Vi over 38 ❤️

Ok. Ser på førstesida at du har ivf#3. Ikke oppdatert altså. Likevel ser det ikke helt håpløst da. Var ei jente her forleden, husker ikke nickname, hun ble gravid på 12.innsett.

Jeg har satt inn ett 2-dagers embryo nå på torsdag(innsett#2, ivf#2 til sammen). Det var som sagt ikke graviditet og ingenting på frys på første runde. Så venter og ser. Det blir spennende å se om noe vokser opp til blasto/egner seg til frys på embryolab i tillegg. Må jeg gjennom en ny stimrunde hver gang før innsett, vil jeg gi meg mye fortere. Har ikke mulighet til uendelige stimuleringer.

Så klart det er dere som par som bestemmer hva som er riktig for dere. Alle valg kan være riktige, og alle valg kan være feil. Man finner argumenter for og imot enhver beslutning man tar. Lykke til med prosessen videre! :)
Det var et veldig godt svar, du er flink å formulere deg. ❤️

Hei! Sniker meg inn her. Er egentlig mest på skjult, men det er jo trivelig å ha en liten gruppe å heie på og få heiarop fra her inne.
Signy, 37, St. Olav, IVF#4, innsett #10, barn #2
Ruger på dag 4 :)
Regner med at 37 også er innafor her i «voksengruppen» ;)

Hei! Sniker meg inn her. Er egentlig mest på skjult, men det er jo trivelig å ha en liten gruppe å heie på og få heiarop fra her inne.
Velkommen til oss, vi er en flott gjeng her inne. Satt du inn blasto? Håper den sitter denne gang ❤️

Så spennende! Håper lille holder seg fast :Heartred

Oppdatert!! No kryssar me alt av fingrar og tær for deg, kjære Signy!!! ❤️❤️❤️

Det får vel gå for denne gong med 37... :hilarious: Blir du 38 i år? Supert å ha deg med her også, gode du. Så fin heiagjeng her også.

Har hatt samtale med Spiren nå, ble enige om at jeg skulle ta blodprøver for å sjekke status. Fikk vite idag at AMH har halvert seg (8—>4 ) siden i fjor sommer.
Fsh var 13 nå, den var 16 i fjor sommer.
Fikk inntrykk i mail at jeg ligger under i verdi for anbefaling av nye forsøk. Mailet med de rett før de stengte idag kl 12, så fikk ikke helt avklart alt jeg lurte på.
Hvilke verdier har dere?
Har også AMH på 4! Måtte ta ny i oktober. Men verken Hausken eller OLGA har sagt at eg ikkje skulle få forsøk pga det. Har jo fått garantipakke hos OLGA med den verdien! Så det var litt rar argumentasjon... Er jo andre som har mindre AMH enn det som blir gravide med IVF. Du får halda oss oppdaterte og gi beskjed kva info du vil ha på førstesida her, så kan eg oppdatera. Styrkeklemmar til deg ❤️

Hei alle tapre, flotte damer i denne gruppen!:Heartred
Fant ut at jeg måtte gi en livstegn fra meg, for å si at jeg tenker på dere og alt det dere går igjennom. Og at jeg håper så innmari at dere lykkes hver og en av dere veldig snart. Og at ting går bra etter forholdene her hos meg. Dvs; har hatt en periode nå med en del smerter, som heldigvis viste seg å ikke være noe mer alvorlig enn bivirkninger og senvirkninger. Jeg finner stor trøst og glede i å tenke på disse eggene jeg har på frys, og håper at jeg på ett-års kontrollen nå før sommeren kan få grønt lys av legene til å fortsette på min IVF-reise.
Alt skal gå bra tilslutt, man må bare igjennom noen stormer først, men det er jo det som er selve livet. :HeartredHåper denne gruppen fylles med masse babystøv og lykke snart, kjenner ingen som fortjener det mer enn dere, heier på dere alle!:wav
Masse gode tanker og kjærlighet fra Vårsol:love7

Har hatt samtale med Spiren nå, ble enige om at jeg skulle ta blodprøver for å sjekke status. Fikk vite idag at AMH har halvert seg (8—>4 ) siden i fjor sommer.
Fsh var 13 nå, den var 16 i fjor sommer.
Fikk inntrykk i mail at jeg ligger under i verdi for anbefaling av nye forsøk. Mailet med de rett før de stengte idag kl 12, så fikk ikke helt avklart alt jeg lurte på.
Hvilke verdier har dere?
Jeg hadde AMH på 5 for nesten to år siden , så kan ikle tenke meg den er mer enn 2 nå.

Hei alle tapre, flotte damer i denne gruppen!:Heartred
Fant ut at jeg måtte gi en livstegn fra meg, for å si at jeg tenker på dere og alt det dere går igjennom. Og at jeg håper så innmari at dere lykkes hver og en av dere veldig snart. Og at ting går bra etter forholdene her hos meg. Dvs; har hatt en periode nå med en del smerter, som heldigvis viste seg å ikke være noe mer alvorlig enn bivirkninger og senvirkninger. Jeg finner stor trøst og glede i å tenke på disse eggene jeg har på frys, og håper at jeg på ett-års kontrollen nå før sommeren kan få grønt lys av legene til å fortsette på min IVF-reise.
Alt skal gå bra tilslutt, man må bare igjennom noen stormer først, men det er jo det som er selve livet. :HeartredHåper denne gruppen fylles med masse babystøv og lykke snart, kjenner ingen som fortjener det mer enn dere, heier på dere alle!:wav
Masse gode tanker og kjærlighet fra Vårsol:love7
Veldig hyggelig å høre fra deg igjen ❤️Veldig leit med bivirkninger , men forhåpentligvis er det prosessen som skal gjøre slik at kroppen blir bra igjen. Du er virkelig den som fortjener at det ligger GULL egg i fryseren, gleder meg til å følge din «nye» reise når den starter etter sommeren. Ønsker deg en riktig god påske ❤️

Tror jeg skal driste meg til å vise en liten strek:nailbiting:Svak men den er der.

