Vi over 38 ❤️

For noen innlegg det har vært her siden sommeren❣️ Endelig syntes jeg det er mest solskinnshistorier. Først og fremst gratulerer så mye til @Saltvann , @Smuta og @Lura med å endelig kommet helt i mål. De beste ønskene til dere alle

Jeg har lest alle innleggene dine @FrøkenBlå siden i sommer, for et kikk tårene trillet for hvert innlegg, var så redd for at det skulle komme noe trist. Men det var vare glede i hvert innlegg. En mirakel historie. Lykke til videre. Det er jo også helt fantastisk at du har blitt gravid @Litjmora . Heier på deg og den lille

Det gikk selvfølgelig ikke så bra med forsøket mitt i sommer heller. Jeg begynte å blø den dagen Lillegutt hadde bursdag. Stod å serverte pølser, når jeg kjente at det gikk galt.
Det var skikkelig nedtur, da jeg hadde tenkt å smugviske rundt til noen av gjestene at endelig var jeg gravid. Denne gangen ville heller ikke restene av aborten komme ut av seg selv. Hadde to hjemmeaborter, hvor den siste ikke gav meg en dråpe blod en gang. Bare masse frustrasjon og redsel for at det skulle være vondt.
Ble nå enige med sykehuset at jeg tok ferie, også skulle jeg inn til en utskrapning i august. I ferien begynte jeg og blø bitte litt, og det var heldigvis nok slik at jeg slapp utskrapningen.

Nå har det gått litt over 2 år, og jeg tror det var det 10 forsøket jeg startet på nå i slutten av september. Jeg klarer ikke å gi meg når jeg har flere egg på frys. Samme hvor dårlig jeg blir, så klarer jeg bare ikke å gi meg. Kanskje er det bra? - nå er jeg i alle fall blitt gravid igjen, måtte dette sitte❤️

Var på ultralyd i dag og det så ikke ut som det burde gjøre. Kan se ut som jeg går igjennom nok en abort :sad010
Kjære Litjmora❣️Hvor utrolig urettferdig, og meningsløst. Sender deg masse styrkeklemmer Hadde virkelig håpt at det var din tur nå. Skal du tilbake på kontroll? Kunne det hende at det fortsatt gikk bra.

For noen innlegg det har vært her siden sommeren❣️ Endelig syntes jeg det er mest solskinnshistorier. Først og fremst gratulerer så mye til @Saltvann , @Smuta og @Lura med å endelig kommet helt i mål. De beste ønskene til dere alle

Jeg har lest alle innleggene dine @FrøkenBlå siden i sommer, for et kikk tårene trillet for hvert innlegg, var så redd for at det skulle komme noe trist. Men det var vare glede i hvert innlegg. En mirakel historie. Lykke til videre. Det er jo også helt fantastisk at du har blitt gravid @Litjmora . Heier på deg og den lille

Det gikk selvfølgelig ikke så bra med forsøket mitt i sommer heller. Jeg begynte å blø den dagen Lillegutt hadde bursdag. Stod å serverte pølser, når jeg kjente at det gikk galt.
Det var skikkelig nedtur, da jeg hadde tenkt å smugviske rundt til noen av gjestene at endelig var jeg gravid. Denne gangen ville heller ikke restene av aborten komme ut av seg selv. Hadde to hjemmeaborter, hvor den siste ikke gav meg en dråpe blod en gang. Bare masse frustrasjon og redsel for at det skulle være vondt.
Ble nå enige med sykehuset at jeg tok ferie, også skulle jeg inn til en utskrapning i august. I ferien begynte jeg og blø bitte litt, og det var heldigvis nok slik at jeg slapp utskrapningen.

Nå har det gått litt over 2 år, og jeg tror det var det 10 forsøket jeg startet på nå i slutten av september. Jeg klarer ikke å gi meg når jeg har flere egg på frys. Samme hvor dårlig jeg blir, så klarer jeg bare ikke å gi meg. Kanskje er det bra? - nå er jeg i alle fall blitt gravid igjen, måtte dette sitte❤️
Gratulerer så mye med graviditeten, Camilla!!! Det er litt av en berg og dalbane man skal igjennom, men når håp, vilje og muligheter er til stede så klarer man det meste. Heia heia embryoet som har festet seg! Dette skal gå hele vegen! :talk017 :Heartbigred

Selv var jeg på siste ultralyd 4. oktober, og alt ser bra ut så langt! Har planlagt keisersnitt 19. januar, så snart er det bare 3 mnd igjen! Totalt uvirkelig, hadde aaaaldri trodd dette lå i kortene for meg for et halvt år siden :happy:

Var på ultralyd i dag og det så ikke ut som det burde gjøre. Kan se ut som jeg går igjennom nok en abort :sad010
Tenker på deg, Litjmora! Du hadde virkelig fortjent at det gikk rette vegen nå. Vet at du har det vanskelig nå og at det er lett å bli på defensiven når man mister. Høres sikkert ut som tomme fraser, men det kommer en tid etterpå, og nye muligheter. Varme tanker og stor klem herfra :Heartbigred

Hei alle gode damer!
I dag er jeg litt sint på meg selv Jeg målte hcg på mandag 4+2 282, også ordnet jeg slik at jeg fikk målt hcg på fredag 4+6 3200. Jeg ville måle hcg en gang til bare for å gå inn i helgen og vite om det fremdeles var utvikling. Hadde håpet på god følelsen.

