Vi over 38 ❤️

Tusen takk, Tusenfryd! Skal se at alle lykkeønskningene fra dere faktisk hjalp, for på ultralyd var det jo et sprell levende foster :Heartbigred Jeg trodde jo ikke se på skjemen, kastet et stjålet blikk dit og så at det var et foster og plommesekk, og da rabla det helt for meg. Jeg sa så mye rart at jeg knapt husker noe av det. Var kjemperedd for at fosteret var for lite iht. at jeg er 8+3 på veg, ifølge gynekologen,og selvsagt at hjertet ikke skulle slå. MEN, fosterets størrelse tilsvarte nærmere 9 uker, og hjerteraten var på drøye 160, så en frisk krabat så langt! Det var helt surrealistisk å se lille Eggbert, som jeg kaller han/hun, bevege seg.

Jeg går veldig på siden av meg selv nå. Klarer ikke helt å fatte at JEG er gravid, og at JEG kanskje skal bli mamma. Gode ting skjer jo "aldri" (sjelden, iallefall), meg. Nå håper jeg så inderlig at dette går hele vegen til planlagt keisersnitt i januar.

Jeg trodde jo at forsøket var mislykka, så det var først nærmere uke 8 at jeg fant ut av jeg var gravid. Det er jo meg i et nøtteskall, kan man si.

Vi så plommesekken også, så nå håper jeg av alt jeg har at alt går bra mht. at morkaken skal ta over. Føler det er så mye som kan gå galt, så jeg klarer ikke helt å glede meg. Men har grått endel gledestårer, selvsagt.

I går kveld hørte jeg på Beatles "Let it be" og hadde et lite sammenbrudd. Jeg måtte faktisk be til en Gud jeg egentlig ikke tror på, ikke godt å si om jeg ble hørt. Men det jeg så på ultralyd i dag er for meg et mirakel.

Tusen takk for støtten dere gir meg. Det betyr SÅ mye! Glad i dere og ønsker dere det beste :Heartbigred
Gratulerer så mye! For en følelsesmessig berg og dalbane det må ha vært for deg! Heia Eggbert og heia deg!

Gratulerer så mye! For en følelsesmessig berg og dalbane det må ha vært for deg! Heia Eggbert og heia deg!
Tusen takk, Katch, betyr mye med støtte fra dere på forumet! :Heartred Siden lørdag da jeg fant ut jeg var gravid og 8 uker på veg har det vært et kjør uten like. Håper tida framover ikke blir like dramatisk :)

Tusen takk, gode Solomor! :Heartbigred Så koselig å høre fra deg! Tusen takk for at du følger med i kulissene! Alle gode energier hjelper på, og at det er mennesker der ute som sender en en vennlig tanke når man står midt oppi tøffe livshendelser har jeg tro på at betyr mye. Håper du og mini har det bra! :):Heartred

Jeg og mini koser oss masse:) Han er nå 10 måneder, og tiden går så aaaaaltfor forto_O Jeg heier på deg og mini i magen, gleder meg til å følge dere i kulissene:)

Nei, jeg klarte ikke å vente til mandag (offisiell testdatofra klinikken) :shy:

Fikk positiv test, men nå blir jeg stressa, for jeg hadde kanskje forventet 2-3 uker. Hadde uttak 10.6 og innsett 13.6.

Lav/sen stigning var første tegn på at noe ikke var som det skulle sist gang. Da var det exu. Så dette sitter jo sterkt i minne, og gjør meg litt stressa nå. Måtte bare lufte det med noen andre enn sambo.

Vedlegg

• 20220625_095633.jpg
    20220625_095633.jpg
    865,7 KB · Visninger: 42

Fikk positiv test, men nå blir jeg stressa, for jeg hadde kanskje forventet 2-3 uker. Hadde uttak 10.6 og innsett 13.6.

Lav/sen stigning var første tegn på at noe ikke var som det skulle sist gang. Da var det exu. Så dette sitter jo sterkt i minne, og gjør meg litt stressa nå. Måtte bare lufte det med noen andre enn sambo.

Gratulerer så mye!! Skjønner tankegangen, men tenker det er helt innafor å være 1+2 nå.

Nyt kvelden :)

Tusen takk, Solomor! :Heartred Tenk at han snart er ett år allerede. Husker du kom inn i tråden her og lurte veldig på hvordan det skulle gå for deg med IVF. Og så satt det på første forsøk. Utrolig gøy! Kos dere masse i sommer! :flower Og ja, håper du følger med på min reise innimellom her inne, selv om du sikkert har det travelt nok med det som er! Stå på, du er flink :Heartbigred

WooooooW!!! Gratulerer, Tusenfryd! Så herlig!! Vet ikke hva jeg skal si selv jeg, jeg hadde jo null utslag på mine tester rundt og etter offisiell testdato. Så kan ikke annet enn å mene at det absolutt er innafor med 1-2 uker for deg nå. Skjønner at tankene dine kan vandre tilbake til tidligere erfaringer, men nå er første etappe gjennomført: du er gravid!!! Og det er så mange kvinner som har litt sen hcg-stigning men uten at dette spiller noen rolle overhodet! :Heartbigred

Igjen; gratulerer!!!

