Vi over 38 ❤️

Høres ikke dumt ut med en pause for deg etter det du har vært gjennom de siste månedene da :love7 Hos meg må de uansett sette inn i styrt syklus siden jeg ikke har regelmessige sykluser, så mulig det er derfor de bare kjører på med en gang. Var og sjekket slimhinnen i dag, men må tilbake på onsdag. Blir nok nytt innsett i neste uke, men vet ikke hvilken dag. Jeg har hatt tre uttak som har endt i fire egg i fryseren, ingen ferskforsøk pga fare for overstimulering, et avbrutt fryseforsøk og et innsett som ikke ble graviditet.
Da er det ikke så enkelt for deg heller forstår jeg, men det høres jo veldig bra ut om du har fått 4 blastocyster, hvis de har fryst dem som det?
Jeg syns ikke det er så verst resultat selv om man alltid ønsker seg et bedre….
Så spennende med nytt innsett nå neste uke! Det er supert!
Er du slik som meg som tester ofte, eller klarer du vente til testdato?

Da er det ikke så enkelt for deg heller forstår jeg, men det høres jo veldig bra ut om du har fått 4 blastocyster, hvis de har fryst dem som det?
Jeg syns ikke det er så verst resultat selv om man alltid ønsker seg et bedre….
Så spennende med nytt innsett nå neste uke! Det er supert!
Er du slik som meg som tester ofte, eller klarer du vente til testdato?
Nei, vi prøvde en stund før vi først begynte med enkelstimulering og så ivf, så føler det tar litt tid. Tålmodighet er ikke min sterke side heller, men får (dessverre) god trening i det nå :rolleyes: Ja, fire blastocyster (femdagers). Fikk ut 16 egg første gangen, men ingen overlevde til dag 5, så fikk jeg ut 8 andre gang og 1 som overlevde til frysing og 10 siste gang og 3 som overlevde til frysing. Jeg har klart å vente til testdato, har tenkt at det er da fasiten kommer uansett, så det hjelper ikke om jeg tester tidligere, men det er jo ulidelig spennende mellom innsett og testdato, så jeg sleit med å ikke teste underveis.

Ok. Da regner jeg med det blir neste mens da i og med at jeg fikk den i går før 18:00 slik at det ble cd1. Det gjør ikke noe for meg. Jeg føler at jeg får en liten pause.
Kjenner at kroppen min er litt i ulage nå. Først fikk jeg en kjemisk graviditet, så uttak og innsett med masse hormoner på neste syklus. Nå skal jeg kose meg med et par glass vin, så er jeg klar igjen neste syklus.

Hvordan ligger du an i løypa selv?
Så kjipt at det ikkje blei klaff no, @Minisjansen ! Har flytta deg over til «ventar på oppstart», så får du halda oss oppdatert. Sender styrkeklemmar! ❤️

Hei. Jeg testet positivt for 5 dager siden. Lykken var stor. Bruker cyclogest morgen og kveld. Så dra vi bort en natt, å jeg glemte cyclogest og fikk ikke tatt for dagen etter. Dagen etter dette mister jeg gravidsymtomene som kvalmen og trøtthetsfølsen. Føler testene er blitt litt svakere nå. Redd dette ble en kjemisk.. igjen! Kan det være at jeg ødela ALT nå, fordi jeg glemte å ta cyclogest en kveld? Tok ny pille på formiddagen når vi kom hjem igjen.. håper noen av dere vet?

Kjenner bivirkninger av Procrenen litt mer denne gangen
:dead:
Kun en uke inn. Spenningshodepine, dårlig mage, svimmel og litt kvalm. Begynner på Activelle under neste sprøyte om 3 uker. Lenge til :depressed: Hvordan går det med deg @HildeFraNordSør? Kjent noe særlig av bivirkninger?
Nå merker jeg mer. Må tisse hele tida, og er kløende, irritert og tørr nedentil. Det er til å holde ut, men hvis denne falske overgangsalderen er en indikasjon på hvordan den virkelige blir i framtiden, så vil jeg nok prøve å få behandlet symptomene.

Hvordan går det med deg?

