Vi over 38 ❤️

Nå har jeg rett og slett satt den selv, med samboer som åndelig støtte. Når jeg tenker meg om har jeg jo injisert både Fragmin, Menopur, Pergoveris, Cetrotide, Ovitrelle og Gonapeptyl før, så er jo egentlig erfaren. :joyful:
Så bra!:) IVF-karusellen har en tendens til å gi litt erfaring på det området, ja. Hvor lenge skal du nedregulere?

Så bra!:) IVF-karusellen har en tendens til å gi litt erfaring på det området, ja. Hvor lenge skal du nedregulere?
Bare denne syklusen. Jeg tror planen er Procren i dag, siste p-pille torsdag, mensen tirsdag, oppstart østrogen onsdag-ish, progesteron en eller annen gang, innsett slutten av oktober.

Wow, spennande greier!! Er det første ED-forsøk for begge to no då? Flyttar dykk over på «nedregulerer». Eg tok Procren Depot i samband med mitt fryseforsøk hos OLGA, som jo endte med lillesøster! ❤️ Kryssar alt!! Håpar de vil halda oss oppdaterte.
Jeg har forresten blitt 43. :help

Jeg har kun erfaring med uttak da, aldri prøvd innsett før.

Så deilig å være igang da! Krysser fingre for at det ikke blir så innmari lenge til for oss heller.

Har kun hatt to innsett (egne egg), ett hvor jeg ble gravid. Så her er det helt klart eggfaktor, dårlig befruktning gang på gang. Skal bli godt med ett forsøk hvor vi har bedre odds for å blir gravid og (forhåpentligvis) ha et friskt svangerskap:)

Skal dere ha forsøk i Norge eller utlandet?

Så deilig å være igang da! Krysser fingre for at det ikke blir så innmari lenge til for oss heller.

Har kun hatt to innsett (egne egg), ett hvor jeg ble gravid. Så her er det helt klart eggfaktor, dårlig befruktning gang på gang. Skal bli godt med ett forsøk hvor vi har bedre odds for å blir gravid og (forhåpentligvis) ha et friskt svangerskap:)

Skal dere ha forsøk i Norge eller utlandet?
Utlandet.

Oddsene er jo helt vilt mye bedre ja! :excited001 Jeg fikk høre 5 %, så da to uttak ikke førte til noe som helst, så føltes det helt håpløst å skulle fortsette på den veien. 65 % eller hva det er nå føles veldig mye bedre. :happy:

Utlandet.

Oddsene er jo helt vilt mye bedre ja! :excited001 Jeg fikk høre 5 %, så da to uttak ikke førte til noe som helst, så føltes det helt håpløst å skulle fortsette på den veien. 65 % eller hva det er nå føles veldig mye bedre. :happy:
Ja, utrolig slitsomt også med mislykkede forsøk:depressed: Her sa det stopp, orka ikke mer av det.
Vi vurderte utlandet også, kortere ventetid og mer erfaring. Men så er det dette med reise/opphold og timing. Så da ble det Oslo på oss:happy:

Ja, utrolig slitsomt også med mislykkede forsøk:depressed: Her sa det stopp, orka ikke mer av det.
Vi vurderte utlandet også, kortere ventetid og mer erfaring. Men så er det dette med reise/opphold og timing. Så da ble det Oslo på oss:happy:
Er veldig glad for at det er lov i Norge nå! Håper det betyr at flere og flere nordmenn venner seg til tanken også. Altså om at det skjer, og at det er greit, på lik linje med sæddonasjon.

Utlandet.

Blir spennande å følgja deg!! Kva land høyrer du til? Utlandet - Russland for vår del - førte til full klaff for oss - med eigne egg/sæd. Og ALLE pasientar eg er blitt kjent med hos OLGA er enten gravide eller har fått baby!!! ❤️❤️❤️ Enten med eigne egg/sæd, eller eggdonasjon, eller embryoadopsjon. Dei er så utruleg dyktige. Har møtt par som har prøvd i 8 år i Sverige/Norge før det blei full klaff hos OLGA. Masse lykke til!!!

