Vi over 38 ❤️

Gratulerer så mye med datteren, Smuta!!! Nå er hun endelig her, målet er nådd! Du har vært veldig dyktig, og standhaftig! Håper du får hvilt deg innimellom alt som skjer framover, og nyte at nå er dere nettopp et fint firkløver :Heartbigred

Du kan flytte meg over på gravid, ja! Jeg var på ny ultralyd idag, og Eggbert, som jeg kaller han/hun, lever og har det etter hva man kunne se, bra. Var litt rolig på ultralyden, vinket bare litt, men hjertet slår raskt og CRL var 33,47 mm og det passer på en prikk ettersom jeg er 10+1 idag. Så nå skal jeg prøve å ikke være nervevrak til neste ultralyd på sykehuset 21/7, og håpe at alt fortsetter å utvikle seg fint.

Igjen; GRATULERER!!!:smiley-bounce016:smiley-bounce016
Tusen takk, fine deg. Heilt uverkeleg fortsatt!! Beklager at ting går veldig treigt her i barseltida, men har endeleg fått flytta deg over på gravid, hurra, hurra!! Korleis går det med deg? Så fantastisk at ting såg bra ut på ultralyd!!! ❤️❤️❤️

Fikk bekreftet i dag at embryoet ikke klarte å utvikle seg ferdig. Jeg har hatt et mål om å få prøve et innsett, for jeg har skikkelig trua på at det ville gått (ren gjetning/håp selvsagt), men ikke denne gangen heller da.
Hei Hilde, så fint å høyra frå deg igjen, men så utruleg leit at dette ikkje gjekk vegen… Eg hadde også alltid få egg ut, men me var utruleg heldige med at dei fann gullegget hos OLGA-klinikken i St. Petersburg. ❤️❤️❤️ På uttaket som klaffa fekk eg ut kun tre egg, der to egg var modne. Desse to blei befrukta og det eine klarte seg til dag fem og klarte også utruleg nok gentesten. Og det blei altså til lillesøster som no er tre veker, aldeles fantastisk!!! I kva land er det du får behandling? Hos OLGA har dei garantipakker der ein får tilbake pengane om det ikkje blir baby (om ein kvalifiserer for desse). Eg og mannen fekk garantipakke med eigne egg hos dei der fire forsøk inngjekk. Dei meinte altså at me skulle klara det i løpet av fire forsøk hos dei. Og dei hadde jo rett. Viss det ikkje hadde gått i løpet av dei fire forsøka, hadde me fått tilbake pengane og neste steg hadde vore eggdonasjon for oss også. Men det er jo definitivt ein prosess for å koma dit. Har de tenkt meir på vegen vidare? Håpar du vil halda oss oppdaterte, slik at me kan heia deg fram til målet!!! Og då er det jo fint å få oppdatert infoen din på framsida her også etter kvart. :) Sender styrkeklemmar til deg!

Hei Hilde, så fint å høyra frå deg igjen, men så utruleg leit at dette ikkje gjekk vegen… Eg hadde også alltid få egg ut, men me var utruleg heldige med at dei fann gullegget hos OLGA-klinikken i St. Petersburg. ❤️❤️❤️ På uttaket som klaffa fekk eg ut kun tre egg, der to egg var modne. Desse to blei befrukta og det eine klarte seg til dag fem og klarte også utruleg nok gentesten. Og det blei altså til lillesøster som no er tre veker, aldeles fantastisk!!! I kva land er det du får behandling? Hos OLGA har dei garantipakker der ein får tilbake pengane om det ikkje blir baby (om ein kvalifiserer for desse). Eg og mannen fekk garantipakke med eigne egg hos dei der fire forsøk inngjekk. Dei meinte altså at me skulle klara det i løpet av fire forsøk hos dei. Og dei hadde jo rett. Viss det ikkje hadde gått i løpet av dei fire forsøka, hadde me fått tilbake pengane og neste steg hadde vore eggdonasjon for oss også. Men det er jo definitivt ein prosess for å koma dit. Har de tenkt meir på vegen vidare? Håpar du vil halda oss oppdaterte, slik at me kan heia deg fram til målet!!! Og då er det jo fint å få oppdatert infoen din på framsida her også etter kvart. :) Sender styrkeklemmar til deg!
Takk! Jeg har ikke klart å bestemme meg for hva vi skal gjøre videre. Men jeg kjenner en motvilje inni meg mot nytt uttak. Vanskelig å si om det er magefølelse eller bare skuffelsen som må bearbeides. Det føles helt pyton å ha fått ut seks fine modne egg, og så ikke ha noe å sette inn. Hvor mange trenger jeg da liksom? :bored:
Jeg skal oppdatere når jeg har funnet ut noe lurt. :)

