Gratulerer så myeVil bare sende dere alle noen heiarop litt fra "sidelinja" Jeg var jo litt her inne og var aktiv i vår/ tidlig sommer. Nå sitter jeg her, gravid 16+1. Håper så inderlig at dere andre også kommer etter!
Heia dere og spirene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeVil bare sende dere alle noen heiarop litt fra "sidelinja" Jeg var jo litt her inne og var aktiv i vår/ tidlig sommer. Nå sitter jeg her, gravid 16+1. Håper så inderlig at dere andre også kommer etter!
Heia dere og spirene!
Ååå måtte spiren klore seg fast denne gangen! Det må jo gå bra en gang ikke sant? Håper på stigning hos deg nå og at hell og lykke endelig ser din veg!Jeg kan nesten ikke tro det....... vi bestemte oss for å vente en syklus og nyte en deilig ferie uten medisiner og IVF "jag", før vi skulle sette inn frys i oktober. Nå har vi visst klart det igjen 11 dpo i dag, kom hjem fra ferie sent i kveld etter en lang dag på reise. Har vært litt kvalm, sliten og har hatt hodepine i hele dag. Vet ikke om jeg gråter av glede eller frykt for at dette skal ende i min femte MA. Kanskje litt begge deler
Måtte altså svi av 3 tester før jeg trodde på det
Vis vedlegget 388789
Håper en heil hau!Jeg kan nesten ikke tro det....... vi bestemte oss for å vente en syklus og nyte en deilig ferie uten medisiner og IVF "jag", før vi skulle sette inn frys i oktober. Nå har vi visst klart det igjen 11 dpo i dag, kom hjem fra ferie sent i kveld etter en lang dag på reise. Har vært litt kvalm, sliten og har hatt hodepine i hele dag. Vet ikke om jeg gråter av glede eller frykt for at dette skal ende i min femte MA. Kanskje litt begge deler
Vis vedlegget 388789
Tusen takk. Ja nå MÅ det gå braÅåå måtte spiren klore seg fast denne gangen! Det må jo gå bra en gang ikke sant? Håper på stigning hos deg nå og at hell og lykke endelig ser din veg!
Såååååå fantastiske nyheiter, gode @Lysi!!! Har lurt sånn på korleis det går med deg, utruleg godt å høyra frå deg. Fantastisk at såpass mange av oss modne damer i gruppa vår har lykkes til slutt på den eine eller andre måten. Håpar svangerskapet blir etter forholda fint framover for deg. Flyttar deg med enorm glede til gravid i oversikten vår!!! Mange klemmarHei alle fine damer her!
Takk for sist!
Lenge siden jeg har skrevet her.
Altfor mye drama fra alle kanter (jeg er fra Ukraina, i tillegg til alt IVF styret) gjør at jeg går enda dypere inn i kvisthullet mitt.
Tenker at jeg vil gjerne oppdatere dere likevel. Først og fremst på grunn av alle de nye som trenger håp og oppmuntring. Men også andre som fortsatt prøver.
Vi er gravide, 17 uker, med en nydelig liten gutt. Det tok oss "bare" halvannet år, 6 uttak, 7 innsett av totalt 9 embryo. Psykisk belastning og økonomiske utgifter ikke å snakke. Jeg er 42 nå.
Får mye oppfølging grunnet alder og litt problemer her og der. Senere om det. Men generelt er jeg ganske optimistisk nå. Håper på ganske kjedelige og forutsigbare minst 20 uker til uten noe drama. Nå er det nok.
Takk for støtten deres underveis! Og gode forbilder. Dere har vært uvurderlige hele veien. Gratulerer alle som har fått bebiser, og de som venter!
Skulle aldri trodd at vi alle er her vi er nå da jeg først kom hit i januar 2021 etter mitt første forsøk i Danmark midt i corona. Stå på de som fortsatt prøver. Som sagt, hvis JEG klarte å komme såå langt, så kan nesten alle det.
Klemmer og lykkeønskninger til alle!
Fantastisk, gratulerer!! Såg deg ikkje i oversikten vår på første side? Skriv gjerne din info, så kan eg føra deg opp under gravid!Vil bare sende dere alle noen heiarop litt fra "sidelinja" Jeg var jo litt her inne og var aktiv i vår/ tidlig sommer. Nå sitter jeg her, gravid 16+1. Håper så inderlig at dere andre også kommer etter!
Heia dere og spirene!
