Vi over 38 ❤️

Så forferdelig! Enig, det er nok venting som det er! Er det noe praktisk man kan gjøre? Sjekke hvor i syklusen man er hos gynekolog? Jumpstarte mensen vha hormoner?
Jeg vet ikke. Har ikke hatt så lang syklus før.. men hvis det ikke skjer noe til uka må jeg vel ta kontakt med gyn. Men dumt å begynne å tulle med hormoner og potensielt dårlige sykluser nå før vårt siste forsøk :dead:

Jeg vet ikke. Har ikke hatt så lang syklus før.. men hvis det ikke skjer noe til uka må jeg vel ta kontakt med gyn. Men dumt å begynne å tulle med hormoner og potensielt dårlige sykluser nå før vårt siste forsøk :dead:
Håper mensen dukker opp asap!

I dag var jeg på kontroll på sykehuset, 7+5. Kunne se et hjerte som slo❤️ Ble faktisk veldig overrasket, for jeg har ikke hatt noe god følelse. Nå håper jeg bare at den vil fortsette å vokse hele veien til sommeren.

Formen er ikke bra, er fortsatt veldig kvalm og svimmel, men kjenner at etter nyheten i dag skal det gå bra en liten stund til. Skal prøve noe kvalmestillende tabletter for å se om det blir bedre.
Åh, herregud så fantastisk!!! ❤️❤️ Og alt såg bra ut med embryoet, altså størrelse og alt? Håpar så inderleg at dette går vegen. Og ja! Prøv kvalmestillande, eg brukte Postafen i siste svangerskap. Den svangerskapskvalmen er også heilt jævlig, nokon av oss får det tøft på mange frontar på vegen mot barn… :banghead: Ta vare på deg sjølv! Heia embryoet og heia deg!!

Gratulerer så mye med graviditeten, Camilla!!! Det er litt av en berg og dalbane man skal igjennom, men når håp, vilje og muligheter er til stede så klarer man det meste. Heia heia embryoet som har festet seg! Dette skal gå hele vegen! :talk017 :Heartbigred

Selv var jeg på siste ultralyd 4. oktober, og alt ser bra ut så langt! Har planlagt keisersnitt 19. januar, så snart er det bare 3 mnd igjen! Totalt uvirkelig, hadde aaaaldri trodd dette lå i kortene for meg for et halvt år siden :happy:
Så fantastisk!! Gratulerer så mye :)

Åh, herregud så fantastisk!!! ❤️❤️ Og alt såg bra ut med embryoet, altså størrelse og alt? Håpar så inderleg at dette går vegen. Og ja! Prøv kvalmestillande, eg brukte Postafen i siste svangerskap. Den svangerskapskvalmen er også heilt jævlig, nokon av oss får det tøft på mange frontar på vegen mot barn… :banghead: Ta vare på deg sjølv! Heia embryoet og heia deg!!
Alt så bra ut, var kanskje to dager for lite, men hun sa noe om at apparatet ikke var det beste. Blir veldig nervepinende frem til neste kontroll, føler nesten jeg holder pusten.

Syntes du Postafenen hjalp? Jeg blir litt stressa av at man kan bli så trøtt av den , for jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å bli mer trøtt enn jeg allerede er. :wacky:

Jeg har like svak, kanskje til og med svakere test i dag, så jeg er redd for at det ikke vil gå. :(

:nailbiting: :nailbiting:Ohh! Det var lang ventetid, ja! Krysser fingre for sterkere tester i helga:Heartred
Takk! Jeg var SÅ spent i morges, men så kom den synkende følelsen. Har erfaring med testing både når det har gått bra og ikke gjort det, og dette minnet veldig om sistnevnte. :( Men vi får se, skal iallfall fortsette med både medisin og testing til det ikke er noen tvil.

Usikker på om jeg skal anbefale dette eller ikke. Relevant podkast til gruppa her om ei tøff dame! Men den har både sterke triggere og mye trist faenskap som skjer. Så folk må tenke seg om selv før de velger å høre på den!

Alt så bra ut, var kanskje to dager for lite, men hun sa noe om at apparatet ikke var det beste. Blir veldig nervepinende frem til neste kontroll, føler nesten jeg holder pusten.

Syntes du Postafenen hjalp? Jeg blir litt stressa av at man kan bli så trøtt av den , for jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å bli mer trøtt enn jeg allerede er. :wacky:
Så herlige nyheter! ❤️ Håper virkelig at alle kontroller fremover kan senke skuldrene dine hakk for hakk! Krysser alt for at den sitter hele veien!

Selv har jeg sendt bekreftelse på fødsel til Hausken i dag. Rart å se korrespondansen fra i fjor da jeg var sikker på å ha abortert etter blødningene i starten av svangerskapet. Jeg husker følelsen av å nesten holde pusten mellom hver ultralyd…

Neeeeei!! Så utruleg leit! Sender mange styrkeklemmar! ❤️

… Har de ein plan vidare?
Ja, egentlig. Etter å ha opplevd kjemiske i oktober før, og lagd to barn i november før, så er vi blitt litt overtroiske på at vi bare kan lage barn i november og få dem i august... :hilarious: Så vi kjører på med nytt innsett! Muligens det siste ever, good or bad.

Ja, egentlig. Etter å ha opplevd kjemiske i oktober før, og lagd to barn i november før, så er vi blitt litt overtroiske på at vi bare kan lage barn i november og få dem i august... :hilarious: Så vi kjører på med nytt innsett! Muligens det siste ever, good or bad.
Uff, det var kjipt å høre det ikke gikk :Heartred Har dere flere på frys etter ED? Krysser fingre for deg!

Back
Topp