Vedlegg

• 6C6E2368-4C47-4F7F-BE78-659A0F818ACE.jpeg
    6C6E2368-4C47-4F7F-BE78-659A0F818ACE.jpeg
    18,2 KB · Visninger: 28
  • 0BF1C1D0-09DF-419C-8A1E-738526362B58.jpeg
    0BF1C1D0-09DF-419C-8A1E-738526362B58.jpeg
    16,4 KB · Visninger: 28
Oppdatert!! No kryssar me alt av fingrar og tær for deg, kjære Signy!!! ❤️❤️❤️

Det får vel gå for denne gong med 37... :hilarious: Blir du 38 i år? Supert å ha deg med her også, gode du. Så fin heiagjeng her også.
Tusen takk, Smuta ❤️
Ja, 38 er rett rundt hjørnet her.
Hyggelig med en liten gjeng å høre litt til :)

Spennende å følge deg, håper dere får svar på alt dere lurer på. Husker ikke helg, men skal dere ha en ivf til i Norge før evt dette? Her er jeg på dag 9 etter Ovitrelle og testingen startet i går. Stresser faktisk mindre når jeg vet jeg kan ta en test om morgenen, enn å vente til dag 14. rart, men sånn er min kropp.

Hei :) Jo, det er liksom planen. Men jeg er jo så utålmodig, så vurderer og droppe det. Jeg har ikke helt troen, vil nesten mer bare signere noen ED papirer og komme igang. Nå er jeg treg til å svare, denne uken har gått i ett. Så allerede svart deg tidligere idag angående den testingen din..... med strek :) Jeg blir jo så glad for å se den, men samtidig så redd for at du skal få hjertet ditt knust igjen. Men nå får vi tenke; fortid er fortid. Du har en strek. Vær happy inntil det motsatte er bevist!! DU HAR STREK :talk017

Hei :) Jo, det er liksom planen. Men jeg er jo så utålmodig, så vurderer og droppe det. Jeg har ikke helt troen, vil nesten mer bare signere noen ED papirer og komme igang. Nå er jeg treg til å svare, denne uken har gått i ett. Så allerede svart deg tidligere idag angående den testingen din..... med strek :) Jeg blir jo så glad for å se den, men samtidig så redd for at du skal få hjertet ditt knust igjen. Men nå får vi tenke; fortid er fortid. Du har en strek. Vær happy inntil det motsatte er bevist!! DU HAR STREK :talk017
Skjønner du er utålmodig , er bare dere to som vet hva som et riktig for dere. Ja, på 6 innsett så har jeg testet positivt to ganger før. Så jubler ikke enda, men så gla inni kroppen for den ikke er helt blank. Klem fra meg.

Bra. Det går sikkert bra med barnestemmer i bakgrunnen under samtalen. Vi er etter hvert blitt vant med det under pandemien. Har selv hørt på det flere ganger og synes det er bare søt. At livet går fremover i all den elendigheten nå. Og at livet kan ikke stoppes uansett hvor mye begrensninger man skaper.

Følger spent med på din ED-prosjekt. Din åpenhet og positiv innstilling gjør virkelig bra for meg i hvert fall. Det får meg til å stresse betydelig ned i mine ivf-runder. Er ikke så redd å bli mislykket lenger, så resultatorientert som jeg er. Prosessen og beslutninger underveis er mye mer viktig nå. Vi prøver så godt vi kan på egen hånd og med egne eggs. Går det ikke, så finner vi den fineste, smarteste, beste donoren vi kan få i vårt hjemmeland. Der er det nemlig mange unge vakre kvinner, studenter med barn som har åpent sinn og er villig til å hjelpe. Og det blir bra uansett. Og barnet blir vårt, selv med donoregg.

Nå er det slik at mannen min var i utgangspunktet mye mer åpen angående donoregg enn jeg. Han var det helt ifra starten. Også om det var å adoptere et helt fremmed barn, ville han ikke tenkt et øyeblikk. Det er så mye kjærlighet i ham. Mens jeg var mer skeptisk: "mine egg, mine barn". Men de 3 månedene i den lille gruppa vår har virkelig fått meg til å tenke. Det finnes viktigere ting enn egne gener. Og det er nemlig kjærlighet, familie, tilhørighet, omsorgen vi gir hverandre. Jeg har fortsatt en lang vei å gå. Men jeg har definitivt hatt nytte av å følge jenter her, og spesielt deg, Saltvann. Og det er gull verdt. Masse klemmer og lykkeønsker!!! :Heartbigred

Beklager så sent svar, uken har gått I ett!! Men da jeg leste innlegget ditt, ble jeg så rørt! Tusen takk for så mange fine ord :Heartred Jeg skjønner så godt tankene dine. Ja, det hjelper iallfall meg og ikke over-komplisere ting. "Det er jo bare et egg som man får fra en annen." Jeg har tenkt på hva jeg ville tenkt om jeg hadde fått vite at jeg var et donorbarn, og jeg tenker at det hadde gått veldig fint :) Det vil nok variere fra person til person, men jeg ville nok ikke brydd meg så mye om det.

Godt du har nytte av å lese noe som kommer ut fra denne frøkna :dance018

Back
Topp