Takk! Jeg har ikke klart å bestemme meg for hva vi skal gjøre videre. Men jeg kjenner en motvilje inni meg mot nytt uttak. Vanskelig å si om det er magefølelse eller bare skuffelsen som må bearbeides. Det føles helt pyton å ha fått ut seks fine modne egg, og så ikke ha noe å sette inn. Hvor mange trenger jeg da liksom? :bored:
Jeg skal oppdatere når jeg har funnet ut noe lurt. :)
Tenker på deg ❤️ ikke lett dette ❤️

Noen som vet hvordan det er å starte opp med forsøk når mannen nettopp har hatt corona, feber for 9 dager siden? Skal starte opp med siste i slutten av juli, begynnelsen av august. Men synes jeg leste at feber kan skade sædcellene og at vi da må vente 3 mnd :(

Du har selvfølgelig rett @Smuta, alt som er positivt må også deles her. I vår alder er det nesten like skummelt å vente på egg som positiv test. Vi vet aldri helt hva dem vil finne der inne :confused005 HURRAAAAAAAAAAAA for eggsa, endelig er det resultater og vi tar turen til Danmark med 8 flotte follikler. Var så redd førsøket skulle avbrytes, men var bare litt tregere denne gangen. Hadde jo covid etter mens, kanskje tullet litt med syklusen??
Men nu venner, nu kjør vi :smiley-bounce012:smiley-bounce012Uttak på fredag

Noen som vet hvordan det er å starte opp med forsøk når mannen nettopp har hatt corona, feber for 9 dager siden? Skal starte opp med siste i slutten av juli, begynnelsen av august. Men synes jeg leste at feber kan skade sædcellene og at vi da må vente 3 mnd :(
Hei Engelpia, så kjedeleg! Har lest dette med feber hos mannen, ja, men ingen erfaring sjølv. Mogleg at det er ulike reglar hos ulike klinikkar, eg veit ikkje. Håpar de får tak i klinikken snart og får eit tydeleg svar. Nok usikkerheit i dette gamet!! Styrkeklem til deg!

Du har selvfølgelig rett @Smuta, alt som er positivt må også deles her. I vår alder er det nesten like skummelt å vente på egg som positiv test. Vi vet aldri helt hva dem vil finne der inne :confused005 HURRAAAAAAAAAAAA for eggsa, endelig er det resultater og vi tar turen til Danmark med 8 flotte follikler. Var så redd førsøket skulle avbrytes, men var bare litt tregere denne gangen. Hadde jo covid etter mens, kanskje tullet litt med syklusen??
Men nu venner, nu kjør vi :smiley-bounce012:smiley-bounce012Uttak på fredag
HURRA, nu kör vi!!! Kom igjen eggsa!!! :woot:

Skulle fått TR i dag, men neida nå skal den å fucke t alt. Kun litt lyselyse rosa slimaktig noe, litt murring i magen. Men null blod. Negative tester. Så da spørs d da om no så begynner kroppen på overgangsalderen

Dessverre, ikke noen resultater hos meg denne gangen Et skikkelig dårlig forsøk fra start til slutt og endte med avbrutt forsøk :sorry: Eneste positive jeg kan se nå, er at vi da enda har et forsøk igjen og ikke må ta beslutning om veien videre akkurat nå. Det er ennå håp for at 2022 er året. Håper dere andre er mer fruktbare i ferien enn meg :love7Og fortsatt god sommer folkens

Back
Topp