Vi over 38 ❤️

Ja, jeg har vært fornøyd med behandlingen på Maigaard. Ganske frustrert nå, fordi det ble avbrutt, men det er ikke Maigaard sin feil. De roter litt med svar og skjema og sånt, men det gjelder alle klinikkene jeg har vært hos.

Takk for hyggelig svar vært litt mye her. 3n satte så pris på det. Føler meg litt bedre nå etter fet #2 som ikke gikk :/

Må holde fast ved at det skal gå bra til slutt. :)

Sykes det er så bra Maigaard har med I prisen tilbakeføring av frosne embryo da. Og til oh met 4 pk... Da skal man vel lykkes til slutt får man tro.

Har sidene sist funnet ut at min AMH er på 6 (var på 8 for 2,5 år siden)
Så det var i alle fall en trøst. Men føler jeg må handle nå sidene en del klinikker har grense på 5 AMH for 3 pk...

Hvor er du i prøve forsøk.

Og lykke til alle :) og god påske!

Så fantastisk, hvor satte dere inn gull-embryoet? :)
Hos internasjonalt anerkjente OLGA Fertility Clinic i St. Petersburg, Russland. Dei er fantastisk dyktige og tilbyr garantipakker - baby eller pengane tilbake. Dessverre er det jo no blitt mykje vanskelegare å reisa dit pga den grusomme krigen, sjølv om dei fortsatt er operative. :( Anbefaler klinikken av heile mitt hjerte, men ingen enkel prosess å koma seg dit no, dessverre. ❤️

Åååååå altså. Jeg går å venter på mensen etter min MA i mars. Har funnet frem termometeret og trodde virkelig at jeg var 14 dpo i dag og at mensen var rett rundt svingen. Men nei.... nå i dag flyttet appen min el, så plutselig er jeg bare 9 dpo. Trur den da. Siden mensen ikke har kommet så kan jo det stemme. Bruker å komme på 13 dpo, av og til 14 dpo.
Så da var det bare å sette seg i vente modus igjen :wtf:
Screenshot_20220413-082817_FF App.jpg

Uansett, når den der tanta en gang velger å komme så settes første sprøyte 21 dager etterpå :smiley-bounce012

God påske alle flotte damer :Heartred

Last edited:
Åååååå altså. Jeg går å venter på mensen etter min MA i mars. Har funnet frem termometeret og trodde virkelig at jeg var 14 dpo i dag og at mensen var rett rundt svingen. Men nei.... nå i dag flyttet appen min el, så plutselig er jeg bare 9 dpo. Trur den da. Siden mensen ikke har kommet så kan jo det stemme. Bruker å komme på 13 dpo, av og til 14 dpo.
Så da var det bare å sette seg i vente modus igjen :wtf:
Vis vedlegget 380329

Uansett, når den der tanta en gang velger å komme så settes første sprøyte 21 dager etterpå :smiley-bounce012

God påske alle flotte damer :Heartred

Krysser alt jeg kan for deg!! God påske, kjære snuppelure :)

Korleis går det med rugarane @B82 og @Dagni ?? Kryssar alt for dykk!! ❤️❤️ Og korleis går det med alle dykk andre? Håpar på full babyboom i gruppa vår framover! :happy:

Nå er det ikke lenge igjen for din del :)

Jeg har bikket 12 uker idag faktisk! Jeg skal bare jobbe jobbe noen uker til etter påske, også skal frøkna over på svangerskapspenger og finne roen :)

Jeg er seøvfølgelig spent på tiden fremover, men tenker at dette skal gå kjempebra! Får tett oppfølging av Ullevål, så kunne ikke vært i bedre hender.

Håper du og alle andre har det topp og nyter påsken :) :Heartred

Last edited:
Nå er det ikke lenge igjen for din del :)

Jeg har bikket 12 uker idag faktisk! Jeg skal bare jobbe jobbe noen uker til etter påske, også skal frøkna over på svangerskapspenger og finne roen :)

Jeg er seøvfølgelig spent på tiden fremover, men tenker at dette skal gå kjempebra! Får tett oppfølging av Ullevål, så kunne ikke vært i bedre hender.

Håper du og alle andre har det topp og nyter påsken :) :Heartred
Så gla på dine vegner , gleder meg til å følge med på veien mot målet. Neste er vel Kub testen? Hvordan er formen? ❤️ Her nyter vi den lille alle timene i døgnet, ho sover , smiler og er veldig fornøyd. Snart seks mnd, tiden går så fort. God påska alle dere ❤️

Så gla på dine vegner , gleder meg til å følge med på veien mot målet. Neste er vel Kub testen? Hvordan er formen? ❤️ Her nyter vi den lille alle timene i døgnet, ho sover , smiler og er veldig fornøyd. Snart seks mnd, tiden går så fort. God påska alle dere ❤️

Søte deg :) :) :)

Så fantastisk å høre at dere har det så fint!! Det er dere virkelig vel unt :Heartred

Tusen takk :) Jeg skal ta Nibt testen på tirsdag. Blodprøve og ul. Eller er det KUB? Mener det er NIBT testen.

