Trenger bare ett egg heldigvis!!! Ei jeg jobbet med fikk ut kun tre og kun ett som utviklet seg riktig. Det ble til sønnen hennes. Hun var bare noen og 30 da. Det er så forskjellig. Jeg har troen på at du kan få det til!!! Mer troa på deg enn meg
. Fikk dattera samme år som jeg ble 41.
Jeg har fått ut 14 egg, 8 og 9 på de tre forsøkene jeg hadde, og merkelig nok var mitt beste forsøk med flest blastoer på frys mitt siste da jeg var nesten 40. De hadde også den beste kvaliteten av de jeg hadde fått på frys til da, Så man vet aldri…
Jeg håper på å få ut 4-5 egg. Det ble talt 8-9 follikler hos meg, men når man er så gammel som meg, så er noen faktisk tomme… Vi får ICSI, da jeg tror jeg har « harde skall» . Kan ikke sjanse på dårlig befruktning, fordi jeg har virkelig lite tid igjen…. Helt på tampen av fruktbarheten…
Jeg opplever at noen i helsevesenet oppfører seg litt dårlig mot meg, men så lenge IVF er tillatt til 46 og jeg har fått et tilbud, så mener jeg at de bør være profesjonelle. Jeg er klar over at jeg er en « gammel» mor og jeg tar derfor godt vare på helsa mi slik at barna skal oppleve at jeg har god ork til dem og initiativ til aktiviteter i tillegg til hverdagen.
De skal i alle fall ikke kunne si at de ikke har lært noe av meg eller opplevd noe sammen med meg