Hei. Jeg testet positivt for 5 dager siden. Lykken var stor. Bruker cyclogest morgen og kveld. Så dra vi bort en natt, å jeg glemte cyclogest og fikk ikke tatt for dagen etter. Dagen etter dette mister jeg gravidsymtomene som kvalmen og trøtthetsfølsen. Føler testene er blitt litt svakere nå. Redd dette ble en kjemisk.. igjen! Kan det være at jeg ødela ALT nå, fordi jeg glemte å ta cyclogest en kveld? Tok ny pille på formiddagen når vi kom hjem igjen.. håper noen av dere vet?
Jeg vet ikke noe om medisinen dessverre. Men symptomene i denne fasen er ikke noe å basere noe på, de kommer og går litt som de selv vil. Jeg håper inderlig det går bra!

Nå merker jeg mer. Må tisse hele tida, og er kløende, irritert og tørr nedentil. Det er til å holde ut, men hvis denne falske overgangsalderen er en indikasjon på hvordan den virkelige blir i framtiden, så vil jeg nok prøve å få behandlet symptomene.

Hvordan går det med deg?
Akkurat det samme har jeg også kjent, spesielt irriterende tørrhet. Tørre øyne også, men Procren påvirker jo alle slimhinnene, så forventet :depressed: Bare så lenge bivirkningene holder seg fysisk - sist ble jeg veldig nedfor og litt paranoid til tider (ikke bra). Er vanligvis ganske balansert, så det var en ekkel følelse å ha så lite kontroll over tankene. De sier jo Procren er ganske sterk medisin, ihvertfall noe av det sterkeste man tar for endometriose. Vi får trøste oss med at det blir verdt det til slutt:bookworm::happy:

I dag har jeg begynt på Progynova. Dette føles som en adventskalender når man er liten. Det går pinefullt treigt, men med et lite museskritt per dag kommer man sakte nærmere "julaften". :nailbiting:
Deilig å komme videre i behandlingen da! Kan jeg spørre om hvor lenge du skal gå på Progynova før innsett?:)

Hvilken eventuell blodfortynnende har dere gått på ved innsett? Jeg kan ikke ta aspirin (kan ikke ta NSAIDs) som klinikken min vanligvis bruker, så prøver å finne ut av hva alternativene er da.

Halloen Vi over 38 :Heartred Har akkurat vært en siste tur i Danmark, så nå ruges det her. Spennende at det har kommet noen nye inn her og enda bedre at flere har "forlatt" oss med baby på armen :love7
Må vi alle komme dit snart.
Lilkil79, 42år - barn #1 - IVF #9 - Maigaard- Elonva, Menopur, Fyremadel og Ovitrelle med crinone, prednisolon og Albyl-e.

Hvilken eventuell blodfortynnende har dere gått på ved innsett? Jeg kan ikke ta aspirin (kan ikke ta NSAIDs) som klinikken min vanligvis bruker, så prøver å finne ut av hva alternativene er da.
Er det vanlig med blodfortynnende? Det har aldri vært et tema i vårt prosjekt.. Bedrer det sjanser? Kan man be om det, eller er det spesielle omstendigheter som krever det?

Er det vanlig med blodfortynnende? Det har aldri vært et tema i vårt prosjekt.. Bedrer det sjanser? Kan man be om det, eller er det spesielle omstendigheter som krever det?
Jeg vet ikke så mye, men fikk en behandlingsplan fra min klinikk med aspirin. Har inntrykk av at noen klinikker har det som standard.

Meg:
Is it problematic that I can't take aspirin, is there anything else I should take instead, or do you think it will be ok without? Is the aspirin taken to prevent blood clogs or to optimize the transfer? (Or both?)

Klinikken:
İt is both to prevent blood clogs and to optimise the transfer (better built up of endo)
Since you cannot use aspirin, the doctor said that you can use Clexane , or Enox injections. They do the same thing but they are not nsaids

Dette var tredje gang jeg spurte om aspirin. Første gang sa hun at jeg skulle se bort fra den delen av planen siden jeg ikke kunne ta NSAIDs. Jeg tror kanskje de tenker at det er like greit uten, men siden jeg ikke klarte å la det ligge, så må jeg vel nå se på disse sprøytene. :bag::hilarious:

Back
Topp