Uff, får ikke sove på nettene. Er så redd for å miste igjen. Ingen symptomer å spore heller. Var hos lege i dag og tok blodprøve (hcg) og skal igjen på torsdag. Egentlig bare tull, for selv om hcg har hatt normal stigning hos meg så har jeg jo mistet, men føler bare jeg må gjøre noe for å vite litt mer :smiley-ashamed008 5+0 i dag. Har legetime på torsdag for å få henvisning til tidlig ultralyd. Dagene bare snegler seg avgårde :wtf:
Åh, beste Litjmora, som eg håpar for deg!!! Det er jo berre så forståeleg at du er heilt nervevrak etter alt du har vore gjennom… Og den HCG-prøven kan jo i det minste gi ein liten peikepinn på korleis det går. Håpar du får fine, høge tal!! Alt over 100 15 DPO er OLGA-klinikken fornøgde med iallfall. Kryssar alt av fingrar og tær, armar og bein for deg!!! ❤️ Skal eg flytta deg til gravid på lista vår, eller vil du venta litt? Mange klemmar

Åh, beste Litjmora, som eg håpar for deg!!! Det er jo berre så forståeleg at du er heilt nervevrak etter alt du har vore gjennom… Og den HCG-prøven kan jo i det minste gi ein liten peikepinn på korleis det går. Håpar du får fine, høge tal!! Alt over 100 15 DPO er OLGA-klinikken fornøgde med iallfall. Kryssar alt av fingrar og tær, armar og bein for deg!!! ❤️ Skal eg flytta deg til gravid på lista vår, eller vil du venta litt? Mange klemmar
Takk for gode ord Smuta :Heartred Du kan godt flytte meg over. Jeg er jo i teorien gravid, så får vi se hva som skjer.

Litjmora - 41 - B2 - Gravid imellom forsøk

Hei fineste jenter! Nå er det veldig lenge siden sist Jeg har hatt en pause her fra forumet en stund, har begynt på skole og hatt fulle og travle dager, det har vært godt å ha noe annet å fokusere på! Men dere har vært med meg i tankene hele veien Har ikke fått oppdatert meg helt her inne, men ser at Lysi er gravid og at Saltvann har fått baby, for en lykke, gratulerer så utrolig mye til dere! Tenk for en vei det har vært og nå står dere endelig her! Men vi sa jo hele tiden at det skulle gå bra Så glad på deres vegne! Ellers håper jeg at alle har det bra her inne og at dere som prøver snart er i mål med ønskebarnet, det unner jeg dere virkelig av hele mitt hjerte!
Hos meg går det fint, helsen er god og nå venter jeg egentlig bare på en forsinket mens for å starte opp igjen i ivf-karusellen. Veien har vært tung og lang, men nå er jeg endelig her og det føles veldig godt! Skal holde dere oppdaterte fremover.
Masse kjærlighet og lykkeønskninger fra Vårsol

Fikk beskjed fra Porsgrunn i dag at det blir nytt fullt forsøk i november. Embryo på frys skal spares. Så da må vi bare smøre oss med tålmodighet frem til slutten av november før det skjer noe igjen. Veldig kjipt men sånn gikk det denne gangen. :Heartred

Fikk beskjed fra Porsgrunn i dag at det blir nytt fullt forsøk i november. Embryo på frys skal spares. Så da må vi bare smøre oss med tålmodighet frem til slutten av november før det skjer noe igjen. Veldig kjipt men sånn gikk det denne gangen. :Heartred
Så kjedelig når alt tar så lang tid! Hvorfor vil de ikke gjøre noe i oktober?

12 dpo og bare hvite tester. Ingen tante. 1 dag over IKM ( etter normal syklus egentlig to). Hvordan er det, utsetter cyclogest mensen? Har ikke noe troa på positiv test, men tester hver morgen likevel med strimler….Har kuttet kveldstesting.

Back
Topp