Her knakk eg heilt saman i går og er fortsatt i kjellaren. Og mannen er ikkje så langt unna han heller. Fekk endeleg avklaring frå OLGA og kardiologen i St. Petersburg i går om at det ikkje blir innsett i april. Dei vil ha meir utredning av desse ekstra hjerteslaga mine først med tanke på ein eventuell graviditet. Vil sjølvsagt ikkje risikera liv og helse for ein eventuell graviditet, men blei så utruleg skuffa!! Denne prosessen er berre evigvarande, kjennest det ut som, og alt kjennest heilt håpløst ut. No når me endeleg har eit friskt embryo på frys, så er det heilt uvisst når me kan få satt det inn pga desse ekstra hjerteslaga... Etter mykje gråt i går prøver eg no å omstilla hovudet til ny plan som inneber nye konsultasjonar med hjertelege og EKG-monitorering både privat og offentleg her heime. Men det er så vanskeleg å heile tida måtta omstilla seg fordi det kjem inn nye ting frå høgre og venstre, og ikkje minst frykteleg krevande med all denne uvissheita og ventinga som tar for evig...
Men kjære Smuta Skjønner du er superskuffet! Midt oppi all skuffelsen er det bra at de vil sjekke deg nøye. Det er som du sier ikke like "gøy" med innsett om helsen ikke takler det. Du får bare ta på deg tålmodighetsstøvlene,-de vet jeg at du har. Det kommer til og ordne seg tilslutt Stooor styrkeklem