Vi over 38 ❤️

Hei, så lenge siden jeg har vært her inne ❤️ Vi fikk gutt nr 2 i November 21. Ser at jeg fortsatt står som gravid her inne.. aldri klart å sende oppdatering til deg, Smuta!

Har vært inne med jevne mellomrom og rørt til tårer over hvor mange som nå er i mål, og hvor mange som har kommet til .. heier på hver eneste en. ❤️
Leker med tanken på ny runde - klarer liksom ikke å kjenne på følelsen av å være ferdig.. hvis det er lov å si..

HildeFraNordSør - 43 - barn#3, ED-forsøk#1
Mensen er her! :cool05 Rart hvor glad man blir når man likevel forventer den.

Da blir oppdatert info:
HildeFraNordSør - 43 - barn nr 3 - ED-forsøk nr 1 - innsett nr 2 uke 48

Last edited:
Er nå i uke 11+6 og var på tidlig ultralyd på sykehuset i går, alt så heldigvis bra ut og vi fikk høre hjertet slå og se en liten akrobat som sprella rundt og vifta med armer og ben. :) Fikk ikke så fine bilder for den lille i magen lå ikke stille og han/hun snudde seg bort og tok hendene foran ansiktet. Det var helt uvirkelig å se at det faktisk er en liten baby som spreller rundt i magen, etter å ha prøvd i mange år så hadde vi jo nesten gitt opp at vi skulle få oppleve dette.

Vedlegg

• 1DDEBCB2-C73E-44C3-BE43-7F7FEF7AACB6.jpeg
    1DDEBCB2-C73E-44C3-BE43-7F7FEF7AACB6.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 56
  • 5F0AA5AE-8555-4558-9AEA-7430A952A34B.jpeg
    5F0AA5AE-8555-4558-9AEA-7430A952A34B.jpeg
    243,5 KB · Visninger: 57
Er nå i uke 11+6 og var på tidlig ultralyd på sykehuset i går, alt så heldigvis bra ut og vi fikk høre hjertet slå og se en liten akrobat som sprella rundt og vifta med armer og ben. :) Fikk ikke så fine bilder for den lille i magen lå ikke stille og han/hun snudde seg bort og tok hendene foran ansiktet. Det var helt uvirkelig å se at det faktisk er en liten baby som spreller rundt i magen, etter å ha prøvd i mange år så hadde vi jo nesten gitt opp at vi skulle få oppleve dette.
Så utrolig deilig syn det må ha vært :Heartbigred

Ja, det var utrolig deilig å se :Heartred Nå gleder jeg meg veldig til ultralyden i uke 18-20 :)

Hvordan går det med deg?
Det skjønner jeg- så utrolig bra at det gikk bra for dere.
Jeg er i gang med stimulering og regner mex uttak en gang i neste uke.. vi har en blasto på frys hvis det ikke går bra på denne runden..

Jeg er i gang med stimulering og regner mex uttak en gang i neste uke.. vi har en blasto på frys hvis det ikke går bra på denne runden..
Så spennende! Krysser fingre og tær for at det går bra for dere også denne gangen :) Masse lykke til :Heartred

Så fantastisk!! ❤️❤️❤️ Gratulerer igjen!

Har flytta deg over til stimulerer. Håpar du vil halda oss oppdaterte, masse lykke til!! ❤️

Har flytta deg over til stimulerer. Håpar du vil halda oss oppdaterte, masse lykke til!! ❤️
Hei. Ja- takk, glemte å skrive det her :knegg: Skulle egentlig ikke begynt før om halvannen uke men syklusen var såpass forskjøvet at vi kom til november før mens som skulle vært i slutten av okt kom. Så da sa Porsgrunn at det bare var å kjøre på en syklus tidligere.

Gratulerer så mye:Heartpink:Heartpink nydelig bilde var det

Back
Topp