Vi over 38 ❤️

Hei,
Vet ikke om det er noen presentasjonstråd her? Skriver her i stedet!
Jeg er en gammel bruker, med to barn fra før der det nyeste medlemmet er ICSI barn. Siden agust i fjor har vi prøvd på et nytt søsken uten hell (to ganger ble jeg veldig syk, en gang fikk jeg korona og kunne ikke reise, en gang ble landet stengt ned pga korona, og en gang var blodprøvene dårlige. Fikk satt inn tre egg ila to turer men ingen overlevde).
Jeg er 38 år, og vi bor i utlandet. Har akkurat tatt valget om å bytte klinikk pga lang reisevei og dyre flybilletter så sitter og prøver å finne ut av hva vi skal velge. Det er jammen ikke lett!
Velkommen hit, mamlala! :Heartred Smuta oppdaterer første side av denne tråden med infoen vår, så hun kommer nok til å føre deg opp når hun får tid. :)

Ble ikke gravid denne runden heller dessverre :( Var egentlig ganske avslappet rundt hele prosessen denne gangen. Helt til 1 uke etter innsett. Da begynte jeg plutselig å kjenne murringer i magen, i lysken og ble kvalm. Orket ikke en gang kaffe og maten vokste i munnen. Og våknet to dager på rad av kvalme eksakt klokka 05.02, noe som ikke er vanlig for meg. Ble derfor litt optimistisk denne gangen også, og veldig overrasket over negativ blodprøve. Så note to self: alt du kjenner de første 10 dagene etter innsett er bivirkninger av de satans medisinene.. Men nå har jeg vært en liten tur i kjelleren… klinikken synes vi bare skal kjøre på, så da planlegges det innsett i neste styrte syklus også. Har to 5-dagers embryoer igjen i fryseren.
Utruleg leit å høyra!! ❤️ Kryssar fingrar for deg vidare!

Hei alle gode damer!
I dag er jeg litt sint på meg selv Jeg målte hcg på mandag 4+2 282, også ordnet jeg slik at jeg fikk målt hcg på fredag 4+6 3200. Jeg ville måle hcg en gang til bare for å gå inn i helgen og vite om det fremdeles var utvikling. Hadde håpet på god følelsen.

Hcgen har jo skutt i været. Googler meg ihjel på dette, men blir ikke så mye klokere. Ved normal graviditet skal hCG-verdiene dobles hvert 2. døgn. Men hva når verdiene bare tar helt av. Når jeg mistet før jul var hcg enda høyere, men da økte den normalt frem til jeg begynte å blø. Ser at høye verdier i seg selv kan bety at det er noe feil eller f. Eks tvillinger. Kjenner at det blir mye googling i helgen
Hei kjære finaste Camilla, korleis går det med deg? Så fint med oppdatering!! ❤️ Beklager sein respons frå meg, er jo i den fine og intensive babybobla i tillegg til at me jo også har ein energisk seksåring, så det går unna på heimebane! Håpar alt er fint med graviditeten og at spiren klamrar seg fast og at du snart følgjer etter inn o babybobla saman med alle andre her! Klem

Var på ultralyd i dag og det så ikke ut som det burde gjøre. Kan se ut som jeg går igjennom nok en abort :sad010
Beste Litjmora. Dette er så uendeleg trist og leit. Korleis går det med deg? Så utruleg urettferdig! Håpar du har gode folk rundt deg. Sender styrkeklemmar ❤️❤️❤️

Da var vi igang igjen. Syklusdag 9 og første UL i dag. 2 follikler på hver side med litt ujevn størrelse, og det ser nok en gang ut som at det er litt "treg" stimulering. Ligger kanskje an til at det blir uttak på dag 16 denne gangen også. Hvilken syklusdag har dere høstet egg på?
Hei Lemuren, kryssar alt for deg! Kor er du i prosessen no? Har oppdatert førstesida. Er dette rett info?

Lemuren, 40, B1, forsøk nr 4, medicus

Heia, heia! ❤️

Hei,
Vet ikke om det er noen presentasjonstråd her? Skriver her i stedet!
Jeg er en gammel bruker, med to barn fra før der det nyeste medlemmet er ICSI barn. Siden agust i fjor har vi prøvd på et nytt søsken uten hell (to ganger ble jeg veldig syk, en gang fikk jeg korona og kunne ikke reise, en gang ble landet stengt ned pga korona, og en gang var blodprøvene dårlige. Fikk satt inn tre egg ila to turer men ingen overlevde).
Jeg er 38 år, og vi bor i utlandet. Har akkurat tatt valget om å bytte klinikk pga lang reisevei og dyre flybilletter så sitter og prøver å finne ut av hva vi skal velge. Det er jammen ikke lett!
Velkommen hit! ❤️ Fint om du fører opp litt meir info om deg, slik at eg kan legga deg inn i oversikten vår.