Hcgen har jo skutt i været. Googler meg ihjel på dette, men blir ikke så mye klokere. Ved normal graviditet skal hCG-verdiene dobles hvert 2. døgn. Men hva når verdiene bare tar helt av. Når jeg mistet før jul var hcg enda høyere, men da økte den normalt frem til jeg begynte å blø. Ser at høye verdier i seg selv kan bety at det er noe feil eller f. Eks tvillinger. Kjenner at det blir mye googling i helgen

Hei alle gode damer!
I dag er jeg litt sint på meg selv Jeg målte hcg på mandag 4+2 282, også ordnet jeg slik at jeg fikk målt hcg på fredag 4+6 3200. Jeg ville måle hcg en gang til bare for å gå inn i helgen og vite om det fremdeles var utvikling. Hadde håpet på god følelsen.

Hcgen har jo skutt i været. Googler meg ihjel på dette, men blir ikke så mye klokere. Ved normal graviditet skal hCG-verdiene dobles hvert 2. døgn. Men hva når verdiene bare tar helt av. Når jeg mistet før jul var hcg enda høyere, men da økte den normalt frem til jeg begynte å blø. Ser at høye verdier i seg selv kan bety at det er noe feil eller f. Eks tvillinger. Kjenner at det blir mye googling i helgen
Har ikke noe kunnskap ang. høy økning av hcg, men vet at mange opplever noe utypisk utvikling av hcg-verdier og likevel har normale graviditeter. Håper på det beste!! :Heartbigred

Hei alle gode damer!

Det er nok litt mer variasjon i hva som er normalt enn at alle skal ha hCG som dobles hvert 2. døgn. Her er en studie som fant at den raskeste hCG-veksten de så var multiplisert med 10,76 på 4 dager, og du ligger bare bittelitt over det. Tilsvarende fant de at den laveste hCG-veksten var 24% økning på 1 dag. Når jeg var gravid med sønnen min hadde jeg en stigning på 32% på 3 dager, noe som er alt for lavt selv etter denne "laveste" observerte stigningen, så man kan ikke stole blindt på hCG-vekst. Håper du får gode nyheter når det blir tid for ultralyd :Heartred

Da var vi igang igjen. Syklusdag 9 og første UL i dag. 2 follikler på hver side med litt ujevn størrelse, og det ser nok en gang ut som at det er litt "treg" stimulering. Ligger kanskje an til at det blir uttak på dag 16 denne gangen også. Hvilken syklusdag har dere høstet egg på?

Nå har det gått litt over 2 år, og jeg tror det var det 10 forsøket jeg startet på nå i slutten av september. Jeg klarer ikke å gi meg når jeg har flere egg på frys. Samme hvor dårlig jeg blir, så klarer jeg bare ikke å gi meg. Kanskje er det bra? - nå er jeg i alle fall blitt gravid igjen, måtte dette sitte
Tusen takk kjære Camilla! Gratulerer med graviditeten, måtte du også komme i mål nå! Jeg begynte så smått å gi opp på slutten, men etter 2 år og 10 uttak fant vi jammen det ene egget som klamret seg fast. Du er sterk som ikke gir deg, det er utrolig hva vi klarer å gå gjennom for å oppnå denne drømmen, men nå håper jeg av hele meg at du slipper flere forsøk. Hvordan går det med deg? Har du vært til flere kontroller? Mange lykkeklemmer til deg ❤️

Ble ikke gravid denne runden heller dessverre :( Var egentlig ganske avslappet rundt hele prosessen denne gangen. Helt til 1 uke etter innsett. Da begynte jeg plutselig å kjenne murringer i magen, i lysken og ble kvalm. Orket ikke en gang kaffe og maten vokste i munnen. Og våknet to dager på rad av kvalme eksakt klokka 05.02, noe som ikke er vanlig for meg. Ble derfor litt optimistisk denne gangen også, og veldig overrasket over negativ blodprøve. Så note to self: alt du kjenner de første 10 dagene etter innsett er bivirkninger av de satans medisinene.. Men nå har jeg vært en liten tur i kjelleren… klinikken synes vi bare skal kjøre på, så da planlegges det innsett i neste styrte syklus også. Har to 5-dagers embryoer igjen i fryseren.

Hei,
Vet ikke om det er noen presentasjonstråd her? Skriver her i stedet!
Jeg er en gammel bruker, med to barn fra før der det nyeste medlemmet er ICSI barn. Siden agust i fjor har vi prøvd på et nytt søsken uten hell (to ganger ble jeg veldig syk, en gang fikk jeg korona og kunne ikke reise, en gang ble landet stengt ned pga korona, og en gang var blodprøvene dårlige. Fikk satt inn tre egg ila to turer men ingen overlevde).
Jeg er 38 år, og vi bor i utlandet. Har akkurat tatt valget om å bytte klinikk pga lang reisevei og dyre flybilletter så sitter og prøver å finne ut av hva vi skal velge. Det er jammen ikke lett!

Back
Topp