Lysi
Forelsket i forumet
Tusen takk, uttak klokken 09.00Håper det er noen der.
Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, uttak klokken 09.00Håper det er noen der.
Hadde samtale med Hausken forrige uke og venter på ny plan og resept på DHEA. Skal gå for lavdose stimulering med Menopur, så får vi se hvordan det fungerer. Spurte også om det kunne være hensiktsmessig å ta en UL i forkant av stimulering, for å se hvor mange antrale follikler jeg har. Har jo ved flere anledninger fått beskjed om at vi kanskje har truffet en dårlig syklus de gangene jeg bare har hatt 1-2 eggposer, så lurte på om det ikke er fornuftig å sjekke dette på forhånd. Er det en syklus med få follikler er det kanskje verdt å vente til neste? Legen var åpen for det, selv om de uansett ikke har noen garanti for hvor mange follikler som lar seg stimulere. Det kan jo også være at vi bare utsetter og utsetter uten å få bedre utgangspunkt... Fikk mensen rett før helgen, så dette blir pausesyklus før vi forhåpentligvis er igang igjen om ca 3 uker (håper påsken ikke kommer i veien).
Er det forresten noen som har hatt samtale med familieterapeut/coach og hatt utbytte av dette? Føler at de siste rundene har vært veldig tunge og har følt meg deppa og ensom de siste ukene. Klinikken tilbyr en gratistime, men vet ikke helt hva jeg vil få ut av en slik samtale heller. Tenker kanskje at det har føltes ekstra tungt siden samboer ikke har fått vært like involvert nå som tidligere. Hva føler dere rundt at partner ikke får være med på timer etc?
Tusen takk kjære deg, for en heiagjengLykke til i dag @NyPrøver2020 !!
Kjære Saltvann, tusen takk. Håper du får en fin dagLykke til idag, Nyprøver
Kvalitet fremfor kvantitetHar vært i dag hos gyn for å telle folliklene i vekst. Litt skuffa. 10 synlige mot 19 i januar. Enda jeg går på 300 ie FSH (follitropin alfa, Bemfola) mot 200 ie i januar (follitropin alfa, Gonal F). Hm... Hmmmm.... Skulle forvente å se flere follikler, ikke færre...
Vi får se...
Kvalitet fremfor kvantitet
Ååååå kjære NyPrøverDa er uttak ferdig. Tror aldri jeg har grått så mye. Aldri hatt smerter før , men denne gang var veldig vond. Og hjertet har vondt nå, 8 eggposer. 6 tomme og to egg ut. Så mye følelser, tid, penger og ikke mist psykisk så kommer bare to egg ut. Aldri hatt så mange tomme eggposer. E veldig lei meg og skuffet.
Da er uttak ferdig. Tror aldri jeg har grått så mye. Aldri hatt smerter før , men denne gang var veldig vond. Og hjertet har vondt nå, 8 eggposer. 6 tomme og to egg ut. Så mye følelser, tid, penger og ikke mist psykisk så kommer bare to egg ut. Aldri hatt så mange tomme eggposer. E veldig lei meg og skuffet.
Ja, dette tok vi veldig tungt. I dag kjente jeg det var vondt å være der inne uten partner. Hadde så troa med 7-8 eggposer og så mange tomme. Enda de var store. Veien til en familie var tyngre og lengre enn vi hadde trodd. Håper på dine egg at de utvikler seg bra, når er neste kontroll?Å, kjære NyPrøver2020
Det var virkelig leit å høre.
Sååå mye innsats fra dere, og så lite tilbake.
Vet ikke hva jeg skal si.
Jeg er skikkelig lei meg på din vegne.
Hadde heller ikke så knall ul i dag.
Kanskje går det bra med de eggene som er der.
Man vet jo aldri.
Men jeg skjønner godt at du er kjempeskuffet.
Masse klemmer herifra...
Da er uttak ferdig. Tror aldri jeg har grått så mye. Aldri hatt smerter før , men denne gang var veldig vond. Og hjertet har vondt nå, 8 eggposer. 6 tomme og to egg ut. Så mye følelser, tid, penger og ikke mist psykisk så kommer bare to egg ut. Aldri hatt så mange tomme eggposer. E veldig lei meg og skuffet.
Ja, dette tok vi veldig tungt. I dag kjente jeg det var vondt å være der inne uten partner. Hadde så troa med 7-8 eggposer og så mange tomme. Enda de var store. Veien til en familie var tyngre og lengre enn vi hadde trodd. Håper på dine egg at de utvikler seg bra, når er neste kontroll?
Kjære deg Skjønner veldig godt at du er skuffet. Krysser virkelig fingrene for de to du fikk ut! Skal du sette inn ett eller begge?Da er uttak ferdig. Tror aldri jeg har grått så mye. Aldri hatt smerter før , men denne gang var veldig vond. Og hjertet har vondt nå, 8 eggposer. 6 tomme og to egg ut. Så mye følelser, tid, penger og ikke mist psykisk så kommer bare to egg ut. Aldri hatt så mange tomme eggposer. E veldig lei meg og skuffet.
Tenker ikke noe på det før vi vet noe, kjenner jeg ikke tør håpe på noe.Kjære deg Skjønner veldig godt at du er skuffet. Krysser virkelig fingrene for de to du fikk ut! Skal du sette inn ett eller begge?
Men krysser fingrer og tær. Hørtes så pessimistisk ut, var ikke meningenKjære deg Skjønner veldig godt at du er skuffet. Krysser virkelig fingrene for de to du fikk ut! Skal du sette inn ett eller begge?