Vi over 38 ❤️

Blødninger er skremmende…. Håper du slipper flere! Kanskje det var festeblødning?
Ja, blødning var skummelt. Spesielt siden det var før jeg testa positivt. Jeg var helt sikker på at jeg kom til å teste negativt etter det, så positiv test var en stor overraskelse! Har målt hcg og alt ser fint ut. De kunne ikke si noe om hvorfor jeg blødde, men så lenge blodprøve var fine så gjør de ikke noe mer før tidlig ultralyd om litt over 2 uker.

Ja, blødning var skummelt. Spesielt siden det var før jeg testa positivt. Jeg var helt sikker på at jeg kom til å teste negativt etter det, så positiv test var en stor overraskelse! Har målt hcg og alt ser fint ut. De kunne ikke si noe om hvorfor jeg blødde, men så lenge blodprøve var fine så gjør de ikke noe mer før tidlig ultralyd om litt over 2 uker.
Merket du noe før du fikk positiv test? Hvilke dpo fikk du positiv test :)? Jeg blir nesten helt barnslig i jakten på spiren….Det er ventetiden mellom stimulering og uttak , samt innsett og testing som gjør meg heeeeelt skrullete :)

Merket du noe før du fikk positiv test? Hvilke dpo fikk du positiv test :)? Jeg blir nesten helt barnslig i jakten på spiren….Det er ventetiden mellom stimulering og uttak , samt innsett og testing som gjør meg heeeeelt skrullete :)
Fikk positiv test 15 dpo. Merka ikke så mye før testen, bare ømme pupper og så måtte jeg tisse veldig ofte. Den siste uka har jeg heldigvis begynt merka mer :)

Uff, får ikke sove på nettene. Er så redd for å miste igjen. Ingen symptomer å spore heller. Var hos lege i dag og tok blodprøve (hcg) og skal igjen på torsdag. Egentlig bare tull, for selv om hcg har hatt normal stigning hos meg så har jeg jo mistet, men føler bare jeg må gjøre noe for å vite litt mer :smiley-ashamed008 5+0 i dag. Har legetime på torsdag for å få henvisning til tidlig ultralyd. Dagene bare snegler seg avgårde :wtf:

Da er vi satt på ‘venteliste’ for ED-forsøk med Klinikk Hausken☺️ Bortsett fra endel rot med papirer ect. derfra, føles det greit med valg av klinikk. Vi har blitt forespeilet 4-6 mnd, håper jo at noe skjer før jul.

For å stagge endometriosen og bedre miljøet i magan, satt jeg første sprøyte med Procren 3,75 mg i helga. Så på sett og vis er jeg igang, men veldig usikker på tidsaspektet.

Last edited:
Da er vi satt på ‘venteliste’ for ED-forsøk med Klinikk Hausken☺️ Bortsett fra endel rot med papirer ect. derfra, føles det greit med valg av klinikk. Vi har blitt forespeilet 4-6 mnd, håper jo at noe skjer før jul.

For å stagge endometriosen og bedre miljøet i magan, satt jeg første sprøyte med Procren 3,75 mg i helga. Så på sett og vis er jeg igang, men veldig usikker på tidsaspektet.
Håper det skjer noe før jul!

Men for et sammentreff! Jeg kom på forumet nå fordi jeg har hentet Procren Depot 3,75 mg på apoteket i dag, og lurte på om andre hadde erfaring med den, og om de isåfall har satt den selv. Del gjerne hva du kan!

Men for et sammentreff! Jeg kom på forumet nå fordi jeg har hentet Procren Depot 3,75 mg på apoteket i dag, og lurte på om andre hadde erfaring med den, og om de isåfall har satt den selv. Del gjerne hva du kan!
Wow, spennande greier!! Er det første ED-forsøk for begge to no då? Flyttar dykk over på «nedregulerer». Eg tok Procren Depot i samband med mitt fryseforsøk hos OLGA, som jo endte med lillesøster! ❤️ Kryssar alt!! Håpar de vil halda oss oppdaterte.

Forresten, fann deg ikkje i oversikten vår. Gi gjerne litt info, så fører eg deg opp på lista vår på første side. ❤️

Wow, spennande greier!! Er det første ED-forsøk for begge to no då? Flyttar dykk over på «nedregulerer». Eg tok Procren Depot i samband med mitt fryseforsøk hos OLGA, som jo endte med lillesøster! ❤️ Kryssar alt!! Håpar de vil halda oss oppdaterte.
Tok du den selv, eller fikk du lege til å hjelpe deg? Var på to legekontor i dag som ikke ville hjelpe. :(

Hei!
Jeg har satt den selv fra tidligere, St Olavs (som jeg hadde offentlige forsøk ved), mente jeg kunne fint sette den selv. Men ved første gang skal man skal egentlig gjøre det hos fastlegen pga mulighet for allergisk reaksjon (som med alle nye legemidler da)☺️ Har du hørt med fastlegen din om hjelp?

Last edited:
Forresten, fann deg ikkje i oversikten vår. Gi gjerne litt info, så fører eg deg opp på lista vår på første side. ❤️
Hei!
42 år, barn nr. 1. Har vært på IVF-karusellen i 3 år, rakk 6 stimuleringsrunder, innsett 2 ganger, gravid én, men mistet dessverre i uke 7+5 Hører med til historien at endometriose ble oppdaget underveis og full lap utført 2021. Eggkvalitet er altfor dårlig og med tanke på alderen min, er ED-forsøk eneste sjans for barn❤️

Det er mitt første ED-forsøk❤️ Har tatt Procren tidligere i forbindelse med forsøk med egne egg. Denne gangen skal jeg heldigvis få Activelle fra 2. sprøytemåned, for å ta de verste bivirkningene - følte jeg ble litt tussete sist:dead:

Herlig å høre vellykkede og gode historier! Trenger det etter all motgang:sorry:

Last edited:
Ja, første. Er helt nervevrak i dag. :bag: Procren i dag, oppstart østrogen neste uke. Håper Procren er lykkebringende for oss også. (Og at bivirkningene ikke blir for ille.)

Hei!
Jeg har satt den selv fra tidligere, St Olavs (som jeg hadde offentlige forsøk ved), mente jeg kunne fint sette den selv. Men ved første gang skal man skal egentlig gjøre det hos fastlegen pga mulighet for allergisk reaksjon (som med alle nye legemidler da)☺️ Har du hørt med fastlegen din om hjelp?
Nå har jeg rett og slett satt den selv, med samboer som åndelig støtte. Når jeg tenker meg om har jeg jo injisert både Fragmin, Menopur, Pergoveris, Cetrotide, Ovitrelle og Gonapeptyl før, så er jo egentlig erfaren. :joyful:

Back
Topp