH på 7,95 så det hadde jo vært rart om det var målt i ng/ML da...

Screenshot_20210327-115425_Chrome.jpg

5F4F600F-65F6-4C44-8718-BE5712302D58.jpeg
5F4F600F-65F6-4C44-8718-BE5712302D58.jpeg
Håper jeg kan se en fin test hos deg også snart, ja syns den var fin til å være så tidlig. Må ta en til litt senere, bare for å se om det var feil eller ikke:woot:Gøy at vi er likt i løypen .
Altså; nå skjønner jeg ingenting! :wideyed:
Det er søren meg strek her også!
Jeg vet ikke om jeg skal besvime, le eller gråte!
Har aldri sett en sånn strek så tidlig før! Dvs; har ikke testet så tidlig før, men dette er sånn strek jeg før har hatt 12-13 dpo!
Står bare her med hjertet som holder på å sprette ut av brystet, og glaner på testen!

S
Vis vedlegget 352484 Vis vedlegget 352484
Har aldri sett en sånn strek så tidlig før! Dvs; har ikke testet så tidlig før, men dette er sånn strek jeg før har hatt 12-13 dpo!
Står bare her med hjertet som holder på å sprette ut av brystet, og glaner på testen!
Å fantastisk! Prøv å ikke besvime, men le å gråt om en annen er absolutt lov.
Gratulere :Heartred

Vet dere noe mer om det?

Tror pmol/L er vanlig å bruke i Norge, men at ng/mL er vanligere i noen andre land.

Dersom min AMH ble målt i ng/mL betyr det at den er på 157 i pmol/L! Da tror jeg legen ville ha reagert litt annerledes på resultatet. Ville vel sannsynligvis ha pcos om det stemte?

Ok. Takk. Klart ang AMH.
Fordi min 23 pmol/L=3.22 ng/ml.
Ville bare være helt sikker på at vi snakker samme språk her.

Tror pmol/L er vanlig å bruke i Norge, men at ng/mL er vanligere i noen andre land.

Dersom min AMH ble målt i ng/mL betyr det at den er på 157 i pmol/L! Da tror jeg legen ville ha reagert litt annerledes på resultatet. Ville vel sannsynligvis ha pcos om det stemte?

Det er nok med lave verdier: 2-4-8 det er spørsmål i hvilke enheter de er.
Var innom "predictor tools" og der er det jo stor forskjell i success rate avh av tall man bruker.

Det er nok med lave verdier: 2-4-8 det er spørsmål i hvilke enheter de er.
Var innom "predictor tools" og der er det jo stor forskjell i success rate avh av tall man bruker.
Måtte Google den. Den var jo spennende!
Screenshot_20210327-141123_Chrome.jpg

Vis vedlegget 352484 Vis vedlegget 352484
Wiiiiii!!!! Så deilig følelse da, gratulerer med spire. Husker ikke helt, var det en eller to?

Back
Topp