Hei!
En liten oppdatering fra meg. Er 9+1 i dag og kvalmen og trøttheten er helt jævlig. Har byttet over til noen andre kvalmestillende, uten at det har gitt noen resultater. Det beste er å sove. Leverer Lillegutt i barnehagen, går hjem og spiser også legger jeg meg med ringeklokke på 1545. Så er det litt spising og lek før jeg sovner til Barne-Tv
Vi har også vært utrolig uheldig at mannen har blitt syk med helvetesild, og før helgen fikk selvfølgelig også Lillegutt vannkopper.
En annen ting som jeg burde vært mega stresset for, men som kroppen og huet bare har satt helt på vent er at jeg mister jobben min til jul. Hele bedriften legges ned
Jeg håper så på en rolig, mer energifull og positiv desember.
En liten oppdatering fra meg. Er 9+1 i dag og kvalmen og trøttheten er helt jævlig. Har byttet over til noen andre kvalmestillende, uten at det har gitt noen resultater. Det beste er å sove. Leverer Lillegutt i barnehagen, går hjem og spiser også legger jeg meg med ringeklokke på 1545. Så er det litt spising og lek før jeg sovner til Barne-Tv

Vi har også vært utrolig uheldig at mannen har blitt syk med helvetesild, og før helgen fikk selvfølgelig også Lillegutt vannkopper.
En annen ting som jeg burde vært mega stresset for, men som kroppen og huet bare har satt helt på vent er at jeg mister jobben min til jul. Hele bedriften legges ned
Jeg håper så på en rolig, mer energifull og positiv desember.

Det har vært et uendelig langt og tungt opphold. Men nå har jeg altså endelig fått klarsignal til å fortsette, innsett blir om ca 2 uker (styrt syklus) og imellomtiden skal jeg fylle kroppen med positiv energi og tanker. Er uendelig lykkelig for å være igang igjen, nå ser jeg bare fremover! Håper dere alle har det bra! Klem fra Vårsol.
Men har altså bikket 40 år, og dette er 1. fryseforsøk etter andre IVF-uttak. Skal bruke Progynova og Prolutex, planlagt innsett i uke 50
Håper alt står bra til med deg og den lille