Nick - alder - barn du prøver på - forsøk nr - type behandling - klinikk - medisinar om du vil

Blir spennande å følgja deg!

Velkommen hit! ❤️ Fint om du fører opp litt meir info om deg, slik at eg kan legga deg inn i oversikten vår.

Nick - alder - barn du prøver på - forsøk nr - type behandling - klinikk - medisinar om du vil

Blir spennande å følgja deg!
Takk!

mamlala - 38 år - B3 - 8 - ICSI - usikker angående klinikk, holder på å bytte - går vanligvis på østrogen, progesteron og blodfortynnende i prøveperioder

I dag er det 7 uker siden medicus sendte avgårde vår leveranse til Finland. I dag er det både julaften og 17mai på en gang.. fikk mld på pasienpost. Donor er rekruttert og det blir egguttak neste uke allerede
Tenk kanskje blir d en fin julegave på oss.
Så da blir det sikkert innsett 1mndstid. Ved neste mens, får mensen om ett par dager nå.
Jeg hadde ikke trodd vi skulle få donor så fort, for d EF jo ventetid på 7-8 mnd

I dag er det 7 uker siden medicus sendte avgårde vår leveranse til Finland. I dag er det både julaften og 17mai på en gang.. fikk mld på pasienpost. Donor er rekruttert og det blir egguttak neste uke allerede
Så da blir det sikkert innsett 1mndstid. Ved neste mens, får mensen om ett par dager nå.
Jeg hadde ikke trodd vi skulle få donor så fort, for d EF jo ventetid på 7-8 mnd
Hurra! :Heartred

Hvilket land bor du i og hvordan er støtteordninger til ivf der? # nysgjerrig :happy:

Vi bor i Malawi, har ingen støtteordninger til ivf. Har faktisk ikke mulighet til ivf en gang så må utenlands og betale selv. Vi er heldig som har mulighet til det!

Hei Lemuren, kryssar alt for deg! Kor er du i prosessen no? Har oppdatert førstesida. Er dette rett info?

Lemuren, 40, B1, forsøk nr 4, medicus

Heia, heia! ❤️
Nesten rett. Lemuren, 41, B1, forsøk nr 5, medicus. Jeg sier forsøk 5. Men har vel hatt 7 uttak hvor 2 ikke har resultert i innsett.
Nå i dette forsøket blir det forhåpentligvis innsett om et par dager om embryo overlever til det. #fingerscrosset

Wow, det var kjapt! Gratulerer! Skal kontakte Medicus iløpet av uka :happy: Blir spennende å høre hvordan det går med fremover!

Vi bor i Malawi, har ingen støtteordninger til ivf. Har faktisk ikke mulighet til ivf en gang så må utenlands og betale selv. Vi er heldig som har mulighet til det!
Så spennende! Har dere bodd der lenge?
Hvilket land er nærmest og mest aktuelt for dere å dra til?

Så spennende! Har dere bodd der lenge?
Hvilket land er nærmest og mest aktuelt for dere å dra til?
Har bodd her i 6,5 år. Skulle bare være her i ett år pga jobben, men møtte mannen her så da ble vi værende.
Johannesburg er det nærmeste og enkleste stedet å dra til. Har i tillegg en god venninne som bor der nå så blir kjekt å få litt tid sammen med henne :)

Har bodd her i 6,5 år. Skulle bare være her i ett år pga jobben, men møtte mannen her så da ble vi værende.
Johannesburg er det nærmeste og enkleste stedet å dra til. Har i tillegg en god venninne som bor der nå så blir kjekt å få litt tid sammen med henne :)
Oi, Malawi til Johannesburg er lang reisevei ja! Det er da man skjønner at man er ganske bortskjemt når man bor i en by i Norge og har flere private klinikker og sykehuset i utvidet gangavstand hjemmefra. Hvilke andre steder i «nærheten» er det det er mulig å få hjelp?

Back
Topp