Jeg kan flyttes til gravid, 4+0 i dag.
Håper denne sitter helt til januar
Ære være embryodonation.
Ære være embryodonation.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei Smuta! Jeg er inne og leser og heier innimellom, selv om jeg er mindre aktiv, men status fra min kant er at alt er bra! Er 24+3, magen vokser i rekordfart og formen er fin. Hadde UL på fredag, og lille i magen er aktiv og akkurat som hun skal være. Har likevel hatt litt katastrofetanker innimellom og tenker at dette må gå galt, men både sykehus og jordmor er tydelige på at det er lav terskel for å ta kontakt for ekstra kontroll, så det gir en viss trygghet.
Er formen din blitt bedre?
Til alle dere andre håper jeg at 2022 bringer gode nyheter, det fortjener dere!
Jeg kan flyttes til gravid, 4+0 i dag.
Ære være embryodonation.
Aldeles fantastisk!!! Gratulerer!! Flyttar deg med stor glede over.Jeg kan flyttes til gravid, 4+0 i dag.
Ære være embryodonation.
Hei kjære deg, korleis går det med deg?! Beklager manglande respons, litt mykje som pågår… Skal eg flytta deg over på gravid? Kryssar alt for deg!!!Hei på dere
Jeg ble gravid på fryseforsøket nå, 6+1 i dag.
Men, er ennå ikke blitt kvalm. Det er urovekkende for min del.. (fraværende kvalme hadde jeg også ved MA i fjor)
Kan cyclogest x2 og estradot «kamuflere» kvalmen på noen måte? ..sikkert umulig å svare på
Hei kjære deg, korleis går det med deg?! Beklager manglande respons, litt mykje som pågår… Skal eg flytta deg over på gravid? Kryssar alt for deg!!!
Fantastisk!! Kryssar alt av fingrar og tær!!!!Hei Smuta ,
ja flytt meg over på gravid
UL i Porsgrunn 9. Mai, er da 8+2. ser det fint ut da kan jeg senke skuldrene litt mer.
Kvalmen har gjort sitt inntog også, så har forhåpninger nå .. føler meg gravid
Da var vi endelig i gang med nytt forsøk. Jeg har satt første sprøyte for nedregulering og er optimistisk til det motsatte er bevist.
Smuta du kan jo flytte meg til stimulerer/nedregulerer
Litjmora - 41 år - Barn #2 - Medicus - IVF #7 (ICSI #4)
Har ingen erfaringer med babyklister, men har lest om mange her inne på forumet som skryter av det. Skader jo ikke å prøve tenker jeg.Ps I mellomtiden prøver vi også naturlig hjemme med letrozol og lutinus og babyklister. Årsak til at jeg ikke ble gravid fant de jo ikke, så det kaaan jo skje.
Og det er veldig gledelig, en god venninne ganske langt oppe i årene som hadde nesten gitt og å bli gravid er nå gravid i uke 15 så det har vært en veldig opptur i det siste tross våre to mislyktes fryseforsøk nylig
(foresten noen som vet om noen som mener babyklister ikke er bra, sånn homeopatisk middel? Det jeg har lest er bare positivt om det eller at det ikke kan skade. Frøyaklinikken anbefalte visst å bruke det. Hva er deres erfaring med. Babyklister??)
Hei alle fine damer her i «Vi over 38»! Eg har altså no laga ny tråd og tatt over som administrator. Gi lyd om det skal gjerast endringar på lista vår!
Heia oss!!!
Håper du får inn et perfekt embryo som blir til januar/februarDa fikk jeg endelig somlet meg inn her på forumet igjen. Jeg hadde nok en gant glemt passordet og hvilke epost jeg brukte, og i en hektisk hverdag følte jeg aldri at jeg hadde tid eller krefter til å skrive her inne.
Men nå sitter jeg altså i grekenland og har idag hatt ultralydundersøkelse på Serum Idag er det syklusdag 14, slimhinnen viste seg å være 10 mm, tresjiktet, og jeg skal ha innsett av blastocyst, emryoadopsjon, på torsdag!!! Donoren min fikk ut 8 flotte blastocyster som er fryst ned. Jeg tror det skal settes inn to av de nå på torsdag.
Endelig! Etter to mislykka forsøk ved Maigaard, en operasjon for å fjerne muskelknute, og veldig lang tid etterpå, så er jeg omsider igang. Vanskelig å stå i dette alene, jeg har vært, og tidvis fortsatt er, nær ved å gi opp. Kommer liksom ikke så mye videre i livet mens man er i dette prosjektet.
Slitsomt å være her nede i varmen også. Jeg er heller ikke så glad i store folkemengder, så føler meg ikke sånn kjempebra på den måten Men nå får man se hva som skjer, om det er noe som fester seg, eller om jeg må tilbake hit i September, for orker ikke dra hit på nytt iløpet av steikvarmen i sommer!
Håper alle har det bra!
ÅÅÅ, kjære deg så utrolig fint at du ble gravid med embryoadopsjon! Ser jo på historikken din at det har vært masse slit og strev, så nå må alle krefter i universet komme sammen og sørge for at dette går i mål!Håper du får inn et perfekt embryo som blir til januar/februar
Så langt et vellykket innsett med embryo adopsjon her. Uke 5+0 i dag.
Tusen takk, er helt enig at nå bør universet gi oss en babyÅÅÅ, kjære deg så utrolig fint at du ble gravid med embryoadopsjon! Ser jo på historikken din at det har vært masse slit og strev, så nå må alle krefter i universet komme sammen og sørge for at dette går i mål!
Har dere hatt embryoadopsjon i Norge?
Jeg synes det er vanskelig å gjøre dette i utlandet, men som enslig har jeg ikke mye valg akkurat. Idag var en kjip dag her nede hvor jeg hadde noen ekle opplevelser i et litt tvilsomt nabolag som jeg forvillet meg inn i. Tror jeg skal holde meg til nabolaget jeg bor i, der er det greit å vandre litt. Men er så redd for at mistrivselen min her skal påvirke sjansene for graviditet. Jeg må virkelig jobbe med meg selv, puste med magen og tenke positivt, for det nærmer seg innsett og da MÅ jeg ha riktig innstilling!