Gratulerer så mye @FrøkenBlå det der ble jo en kjempe fin overraskelse :love7 :Heartred
Helt fantastisk og hjertelig velkommen som gravid.

Last edited:
Kan du ha blitt gravid naturlig? Eller at kroppen din ikke er så god på å produsere hcg og at du ble gravid med ed?
Jeg må ha en tidslinje :hilarious: :smiley-ashamed004
Når var innsett? Når var siste test som var negativ?

Den testen er jo super positiv, drister meg til gratulerer :Heartred ville ordnet meg en tul på mandag.
RainbowDash :Heartred Jeg var på tul på torsdag, og fosteret er sprell levende, tilsvarte nesten 9 uker :) Skriver om det på s 212 i tråden, hvis du vil lese.Verken gynekologen jeg var hos v/Volvat, eller klinikken i Hellas, kan si noe om hva som har skjedd mht. hvorfor jeg ikke fikk positive tester rundt testdato. Jeg testa sist enten 25. eller 26. mai, og innsett var 12. mai med to blastocyster.

Det eneste som skaper en slags mening for meg er at leveren hos enkelte kvinner kan filtrere ut hcg svært raskt i de første ukene av graviditeten, så det ikke fanges opp på graviditetstestene. Men det hele er veldig merkelig. Jeg er singel, har ikke hatt samleie, er 100% dedikert til eggdonasjons-prosessen ;) Så eneste sjansen var med innsett av blastocystene 12. mai.. :)

Gratulerer så mye :Heartred

RainbowDash :Heartred Jeg var på tul på torsdag, og fosteret er sprell levende, tilsvarte nesten 9 uker :) Skriver om det på s 212 i tråden, hvis du vil lese.Verken gynekologen jeg var hos v/Volvat, eller klinikken i Hellas, kan si noe om hva som har skjedd mht. hvorfor jeg ikke fikk positive tester rundt testdato. Jeg testa sist enten 25. eller 26. mai, og innsett var 12. mai med to blastocyster.

Det eneste som skaper en slags mening for meg er at leveren hos enkelte kvinner kan filtrere ut hcg svært raskt i de første ukene av graviditeten, så det ikke fanges opp på graviditetstestene. Men det hele er veldig merkelig. Jeg er singel, har ikke hatt samleie, er 100% dedikert til eggdonasjons-prosessen ;) Så eneste sjansen var med innsett av blastocystene 12. mai.. :)
Redigerte innlegget etter å summet meg litt når jeg husket du satte inn to ed og leste hele tråden:hilarious::Heartred:love7
Kan faktisk fortsatt skylde på gravidhjerne:hilarious:
Eggdonasjon er fantastisk.

Redigerte innlegget etter å summet meg litt når jeg husket du satte inn to ed og leste hele tråden:hilarious::Heartred:love7
Kan faktisk fortsatt skylde på gravidhjerne:hilarious:
Eggdonasjon er fantastisk.
Tusen takk skal du ha, RainbowDash :Heartred! Ja, er så glad for at jeg gikk for eggdonasjon og at jeg også var en av de som fikk klaff på første forsøk. Men det er ennå tidlig, så håper det bærer helt i mål :) Håper alt er bra med deg!

Da er jeg fylt 39, hadde bursdag onsdag ❤️ fått ny plan for siste forsøket i august, får bare se i løpet av sommeren om jeg er i stand til å gjennomføre det ❤️ kjenner jeg er sliten men klinikken har fremdeles trua selv om dem sa at vi må bare finne riktig egg da det tydeligvis er lengre mellom hvert gode egg ❤️

Da er jeg fylt 39, hadde bursdag onsdag ❤️ fått ny plan for siste forsøket i august, får bare se i løpet av sommeren om jeg er i stand til å gjennomføre det ❤️ kjenner jeg er sliten men klinikken har fremdeles trua selv om dem sa at vi må bare finne riktig egg da det tydeligvis er lengre mellom hvert gode egg ❤️
Gratulerer med dagen som var! :happy:
Skjønner du er sliten, og det er det lov til å være.
Jeg krysser fingrene for at det riktige egget er der, og bare venter på å få slå til! :Heartred

Back
Topp