Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei LillePrinsesse, velkommen til oss!! Så spennande! Alt ser fint ut i infoen din, einaste er at eg då forstår at du prøver på barn nummer tre, me pleier å skriva opp det barnet du prøver på no. Skal føra deg opp i oversikten vår! Gler meg til å følgja deg, kryssar alt!!Hei
Jeg er ny her, og har akkurat startet med ivf. Startet med medisiner for to dager siden.
Jeg er singel, og 42 år. Har to barn fra før. Det er 12 år siden sist jeg gikk gravid, så tiden vil vise om jeg kan bli det igjen.
LillePrinsesse. - 42 - Barn#2 - IVF#1 - Rogaland/Medicus - Menopur/Fyremadel
Hei kjære degNå er det ca 100 år siden jeg var innom, og det jeg lurer på er hvordan det er med deg @Saltvann ? Det nærmer seg vel nå?
Åhh så flott!! Ja, aller best om de blir i hula så lenge så mulig. Så glad på dine vegne!!!Hei kjære deg
Det går veldig bra, bikker straks uke 30!!!
Storebror hadde på dette tidspunktet vært 2 uker allerede, så dette går veien!! Man setter sååå stor pris på hver dag og uke man får ha babyen i magen, når man tidligere har opplevd å få ekstrem prematur baby
Hvordan går det med dere? Håper dere har og har hatt en strålende sommer
Masse lykke til jeg selv har amh på 32 men det er pga pcos. Fsh på 5.6, jeg er 39 og fått beskjed om at det er nok eggkvaliteten som er påvirket pga høy alder men som klinikken sier : man trenger bare finne gulleggetJeg har nå vært til utredning. Gyn sier at det er veldig små sjanser pga min høye alder. Siden jeg har AMH 4-5 og FSH på 6 , partner har god kvalitet og jeg ellers er sunn får jeg et tilbud. Likevel er sjansene små og jeg kan ikke ha høye forventninger. Det blir ett, kanskje to forsøk på oss. Vi kommer ikke til å kunne bruke mer penger på ED, så jeg krysser fingrene. Vi ønsker oss et kjærlighetsbarn sammen, men vi har barn på hver vår kant. Så jeg skal være fornøyd uansett med det livet har sjenket meg. Men så er det dette bittelille håpet og ønsket da…. Min lille minisjanse
Tusen takkÅhh så flott!! Ja, aller best om de blir i hula så lenge så mulig. Så glad på dine vegne!!!
Vi har det fint. Han er aktiv og stor. Koser meg med alle ting han lærer seg of han er så godt humør hele tiden. Er så takknemlig for hsn og for at jeg turte å gi IVF en sjanse til. Jeg har startet å jobbe igjen. Savner han masse, men vi koser oss maks etter jobb.
Nyt innspurten fine deg!!
Hei
Jeg er ny her, og har akkurat startet med ivf. Startet med medisiner for to dager siden.
Jeg er singel, og 42 år. Har to barn fra før. Det er 12 år siden sist jeg gikk gravid, så tiden vil vise om jeg kan bli det igjen.
LillePrinsesse. - 42 - Barn#2 - IVF#1 - Rogaland/Medicus - Menopur/Fyremadel
Lykke til . Da har du blitt gravid naturlig? Så fantastisk! Det er også 50% på at dette går bra Heier på deg!Jeg har ikke skrevet så mye her siden jeg ikke er ordentlig i gang. Medisinene ligger klar på apoteket……., men jeg har fått en svak positiv test….. Den er der, men så svak at jeg ikke vet mer før i morgen…..så er vel abortrisikoen 50 % også…. Jeg kan ikke tro det helt…..
8 egg! Det er jo fantastisk bra! Gode sjanser på gullegget da!Da er jeg ferdig med egguttak. 8 egg ble tatt ut, så nå ligger de i en skål og skal befruktes Spent på å høre hvordan befuktningen har gått i morgen. Og så blir det tilbakesetting på mandag. Det gikk veldig fint, merket det såvidt. Inn og ut på 1 time, selve inngrepet tok 10-15 min.
Vet ikke enda siden strekene er så svake. Håper jeg får svar i morgenLykke til . Da har du blitt gravid naturlig? Så fantastisk! Det er også 50% på at dette går bra Heier på deg!
Hurra!Fikk denne nå i morrest. 12 dpo. Denne kan jeg stole på? I dag kom streken på babyplan opp etter 1 min, men er enda ikke sterk. Jeg har brukt å ha tydelig strek ved 12 dpo, men da har det vært ICSI med innsatt befruktet egg. Kjenner jeg er litt usikker….på om alt er ok. Ja,ja. Jeg hvisker et forsiktig hurra!
Vis vedlegget 387394
Fikk denne nå i morrest. 12 dpo. Denne kan jeg stole på? I dag kom streken på babyplan opp etter 1 min, men er enda ikke sterk. Jeg har brukt å ha tydelig strek ved 12 dpo, men da har det vært ICSI med innsatt befruktet egg. Kjenner jeg er litt usikker….på om alt er ok. Ja,ja. Jeg hvisker et forsiktig hurra!
Vis vedlegget 387394