Vi over 38 ❤️

Så hyggelig å høre, håper egget har klort seg fast for godt og at det lykkes for deg :Heartred Høres strålende ut hvis jeg blir mindre kvalm av medikamentene i neste runde, så krysser fingrene for det:)
Hei gode @Gamlemor80, så det betyr at det ikkje blei klaff denne gongen? Veldig leit å høyra! ❤️ Skal eg flytta deg over på «venter på oppstart då»? Du har altså embryo på frys? Sender styrkeklemmar!

Whoah, whiplash! Så bra! :Heartred
Ja jeg vet ikke helt hva jeg skal mene om saken.. hadde det vært opp til meg hadde jeg hevet meg i bilen og kjørt til Porsgrunn for innsett i dag, men de mente det var for seint i syklusen til det nå.. så får bare smøre oss med enda mer tålmodighet og se hva som skjer i neste syklus..

Ja jeg vet ikke helt hva jeg skal mene om saken.. hadde det vært opp til meg hadde jeg hevet meg i bilen og kjørt til Porsgrunn for innsett i dag, men de mente det var for seint i syklusen til det nå.. så får bare smøre oss med enda mer tålmodighet og se hva som skjer i neste syklus..
Jeg trodde kanskje Dag 6 var innenfor, men det er jo de som er ekspertene. (Eggspertene... :hilarious: ) Jeg blir helt matt av hvor fort tida flyr i dette "gamet". Jeg føler jeg vil få alt gjort asap, og så er det måneder med venting på grunn av alskens. :bored:

Hei alle fine damer her!
Takk for sist!
Lenge siden jeg har skrevet her.
Altfor mye drama fra alle kanter (jeg er fra Ukraina, i tillegg til alt IVF styret) gjør at jeg går enda dypere inn i kvisthullet mitt.
Tenker at jeg vil gjerne oppdatere dere likevel. Først og fremst på grunn av alle de nye som trenger håp og oppmuntring. Men også andre som fortsatt prøver.
Vi er gravide, 17 uker, med en nydelig liten gutt. Det tok oss "bare" halvannet år, 6 uttak, 7 innsett av totalt 9 embryo. Psykisk belastning og økonomiske utgifter ikke å snakke. Jeg er 42 nå.
Får mye oppfølging grunnet alder og litt problemer her og der. Senere om det. Men generelt er jeg ganske optimistisk nå. Håper på ganske kjedelige og forutsigbare minst 20 uker til uten noe drama. Nå er det nok.

Takk for støtten deres underveis! Og gode forbilder. Dere har vært uvurderlige hele veien. Gratulerer alle som har fått bebiser, og de som venter!
Skulle aldri trodd at vi alle er her vi er nå da jeg først kom hit i januar 2021 etter mitt første forsøk i Danmark midt i corona. Stå på de som fortsatt prøver. Som sagt, hvis JEG klarte å komme såå langt, så kan nesten alle det.

Klemmer og lykkeønskninger til alle!
Så fantastisk, Lysi ❤

Jeg har blitt trebarnsmamma :) Hun kom rett før uke 35, og vi får dra hjem når spisetrening er i boks :)

I lykkerus !!
Gratulerer så mye, Saltvann!!! Så herlig å høre❤️❤️

Jeg har blitt trebarnsmamma :) Hun kom rett før uke 35, og vi får dra hjem når spisetrening er i boks :)

I lykkerus !!
Aldeles fantastisk, finaste Saltvann!!! Gratulerer så mykje! ❤️❤️❤️ Masse lykke til med alt framover, håpar det går bra med lille bebisen. Tenk at me begge endeleg er i mål, jubaaaaaa!!!

Fantastisk! Hjertelig tillykke!
Jeg har IKM 25.09 eller 26.09, men ikke testdato før 03.10…. Derfor jeg like godt tester for enten får jeg jo mens da eller så må det jo være noe på gang…
Takk :) Skulle hatt mensen i slutten av forrige uke, så jeg har testa positivt tidligere i uka. Men fordi jeg hadde en liten blødning så venta jeg til jeg fikk svar på blodprøvene og testdagen før jeg la ut noe.
Masse lykke til! Krysser fingrene for at det er noe på gang og positiv test!

Takk :) Skulle hatt mensen i slutten av forrige uke, så jeg har testa positivt tidligere i uka. Men fordi jeg hadde en liten blødning så venta jeg til jeg fikk svar på blodprøvene og testdagen før jeg la ut noe.
Masse lykke til! Krysser fingrene for at det er noe på gang og positiv test!
Blødninger er skremmende…. Håper du slipper flere! Kanskje det var festeblødning?

Back
Topp