Tusen takk, Tusenfryd! Skal se at alle lykkeønskningene fra dere faktisk hjalp, for på ultralyd var det jo et sprell levende foster
Jeg trodde jo ikke se på skjemen, kastet et stjålet blikk dit og så at det var et foster og plommesekk, og da rabla det helt for meg. Jeg sa så mye rart at jeg knapt husker noe av det. Var kjemperedd for at fosteret var for lite iht. at jeg er 8+3 på veg, ifølge gynekologen,og selvsagt at hjertet ikke skulle slå. MEN, fosterets størrelse tilsvarte nærmere 9 uker, og hjerteraten var på drøye 160, så en frisk krabat så langt! Det var helt surrealistisk å se lille Eggbert, som jeg kaller han/hun, bevege seg.
Jeg går veldig på siden av meg selv nå. Klarer ikke helt å fatte at JEG er gravid, og at JEG kanskje skal bli mamma. Gode ting skjer jo "aldri" (sjelden, iallefall), meg. Nå håper jeg så inderlig at dette går hele vegen til planlagt keisersnitt i januar.
Jeg trodde jo at forsøket var mislykka, så det var først nærmere uke 8 at jeg fant ut av jeg var gravid. Det er jo meg i et nøtteskall, kan man si.
Vi så plommesekken også, så nå håper jeg av alt jeg har at alt går bra mht. at morkaken skal ta over. Føler det er så mye som kan gå galt, så jeg klarer ikke helt å glede meg. Men har grått endel gledestårer, selvsagt.
I går kveld hørte jeg på Beatles "Let it be" og hadde et lite sammenbrudd. Jeg måtte faktisk be til en Gud jeg egentlig ikke tror på, ikke godt å si om jeg ble hørt. Men det jeg så på ultralyd i dag er for meg et mirakel.
Tusen takk for støtten dere gir meg. Det betyr SÅ mye! Glad i dere og ønsker dere det beste