Vi over 38 ❤️

Hei alle fine damer her!
Takk for sist!
Lenge siden jeg har skrevet her.
Altfor mye drama fra alle kanter (jeg er fra Ukraina, i tillegg til alt IVF styret) gjør at jeg går enda dypere inn i kvisthullet mitt.
Tenker at jeg vil gjerne oppdatere dere likevel. Først og fremst på grunn av alle de nye som trenger håp og oppmuntring. Men også andre som fortsatt prøver.
Vi er gravide, 17 uker, med en nydelig liten gutt. Det tok oss "bare" halvannet år, 6 uttak, 7 innsett av totalt 9 embryo. Psykisk belastning og økonomiske utgifter ikke å snakke. Jeg er 42 nå.
Får mye oppfølging grunnet alder og litt problemer her og der. Senere om det. Men generelt er jeg ganske optimistisk nå. Håper på ganske kjedelige og forutsigbare minst 20 uker til uten noe drama. Nå er det nok.

Takk for støtten deres underveis! Og gode forbilder. Dere har vært uvurderlige hele veien. Gratulerer alle som har fått bebiser, og de som venter!
Skulle aldri trodd at vi alle er her vi er nå da jeg først kom hit i januar 2021 etter mitt første forsøk i Danmark midt i corona. Stå på de som fortsatt prøver. Som sagt, hvis JEG klarte å komme såå langt, så kan nesten alle det.

Klemmer og lykkeønskninger til alle!
Så godt å høre, gratulerer så mye! Håper du får de 20 fine ukene du ønsker deg. :Heartred

Jeg kan nesten ikke tro det....... vi bestemte oss for å vente en syklus og nyte en deilig ferie uten medisiner og IVF "jag", før vi skulle sette inn frys i oktober. Nå har vi visst klart det igjen :talk030 11 dpo i dag, kom hjem fra ferie sent i kveld etter en lang dag på reise. Har vært litt kvalm, sliten og har hatt hodepine i hele dag. Vet ikke om jeg gråter av glede eller frykt for at dette skal ende i min femte MA. Kanskje litt begge deler :smiley-ashamed008
Måtte altså svi av 3 tester før jeg trodde på det
Vis vedlegget 388789
Så fantastisk! Gratulerer så mye. :Heartred

Jeg kan nesten ikke tro det....... vi bestemte oss for å vente en syklus og nyte en deilig ferie uten medisiner og IVF "jag", før vi skulle sette inn frys i oktober. Nå har vi visst klart det igjen :talk030 11 dpo i dag, kom hjem fra ferie sent i kveld etter en lang dag på reise. Har vært litt kvalm, sliten og har hatt hodepine i hele dag. Vet ikke om jeg gråter av glede eller frykt for at dette skal ende i min femte MA. Kanskje litt begge deler :smiley-ashamed008
Måtte altså svi av 3 tester før jeg trodde på det
Vis vedlegget 388789
Næmmen, i alle dager så gøy! Gratulerer så masse! :Heartbigred

Jeg kan settes på avbrutt:( Ingen embryo har klart seg til blasto.
Det var leit å høre, Cissa. Så vanskelig når man har forhåpninger som ikke innfris. Men dette skjer fra tid til annen, at man har et "dårlig uttak" og ingenting overlever til blasto. Det betyr ikke at det vil være slik i neste runde. Styrkeklem herifra :Heartbigred

Jeg tok jo endometrio test på fredag i såkalt styrt syklus så dem får svar på testen om det har funket og da hvis det har funket bra så blir det visst styrt syklus og innsett dag 6 neste gang. Jeg har hatt 2 fryseforsøk i naturlig syklus, ett der hvor jeg ble gravid men mistet og ett negativt så blir spennende å se om styrt syklus kan være det rette selv om dem hadde naturlig syklus til meg da jeg har eggløsning og regelmessig mens selv med pcos

Akkurat nå er jeg litt nummen og tom men vi gir oss ikke.
Kjenner det veldig godt igjen etter andre uttak uten noe å sette inn. Veldig nummen, tom, etterhvert knust. Trengte noen uker på å tenke og samle meg. Vi er her hvis du trenger å lufte hodet!

Har snakket med klinikken og fått beskjed om at det kan bli nytt innsett allerede i neste syklus. Da blir det heldigvis ikke så lenge å vente. Når tante rød kommer, så skal jeg begynne på progynova igjen. Det var fryseforsøk i styrt syklus forrige gang og det blir det neste gang og. Er det andre her som har lykkes med to tette forsøk?
Sniker for å si at jeg er gravid etter å ha hatt to fryseforsøk i styrt syklus rett etter hverandre. Så langt ser alt bra ut, så det kan gå fint. Jeg reagerte også mindre på Progynova andre runde, tror kanskje den ikke var ute av systemet helt, og kroppen dermed var vant til det?

Sniker for å si at jeg er gravid etter å ha hatt to fryseforsøk i styrt syklus rett etter hverandre. Så langt ser alt bra ut, så det kan gå fint. Jeg reagerte også mindre på Progynova andre runde, tror kanskje den ikke var ute av systemet helt, og kroppen dermed var vant til det?
Så hyggelig å høre, håper egget har klort seg fast for godt og at det lykkes for deg :Heartred Høres strålende ut hvis jeg blir mindre kvalm av medikamentene i neste runde, så krysser fingrene for det:)

Back
Topp