Har du tatt test?Det samme har jeg gjort, så vil melde meg inn jeg og.
Gamlemor80 - 42 - barn#1 - ivf#1 - privat - innsett 5 september

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du tatt test?Det samme har jeg gjort, så vil melde meg inn jeg og.

TvitviNei, men skal ta blodprøve i dag![]()

Kjempefint resultat! Tenk nå gikk det fra nesten avbrutt til 5!!!! Dette var slett ikke verst! Når får du vite om befruktningen ?5 egg ut i dagVeldig glad for å være ferdig og det var mindre vondt denne gangen
![]()
Ja helt fantastiskKjempefint resultat! Tenk nå gikk det fra nesten avbrutt til 5!!!! Dette var slett ikke verst! Når får du vite om befruktningen ?
Takk, får nok ikke svar i dag. Så må smøre meg med tålmodighet litt tilTvitvi![]()

Spennende! Tvi, tvi! Måtte lykken stå deg bi!Nei, men skal ta blodprøve i dag![]()
Når har du testdato?Jeg har fulgt tråden her uten å melde meg inn, men det er vel kanskje på tide å gjøre det når jeg begynner å kommentere andres innlegg .
LE83 - 39 - barn #1 - ivf#2 - Porsgrunn
Hadde innsett av en blasto 7 september
23 septemberNår har du testdato?
Å guri malla det er jo en hel evighet til23 september

Ja, det er detÅ guri malla det er jo en hel evighet til![]()
Velkommen!! Masse lykke til! Heia embryoet!!Det samme har jeg gjort, så vil melde meg inn jeg og.

Så fantastisk3 egg ut! Nå kommer neste steg.

Så spennende, tvi tviFikk tlf fra Porsgrunn: 1 umodent egg og 4 bekrukta
Nå må de bare klare seg til tirsdag og innsett![]()
Wow! Nå blir det bleieskift snart!!!Fikk tlf fra Porsgrunn: 1 umodent egg og 4 bekrukta
Nå må de bare klare seg til tirsdag og innsett![]()
Lov å håpe men tør ikke tenke lenger enn til tirsdag og håpe at i alle fall ett har klart segWow! Nå blir det bleieskift snart!!!