Herregud, det er jo aldeles fantastisk!!! Så masse gode nyheiter her i gruppa vår no. Håpar så inderleg at denne spiren klamrar seg fast heilt til mål, kjære deg. Heia embryoet!! Kryssar alt eg kan av fingrar og tær. Sender styrkeklemmar i ein nervepirrande faseJeg kan nesten ikke tro det....... vi bestemte oss for å vente en syklus og nyte en deilig ferie uten medisiner og IVF "jag", før vi skulle sette inn frys i oktober. Nå har vi visst klart det igjen 11 dpo i dag, kom hjem fra ferie sent i kveld etter en lang dag på reise. Har vært litt kvalm, sliten og har hatt hodepine i hele dag. Vet ikke om jeg gråter av glede eller frykt for at dette skal ende i min femte MA. Kanskje litt begge deler
Vis vedlegget 388789
Jeg vet ikke men vet hvertfall helt sikkert at etter 10 dager er den helt ute, en sprøyte.Hvor mange dager satt ovitrelle i hos dere? Spør fordi det er hcg i den. Jeg har satt to sprøyter. Har fortsatt sterke tester på meg. 4 dagen her nå.
Tusen takk gode Smuta! Ja, det har vært en lang og tung vei, men jammen var det verdt det! Koser meg i bobla, håper det samme for deg! For en lykke å bli en del av babygjengen! Du kan oppdatere alder også, jeg rakk å bli 40 før hun komÅåååååh, beste Lura. Så fantastisk å høyra! Gratulerer så mykje!!!! Tenk at me begge har fått ei lillesøster i armane etter alt me har vore gjennom! Fortsatt uverkeleg. Flyttar deg med enorm glede over til babygjengen på førstesida vår. Masse lykke til i babybobla. Sender mange klemmar
Gratulerer så mye med lillesøster
Tusen takk!Gratulerer Lura!
Tusen takk, følger spent med videre og krysser fingrene for degGratulerer Lura
Tusen takk fine Saltvann, snart er du der du også! Jeg nyter hvert sekund, tross såre pupper og lite søvnGratulerer sååååå mye, Lura!!! Så hyggelige nyheter NYYYYYYT og kos dere!!!
Tusen takk!Gratulerer!!
Så fantastisk Lysi! Har lurt på hvordan det går med deg, dette var herlige nyheter! Er sååå enig med deg, heiagjengen i denne gruppa har på mange måter gjort at jeg også har holdt ut hele IVF kjøret.Hei alle fine damer her!
Takk for sist!
Lenge siden jeg har skrevet her.
Altfor mye drama fra alle kanter (jeg er fra Ukraina, i tillegg til alt IVF styret) gjør at jeg går enda dypere inn i kvisthullet mitt.
Tenker at jeg vil gjerne oppdatere dere likevel. Først og fremst på grunn av alle de nye som trenger håp og oppmuntring. Men også andre som fortsatt prøver.
Vi er gravide, 17 uker, med en nydelig liten gutt. Det tok oss "bare" halvannet år, 6 uttak, 7 innsett av totalt 9 embryo. Psykisk belastning og økonomiske utgifter ikke å snakke. Jeg er 42 nå.
Får mye oppfølging grunnet alder og litt problemer her og der. Senere om det. Men generelt er jeg ganske optimistisk nå. Håper på ganske kjedelige og forutsigbare minst 20 uker til uten noe drama. Nå er det nok.
Takk for støtten deres underveis! Og gode forbilder. Dere har vært uvurderlige hele veien. Gratulerer alle som har fått bebiser, og de som venter!
Skulle aldri trodd at vi alle er her vi er nå da jeg først kom hit i januar 2021 etter mitt første forsøk i Danmark midt i corona. Stå på de som fortsatt prøver. Som sagt, hvis JEG klarte å komme såå langt, så kan nesten alle det.
Klemmer og lykkeønskninger til alle!
Åh så fantastisk måtte den klore seg fastJeg kan nesten ikke tro det....... vi bestemte oss for å vente en syklus og nyte en deilig ferie uten medisiner og IVF "jag", før vi skulle sette inn frys i oktober. Nå har vi visst klart det igjen 11 dpo i dag, kom hjem fra ferie sent i kveld etter en lang dag på reise. Har vært litt kvalm, sliten og har hatt hodepine i hele dag. Vet ikke om jeg gråter av glede eller frykt for at dette skal ende i min femte MA. Kanskje litt begge deler
Vis vedlegget 388789
Har snakket med klinikken og fått beskjed om at det kan bli nytt innsett allerede i neste syklus. Da blir det heldigvis ikke så lenge å vente. Når tante rød kommer, så skal jeg begynne på progynova igjen. Det var fryseforsøk i styrt syklus forrige gang og det blir det neste gang og. Er det andre her som har lykkes med to tette forsøk?