Jeg synes ikke det var noe særlig problem i starten, men etterhvert som prosessen har blitt tøffere synes jeg det er vanskeligere at han ikke er der. Det hadde vært så fint at han også får med seg alt som blir sagt, slik at han har likt utgangspunkt for å bestemme veien videre. Det er litt overveldende å oppsummere hele samtalen med legen hver gang.
Jeg var litt skeptisk til å gå på så lav dose, hos Riksen ble jeg oppregulert til maksdose hver gang - siste gang gikk jeg jo på 450 ie i 18 dager. Siden jeg har få eggposer mener legen hos Hausken at jeg vil ha like god effekt med lav dose. Har skjønt at det er litt ulik holdning fra lege til lege, noen tror det har effekt å øke dosen underveis, mens andre mener det har liten betydning. Denne legen setter aldri maksdose, og mener det bare gir økte kostnader for pasienten. Min historikk viser i tillegg at det ikke har gitt særlig bedre resultater med høyere dose, så er spent på hvordan neste runde blir. Det har nok ikke noe å si på kvaliteten, men skal også ta DHEA i forkant.
Håper virkelig at du får ut noen høykvalitetsegg på onsdag!