Vi over 38 ❤️

Vis vedlegget 352484 Vis vedlegget 352484
Altså; nå skjønner jeg ingenting! :wideyed:
Det er søren meg strek her også!
Jeg vet ikke om jeg skal besvime, le eller gråte!
Har aldri sett en sånn strek så tidlig før! Dvs; har ikke testet så tidlig før, men dette er sånn strek jeg før har hatt 12-13 dpo!
Står bare her med hjertet som holder på å sprette ut av brystet, og glaner på testen!
Husker nå, blasto ja ❤️❤️

Husker nå, blasto ja ❤️❤️
Blasto ja :) Falt for fristelsen etter den fine testen din. Har jo en haug tester i skuffen uansett, men hadde virkelig ikke forventet noe som helst!
Var egentlig mer på planlegging av neste forsøk som vanlig. Har alltid tenkt at 10dpo er altfor tidlig for meg, iom at jeg aldri har hatt supersterke tester 12dpo, som har vært det tidligste jeg har testet før.

Blasto ja :) Falt for fristelsen etter den fine testen din. Har jo en haug tester i skuffen uansett, men hadde virkelig ikke forventet noe som helst!
Var egentlig mer på planlegging av neste forsøk som vanlig. Har alltid tenkt at 10dpo er altfor tidlig for meg, iom at jeg aldri har hatt supersterke tester 12dpo, som har vært det tidligste jeg har testet før.
Din var jo sterkere enn min, så kjempe flott strek ❤️

2 positive tester! Ikke verst! :woot:
Kjenner nesten trangen til å springe ut på apoteket, 2dp2dt som jeg er i dag :p.
Vel for tidlig, men må kaste meg på den lykkebølgen :)

Tror jeg skal driste meg til å vise en liten strek:nailbiting:Svak men den er der.
Neimen, hurraaaaaaaa, kjære NyPrøver!!! No heiar me på stigning dei neste dagane, wiiiiii!!! ❤️ Håpar dette er starten på ein ny og positiv trend her i gruppa vår. Det er sårt etterlengta!

Har aldri sett en sånn strek så tidlig før! Dvs; har ikke testet så tidlig før, men dette er sånn strek jeg før har hatt 12-13 dpo!
Står bare her med hjertet som holder på å sprette ut av brystet, og glaner på testen!
Hurraaaaaa!!!!! Så fantastisk, Signy!!! Både deg og NyPrøver, jippiiiii! ❤️❤️❤️ Håpar inderleg at spirene klamrar seg fast heilt til mål hos dykk begge og at dette er starten på ein real opptur i denne fine gruppa vår. Mange klemmar til deg

Hurraaaaaa!!!!! Så fantastisk, Signy!!! Både deg og NyPrøver, jippiiiii! ❤️❤️❤️ Håpar inderleg at spirene klamrar seg fast heilt til mål hos dykk begge og at dette er starten på ein real opptur i denne fine gruppa vår. Mange klemmar til deg
Tusen takk, kjære Smuta. ❤️
Jeg kan faktisk ikke tro det.

Åhhhh, det er jo fantastisk:) :) :) Måtte spiren klamre seg fast!! Gratulerer så mye!!! :Heartred

Tredje test i dag, syns ikke den blir noe sterkere. Nesten mindre.....mannen min mener jeg ikke trenger tre tester per dag, og har tatt de fra meg. Han sier : du får en i morgen tidlig!!!:wideyed::shifty:

Tredje test i dag, syns ikke den blir noe sterkere. Nesten mindre.....mannen min mener jeg ikke trenger tre tester per dag, og har tatt de fra meg. Han sier : du får en i morgen tidlig!!!:wideyed::shifty:

Flinke mannen.
Teste morgenurin.

Enig med mannen :) Men skal vel ikke akkurat si noe jeg, har vært på test-kjøret selv. Husk- det tar vel omtrent 48 timer før hcg dobler seg. Prøv og slapp av, selv om jeg forstår deg veldig godt :)

11 dpo i dag. Dagens test som jeg fikk utlevert av mannen:hilarious:

Vedlegg

• 71339385-8833-4307-8FFA-7463CC92CF4B.jpeg
    71339385-8833-4307-8FFA-7463CC92CF4B.jpeg
    33,5 KB · Visninger: 37
  • E0A7941C-4041-4308-A5B1-8A351CCAF886.jpeg
    E0A7941C-4041-4308-A5B1-8A351CCAF886.jpeg
    28,2 KB · Visninger: 35
11 dpo i dag. Dagens test som jeg fikk utlevert av mannen:hilarious:

Kjære!! Vet du hvor mange ganger jeg har sjekket status på deg siden jeg sto opp idag??? Det første jeg gjorde da jeg våknet, først et kyss til lillemann i sengen ved siden av meg først :) Dette er topp!! Jeg har trua!!! Ha en strålende dag, her er det snart ski!!

Kjære!! Vet du hvor mange ganger jeg har sjekket status på deg siden jeg sto opp idag??? Det første jeg gjorde da jeg våknet, først et kyss til lillemann i sengen ved siden av meg først :) Dette er topp!! Jeg har trua!!! Ha en strålende dag, her er det snart ski!!
Så deilig å ha en heiagjeng her inne❤️❤️Så heldig du er som har noe snø, kos dere så mye på ski. Håper solen skinner :joyful:

:joyful::hilarious: her og.
Tenkte: i går var det i 8-tiden, men i dag er jo søndag og sommertid, så med mannens kontroll og alt sammen forventet oppdatering etter kl9. Se der :)

Takk det samme NyPrøver, håper virkelig for deg nå, dette må jo være gullegget! Gratulerer med kjempefine streker! Massevis av lykke til!:love7
Veldig hyggelig å høre fra deg igjen ❤️Veldig leit med bivirkninger , men forhåpentligvis er det prosessen som skal gjøre slik at kroppen blir bra igjen. Du er virkelig den som fortjener at det ligger GULL egg i fryseren, gleder meg til å følge din «nye» reise når den starter etter sommeren. Ønsker deg en riktig god påske ❤️

Back
Topp