Formen er grei, men vært en del kvalm siden uke 7. Det har jeg aldri vært før, men det går veldig greit, altså. Litt mindre kvalm nå, så fått i meg en god del godis denne påsken :joyful:

Takk, vi er på fjellet. Elsker påskeferie med sol, ski, godis, påskekrim og det som hører med for å gi meg en optimal påske! Kos dere max de siste dagene :Heartred

Last edited:
Søte deg :) :) :)

Så fantastisk å høre at dere har det så fint!! Det er dere virkelig vel unt :Heartred

Tusen takk :) Jeg skal ta Nibt testen på tirsdag. Blodprøve og ul. Eller er det KUB? Mener det er NIBT testen.

Formen er grei, men vært en del kvalm siden uke 7. Det har jeg aldri vært før, men det går veldig greit, altså. Litt mindre kvalm nå, så fått i meg en god del godis denne påsken :joyful:

Takk, vi er på fjellet. Elsker påskeferie med sol, ski, godis, påskekrim og det som hører med for å gi meg en optimal påske! Kos dere max de siste dagene :Heartred

Mulig det er forskjell fra sted til sted, men klinikken sa de henviste meg til KUB, men da jeg fikk innkallingen fra St.Olav var det NIPT likevel. De sa at de ikke gjorde bare KUB lenger.

Mulig det er forskjell fra sted til sted, men klinikken sa de henviste meg til KUB, men da jeg fikk innkallingen fra St.Olav var det NIPT likevel. De sa at de ikke gjorde bare KUB lenger.

Mulig :) Jeg sjekket innkallingen og jeg er innkalt til NIBT. Forskjellen, slik jeg forsto det på NIBT og KUB, er at KUB er en utvidet ul. NIBT er blodprøve i tillegg til UL.

Mulig :) Jeg sjekket innkallingen og jeg er innkalt til NIBT. Forskjellen, slik jeg forsto det på NIBT og KUB, er at KUB er en utvidet ul. NIBT er blodprøve i tillegg til UL.
Jeg tok Kub og betalte på nipt testen. Da var ikke den lov i Norge enda. Men hva er nibt? Noe nytt?

Hos internasjonalt anerkjente OLGA Fertility Clinic i St. Petersburg, Russland. Dei er fantastisk dyktige og tilbyr garantipakker - baby eller pengane tilbake. Dessverre er det jo no blitt mykje vanskelegare å reisa dit pga den grusomme krigen, sjølv om dei fortsatt er operative. :( Anbefaler klinikken av heile mitt hjerte, men ingen enkel prosess å koma seg dit no, dessverre. ❤️

Ja, jeg har hørt mye bra om Olga klinikken i Russland ja. Hørt mye veldig bra egentlig. De har en Ava i Finland også fant jeg ut da. Virket bra den og :)

Dette med garanti for graviditet er jo egentlig veldig bra. Vet du om flere klinikker som har sånn garanti bortsett fra Barnabeu i Spania og Olga i Russland? :)

Ja, jeg har hørt mye bra om Olga klinikken i Russland ja. Hørt mye veldig bra egentlig. De har en Ava i Finland også fant jeg ut da. Virket bra den og :)

Dette med garanti for graviditet er jo egentlig veldig bra. Vet du om flere klinikker som har sånn garanti bortsett fra Barnabeu i Spania og Olga i Russland? :)
OLGA finst kun i St. Petersburg, det er ein annan eldre klinikk som heiter Ava Peter. Såvidt eg veit, jobba Dr. Olga Zaytseff som driv OLGA-klinikken på Ava Peter tidlegare, før ho starta OLGA Fertility Clinic i 2019, trur eg det var. Veit ikkje om andre klinikkar som har garantiprogram - framfor alt ikkje med eigne egg. Og OLGA har jo babygaranti, ikkje kun graviditetsgaranti. Uansett, håpar inderleg på fredelegare tider snart både for ukrainarar og russarar. ❤️

Hei alle!

Etter en SA nå, uke 7+5, etter fryseforsøk og innsett av blastocyst (IVF#6 - aldri blitt gravid før), alder 42 år, endometriose, vil jeg gjerne melde meg inn i denne gruppa:Heartred

Kort fortalt: endo først oppdaget etter 4 ganger IVF med dertil dårlig utfall. Operert på Ullevål i 2021. Hatt to IVF-forsøk etter det: ett altfor kjapt etter op (med null egg), og ett med 4 ut, 2 modne, et 3-dagers inn. Neg test.

har tilhørt st olavs, men nå er det slutt på offentlig forsøk.

Veien videre: eggdonasjon eller forsøke IVF privat med egne egg? Noen anbefalinger på gode Oslo-klinikker?

