Helt enigGratulerer med flott strek! Forstår godt at du ikke lar gleden slippe løs, men alt må jo begynne med en positiv test, så det er ett skritt i riktig vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enigGratulerer med flott strek! Forstår godt at du ikke lar gleden slippe løs, men alt må jo begynne med en positiv test, så det er ett skritt i riktig vei
Syns det var veldig uklar beskjed jeg fikk, så dumt at jeg ikke fikk oppklart det før de tok påskeferie.Har også AMH på 4! Måtte ta ny i oktober. Men verken Hausken eller OLGA har sagt at eg ikkje skulle få forsøk pga det. Har jo fått garantipakke hos OLGA med den verdien! Så det var litt rar argumentasjon... Er jo andre som har mindre AMH enn det som blir gravide med IVF. Du får halda oss oppdaterte og gi beskjed kva info du vil ha på førstesida her, så kan eg oppdatera. Styrkeklemmar til deg
Tror jeg skal driste meg til å vise en liten strekSvak men den er der.
Er bare 10 dpo, så veldig tidlig å teste .Holder pusten.
Nesten redd for å se - for ikke å skremme bort.
Kom, streken, kom-kom-kom-kom. Og bli
Hvor mange dpo er det i dag?
Ååååååå skikkelig gåsehud her nåTror jeg skal driste meg til å vise en liten strekSvak men den er der.
Da kan jeg settes på ruger
Satte tilbake ett todagers embryo i dag.
Teste om 2 uker.
Så spennende, gleder meg til å høre mer!
Reiser dere ikke på hyttetur likevel da? For da kan vel toåringen passes utendørs? Eventuelt ipad og Brannmann Sam eller no? Det løser seg nok uansett, unntakstilstand er unntakstilstand
Er selv skuffet og lei for at vi ikke får reist til familien i påska, men vi får bite det i oss og gjøre det som skal til...
Oj! Det vil jeg si er en veldig flott strek så tidlig!Er bare 10 dpo, så veldig tidlig å teste .
Håper jeg kan se en fin test hos deg også snart, ja syns den var fin til å være så tidlig. Må ta en til litt senere, bare for å se om det var feil eller ikkeGøy at vi er likt i løypen .Oj! Det vil jeg si er en veldig flott strek så tidlig!
Har aldri fått så tydelig strek tidlig, selv ved graviditet som ikke endte i SA. Er selv 10dpo, men tenkte å vente noen dager til med testingen. Ble allikevel litt fristet nå da
Takk for det, håper den ikke blir borte. Kjenner jeg må teste litt senere i dag, bare for å se at det ikke var feil vareÅåååååå skikkelig gåsehud her nå
Jeg er optimistisk!
Jeg vet ikke, men vil anta at det er målt i pmol/L.Spørsmål til alle fine og ikke minst smarte og erfarne damer her.
I forbindelse med diskusjon nylig angående AMH-verdier.
Disse tallene vi opererer med: 4-8-23 - i hvilke enheter er de? ng/mL eller pmol/L?
Det har jo en ganske stor betydning.
Jeg ser at det er litt forvirring om det.
Sjekker papirene jeg har fått: der står det kun tall uten enheter - mystisk.
Jeg får uansett ikke AMH resultat på furstpasient sine rapporter. Må nøye meg med det jeg får opplyst muntlig fra klinikkene.
Vet dere noe mer om det?
Altså; nå skjønner jeg ingenting!Håper jeg kan se en fin test hos deg også snart, ja syns den var fin til å være så tidlig. Må ta en til litt senere, bare for å se om det var feil eller ikkeGøy at vi er likt i løypen .
Å fantastisk! Prøv å ikke besvime, men le å gråt om en annen er absolutt lov.Vis vedlegget 352484 Vis vedlegget 352484
Altså; nå skjønner jeg ingenting!
Det er søren meg strek her også!
Jeg vet ikke om jeg skal besvime, le eller gråte!
Har aldri sett en sånn strek så tidlig før! Dvs; har ikke testet så tidlig før, men dette er sånn strek jeg før har hatt 12-13 dpo!
Står bare her med hjertet som holder på å sprette ut av brystet, og glaner på testen!
Spørsmål til alle fine og ikke minst smarte og erfarne damer her.
I forbindelse med diskusjon nylig angående AMH-verdier.
Disse tallene vi opererer med: 4-8-23 - i hvilke enheter er de? ng/mL eller pmol/L?
Det har jo en ganske stor betydning.
Jeg ser at det er litt forvirring om det.
Sjekker papirene jeg har fått: der står det kun tall uten enheter - mystisk.
Jeg får uansett ikke AMH resultat på furstpasient sine rapporter. Må nøye meg med det jeg får opplyst muntlig fra klinikkene.
Vet dere noe mer om det?
Tror pmol/L er vanlig å bruke i Norge, men at ng/mL er vanligere i noen andre land.
Dersom min AMH ble målt i ng/mL betyr det at den er på 157 i pmol/L! Da tror jeg legen ville ha reagert litt annerledes på resultatet. Ville vel sannsynligvis ha pcos om det stemte?
Wiiiiii!!!! Så deilig følelse da, gratulerer med spire. Husker ikke helt, var det en eller to?Vis vedlegget 352484 Vis vedlegget 352484
Altså; nå skjønner jeg ingenting!
Det er søren meg strek her også!
Jeg vet ikke om jeg skal besvime, le eller gråte!
Har aldri sett en sånn strek så tidlig før! Dvs; har ikke testet så tidlig før, men dette er sånn strek jeg før har hatt 12-13 dpo!
Står bare her med hjertet som holder på å sprette ut av brystet, og glaner på testen!