Har hatt noen tunge dager nå etter SA og har veldig behov for å legge en slagplan:Heartred

Hei alle!

Etter en SA nå, uke 7+5, etter fryseforsøk og innsett av blastocyst (IVF#6 - aldri blitt gravid før), alder 42 år, endometriose, vil jeg gjerne melde meg inn i denne gruppa:Heartred

Kort fortalt: endo først oppdaget etter 4 ganger IVF med dertil dårlig utfall. Operert på Ullevål i 2021. Hatt to IVF-forsøk etter det: ett altfor kjapt etter op (med null egg), og ett med 4 ut, 2 modne, et 3-dagers inn. Neg test.

har tilhørt st olavs, men nå er det slutt på offentlig forsøk.

Veien videre: eggdonasjon eller forsøke IVF privat med egne egg? Noen anbefalinger på gode Oslo-klinikker?

Har hatt noen tunge dager nå etter SA og har veldig behov for å legge en slagplan:Heartred
Føler med deg ❤️❤️ jeg mistet selv i slutten av januar, første gang jeg noen gang fikk positiv test. Vet du spør om klinikker i Oslo men kan sterkt anbefale Spiren i Trondheim ❤️❤️

Føler med deg ❤️❤️ jeg mistet selv i slutten av januar, første gang jeg noen gang fikk positiv test. Vet du spør om klinikker i Oslo men kan sterkt anbefale Spiren i Trondheim ❤️❤️

Takk for det, Engelpia:Heartred Så leit å høre om ditt tap også. Når jeg leser andres erfaringer her inne, om alle MA/SA, blir jeg både sorgfull og håpefull:Heartred Det er mange suksesshistorier, selv etter mye motgang!

Ja, har lest meg litt opp rundt Spiren! Hadde de bare hatt avdeling i Oslo og:Heartred

Last edited:
Hei på dere:chicken:

Jeg ble gravid på fryseforsøket nå, 6+1 i dag.
Men, er ennå ikke blitt kvalm. Det er urovekkende for min del.. (fraværende kvalme hadde jeg også ved MA i fjor)

Kan cyclogest x2 og estradot «kamuflere» kvalmen på noen måte? ..sikkert umulig å svare på :oops:

Hei på dere:chicken:

Jeg ble gravid på fryseforsøket nå, 6+1 i dag.
Men, er ennå ikke blitt kvalm. Det er urovekkende for min del.. (fraværende kvalme hadde jeg også ved MA i fjor)

Kan cyclogest x2 og estradot «kamuflere» kvalmen på noen måte? ..sikkert umulig å svare på :oops:

Hurra!! Gratulerer så mye :) :)

Alle svangerskap er forskjellige. Gjennom mine to tidligere svangerskap har jeg aldri vært kvalm. Nå i mitt tredje derimot, var jeg kvalm fra uke 7 til midten av uke 12.

Så jeg ville ikke bekymret meg så mye for det :) Jeg går forresten på cyclogest.

Takk for hyggelig svar vært litt mye her. 3n satte så pris på det. Føler meg litt bedre nå etter fet #2 som ikke gikk :/

Må holde fast ved at det skal gå bra til slutt. :)

Sykes det er så bra Maigaard har med I prisen tilbakeføring av frosne embryo da. Og til oh met 4 pk... Da skal man vel lykkes til slutt får man tro.

Har sidene sist funnet ut at min AMH er på 6 (var på 8 for 2,5 år siden)
Så det var i alle fall en trøst. Men føler jeg må handle nå sidene en del klinikker har grense på 5 AMH for 3 pk...

Hvor er du i prøve forsøk.

Og lykke til alle :) og god påske!
Svarte visst aldri på denne. Sniker bare i denne tråden, er litt for ung til å melde meg inn.

Jeg har gjort tre IUI og tre runder IVF, som så langt har gitt to ferskinsett og ett fryseforsøk. Har vært gravid to ganger, men mistet.

Fleire me ikkje har høyrt frå på veldig lenge no. Korleis går det med alle saman? @camillacamilla @Lysi @Vårsol2020 @FrøkenBlå @Liille

Og alle andre?

Tenker på dykk alle! ❤️
Hei Smuta! Jeg er inne og leser og heier innimellom, selv om jeg er mindre aktiv, men status fra min kant er at alt er bra! ❤️ Er 24+3, magen vokser i rekordfart og formen er fin. Hadde UL på fredag, og lille i magen er aktiv og akkurat som hun skal være. :dummy1: Har likevel hatt litt katastrofetanker innimellom og tenker at dette må gå galt, men både sykehus og jordmor er tydelige på at det er lav terskel for å ta kontakt for ekstra kontroll, så det gir en viss trygghet.

Er formen din blitt bedre?

Til alle dere andre håper jeg at 2022 bringer gode nyheter, det fortjener dere! ❤️

Back
Topp